Foros ›
Carrera do Corpus, Ourense (outros asuntos)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 20:01
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

maria escribió:
Non sei se sera o señor mosquera ou o marichalar, o caso e que agora xa non se poden cambiar as datas, e polo que eu tiña escoitado, "falabase" da noite de san Xoan, pero sendo dia de semana non seria boa idea porque restaria participacion. Non creo que a organizacion cambiase as datas para perxudicar a carreira de Celanova, eso non ten pes nin cabeza, non e bo para ningunha das duas carreiras.

Queredes que siga tirando do fío?

O Xoves día 3 coincido na rúa da Paz, cunha membro do goberno local, coa que me une certa amizade e tomamos xuntos un café.
Neste encontro fortuíto comentolle o problema das datas e pídolle informe o señor Varela desta questión.
O día que se coñece a data final, chamoa por teléfono e pregúntolle se lle transmitira a miña información a Varela.A sua resposta foi un SI.

www.jeffxavi.blogspot.com
Carol

Novo foreiro
Novo foreiro
14/06/08
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 20:42
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Estoy de acuerdo con María, creo que lo de las fechas ya carece de importancia porque es algo que estoy segura de que no se hizo con segundas, sino por otros motivos, lo que debería importar ahora son las dos carreras y que la información llegue a todo el mundo. A mi me falta la implicación de los medios de prensa escrita a la hora de darle publicidad a este evento. La Voz de Galicia, La Región, etc., son diarios que son leídos por un gran número de personas y todavía no ha salido nada de la carrera, y de la de Celanova tampoco. Mucha suerte a todos los organizadores y participantes de la carrera.
juanca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/06/08
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 21:59
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Carol, Maria. Maria, Carol...
As duas son probas federadas así que os da Federación sí sabían que iban a fastiadiar a Celanova.
A implicación dos medios verase cando a carreira de Ourense poña anuncios na Region y faga uso dos cartos de todolos ourensáns para publicitarse. Porque a Tenencia non se resiste a sair nos papéis día sí dia tamén
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 22:40
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Bueno, por mi parte polémica cerrada, porque voy "sin frenos"y por aclarar la verdad al final voy a conseguir enemistarme con gente que no tiene nada que ver con el foro.

Y tampoco quiero que los compañeros foreros piensen que soy un "borde"

No me arrepiento del "fondo", pero quizás las "formas" me he pasado 3 pueblos.

Y esto no es "una bajada de pantalones", simplemente una autocrítica.

Gracias a todos los foreros por vuestra comprensión.

www.jeffxavi.blogspot.com
CARALLAN

Novo foreiro
Novo foreiro
15/06/08
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xuñ 2008, 12:06
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Estoy seguro de que no hay nada casual y que hasta el más mínimo detalle está controlado. Para mí, no hay duda de que intentan tirar abajo la de Celanova y por culpa de tres o cuatro politicuchos y otros tantos "atletas" de la capi que se deben creer el ombligo del mundo están causando un grave perjuicio al deporte popular ourensano y con estas accíones intentan acabar con el buen rollito que tienen la mayoría de los atletas en todas las pruebas que se organizan por nuestra geografía con el sudor de mucha gente que dedica su tiempo a este fin para que luego vengan los "creídos" y te la chafen haciendo coincidir fechas.
alvarez

Novo foreiro
Novo foreiro
15/06/08
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xuñ 2008, 14:09
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Eu vou participar na carreira de Celanova, e quero pensar que non hai nada de política polo medio, e tampouco ningún tipo de tentativa para botar abaixo eventos deportivos, como decía Carol, simplemente froita da casualidade. Como a carreira de Celanova é un pouquiño antes que a de Ourense, eu creo que a xente que lle interese pode achegarse a carreira de Ourense e participar nela, animando ós atletas que van a correr nela, e dar exemplo de deportividade, que é o que realmente deben ser o fin destes eventos. seguramente a xente de Ourense agradecerá xestos coma estes.
moita sorte para todos e a pasalo moi ben!!!!!!
FRUCTUOSO

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 9:59
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Estou de acordo con alvarez, a carreira nocturna de Ourense, ten tres categorías, e a dos maiores vai a empezar sobre as 12,30 da noite. O que queira pode participar nas duas probas, xa que a de Celanova empeza as 10,30 da noite e da tempo de sobra. Outra cousa e que vaise notar o esforzo das duas carreiras, pero bueno o importante creo e participar. Por iso que e o de que se trata, podedes vir a correr a Ourense, e tamen os de Ourense o de outros sitios poden igualmente participar diste xeito.
Non busquedes outras cousas porque nos as ai. Digolo de verdade porque informeime ben.
SERENDES TODOS VEN RECIBIDOS EN OURENSE.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 11:32
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

FRUCTUOSO escribió:
Estou de acordo con alvarez, a carreira nocturna de Ourense, ten tres categorías, e a dos maiores vai a empezar sobre as 12,30 da noite. O que queira pode participar nas duas probas, xa que a de Celanova empeza as 10,30 da noite e da tempo de sobra. Outra cousa e que vaise notar o esforzo das duas carreiras, pero bueno o importante creo e participar. Por iso que e o de que se trata, podedes vir a correr a Ourense, e tamen os de Ourense o de outros sitios poden igualmente participar diste xeito.
Non busquedes outras cousas porque nos as ai. Digolo de verdade porque informeime ben.
SERENDES TODOS VEN RECIBIDOS EN OURENSE.

Arredemo!!!E as "isotónicas" por carreira cos amigos cando as tomamos, se temos que marchar rapidiño pra Ourense!!!


Para fructuoso, maria, carol, rosalia e alvarez :

Antes da polémica coas nocturnas xa leíades con anterioridade o foro?
Sodes atletas federados?
A vosa "fonte de datos" é J.A.P.S?

www.jeffxavi.blogspot.com
secrebob

Novo foreiro
Novo foreiro
11/05/07
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 11:33
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Estoy con jeffxavi. Los populares orensanos tenemos que implicarnos y apoyar con nuestra presencia las carreras organizadas por nuestros pueblos (Carballiño, Celanova, Xinzo, A Merca, Boborás, Esgos....). Orense ciudad ya tiene la San Martiño como referente a nivel Galicia. Si no apoyamos estas carreras su futuro es desaparecer. La organización de la nocturna de Ourense tendría que haber pensado mejor la fecha. Nos vemos en Celanova. Un saludo
FRUCTUOSO

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 17:21
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Estou de acordo que ai que apoiar a os pobos da provincia de Ourense, como Carballiño, A Merca, Xinco, Celanova etc.
Tamen ai unha andaina ise día e tamen a apoio. Pero xa dixen que a hora das duas carreiras son compatibles para todos os que a queiran correr, e xa está ben de intentar enfrentar a xente, eso non o vades conseguir. Eu quero moito a Celanova, como todos os Ourensans e queremos o millor. Foi mala sorte e espero que non volva pasar. Como me dixeron a Carreira nocturna de Ourense cambiose para o día 28 por a afluencia de mais xente, e cando eso se decidiu e pidíuse a Federación Galega, esta non dixo que iba a ver outra ise mesmo día en Celanova. Iso foi despois.
De todas as formas, hai tempo de correr as duas carreiras que e o que estamos dicindo, e non so apoiar a que interesa, a min interesame todas as de Ourense, e que todos os corredores poidan participar nelas. Y que eles decidan. Non queremos enfrentamentos. Esta e a proba da cidade de Ourense, e a primeira nocturna que se fai desde hace anos, e non sei que interes teñen algun en enfrentamentos politicos o outras cousas.
Si non o vedes asía a la vos. Digovos unha cousa, os corredores gustallens correr con ambiente, con xente nas ruas, que os anime etc. e non e por nada pero a primeira occión de todas e a NOCTURNA DE OURENSE. Si no o vedes así seguir falando e xa veremos quen ten a razon. Seguir enturviandolo todo. A xente non e tonta. Xa veremos en que carreira hubo mais participantes.
Xa comenzou a inscripción no Pabellon dos Remedios e finaliza o día 25.
ANIMO OURENSANS TODOS COA NOSA CARREIRA NOCTURNA.
CARALLAN

Novo foreiro
Novo foreiro
15/06/08
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 17:55
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

FRUCTUOSO escribió:
Estou de acordo que ai que apoiar a os pobos da provincia de Ourense, como Carballiño, A Merca, Xinco, Celanova etc.
Tamen ai unha andaina ise día e tamen a apoio. Pero xa dixen que a hora das duas carreiras son compatibles para todos os que a queiran correr, e xa está ben de intentar enfrentar a xente, eso non o vades conseguir. Eu quero moito a Celanova, como todos os Ourensans e queremos o millor. Foi mala sorte e espero que non volva pasar. Como me dixeron a Carreira nocturna de Ourense cambiose para o día 28 por a afluencia de mais xente, e cando eso se decidiu e pidíuse a Federación Galega, esta non dixo que iba a ver outra ise mesmo día en Celanova. Iso foi despois.
De todas as formas, hai tempo de correr as duas carreiras que e o que estamos dicindo, e non so apoiar a que interesa, a min interesame todas as de Ourense, e que todos os corredores poidan participar nelas. Y que eles decidan. Non queremos enfrentamentos. Esta e a proba da cidade de Ourense, e a primeira nocturna que se fai desde hace anos, e non sei que interes teñen algun en enfrentamentos politicos o outras cousas.
Si non o vedes asía a la vos. Digovos unha cousa, os corredores gustallens correr con ambiente, con xente nas ruas, que os anime etc. e non e por nada pero a primeira occión de todas e a NOCTURNA DE OURENSE. Si no o vedes así seguir falando e xa veremos quen ten a razon. Seguir enturviandolo todo. A xente non e tonta. Xa veremos en que carreira hubo mais participantes.
Xa comenzou a inscripción no Pabellon dos Remedios e finaliza o día 25.
ANIMO OURENSANS TODOS COA NOSA CARREIRA NOCTURNA.
Fructuoso, case consigues enternecerme coas túas fermosas verbas da primeira metade do teu dicurso, os teus cantos de amor a Celanova, o teu interese por todas as probas da provincia... Pero de repente das a patada e móstraste tal cal debes ser. Pero ti que te cres, que en Celanova non hai xente, que non hai ambiente... por favor Fructuoso estate caladiño un pouco anda. E dis "xa veremos quén ten a razón" , ¿a razón de qué, Fructuoso?, a xente de Celanova non está dicindo que na súa carreira se vaia inscribir máis xente que na de Ourense, nin que vai haber máis ambiente que na de Ourense, o que está dicindo é que ca pouca forza que pode ter unha pequena vila ó lado da Magna Capital intentan organizar unha carreira que se poida consolidar no calendario xunta con outras probas da provincia, como por exemplo a San Martiño, ou o maratón do Miño, sempre salvando as distancias, claro esta, pero tamén xunto ca de Xinzo, Boborás, Carballiño, Tangaraño, Esgos, Leiro, Allariz... e seguro que se me esquecen moitas, nas que moitos corredores disfrutan tanto como nas grandes de Ourense. E tamén dis "seguir enturviándolo todo", amiguiño, eu penso que na próxima tandada xa te nomean pa beatificarte.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 17:57
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Saudos a todos ,amigo Fructuoso non me gusta entra en polémicas, na tua última intervención empezas falando que estás a favor de todolas probas,que non se debe enfrentar ningúen, etc.etc. e despoixa rematas decindo que a primeira opción e a Nocturna de Ourense e haber que ten mais participación...

Vaia maneira tes de conciliar amigo, sabes dende Celanova non andamos a competir con ninguén,nin enturbiando nada, solo publicitamos a nosa carreira
nin imos mirar que tivo mais participación si a de Ourense ou a nosa que non é a nosa si non a de todolos populares que se acerquen a Celanova ó día 28.
Amigo Fructuoso penso que te estas equivocando, e dende Celanova invitamoste a que veñas a participar, xa terás tempo de participar na nocturna de Ourense outros anos. Veña animate.
FRUCTUOSO

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 18:36
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Para Carrallan:
Estou dicindo que a noctuna de Ourense, fixo primeiro a solicitude a Federación Galega para o día 23 e logo cambiouse para o día 28. Cando se propuxo ese segundo día a Federación non tiña constancia da proba de Celanova, e polo que eo sei, a Federación de Ourense tampouco sabiá que iba a ver unha proba en Celanova. Si eso fose así se houbera cambiado. Unha persoa da Federación de Ourense, sixome que xa non se podía cambiar a fecha do 28 porque xa estaba no calendario das Festas de Ourense.
Vale.
Non houbo mala intención por parte de nadie da Federación de Ourense.
O que si teño que decir son tres cousas:
1ª.- Si houbo mala intención cando coindiciu o campeonato galego de cros celebrado en Oira, e celebrouse un día antes en Rivadabia outra proba, con intención de torpedeala.
2ª.- Celebrouse a proba popular 1ª Carreira Festas do Couto, e igualamente houbo coindicencia. Estando fixada esta desde primeros de ano.
3ª.- Volve a ocurrir de novo en Celanova, e dicir, coincide cando organiza algo a Federación de Ourense, ise mesmo día coincide outra.

Aqui, ahi unha persoa que todos sabemos que é, e a quen representa,e solo lle interesa o seu e o unico que busca e o enfrentamento e o seo Club.

4º.- O períodico La Región, está totalmente manipulado por ise Club e por ise señor. Hasta la fecha non saliu nada da Carreira de Ourense ou de Celanova.

5º.- Xente de Celanova, non teño nada contra vos. Todo o contrario

Nada mais e Saludos
juanca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/06/08
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 19:29
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

FRUCTUOSO (que lástima de seudónimo, por certo) con cada intervención que fás enmerdaste máis e máis.
Agora retas a proba de Celonova (una vila) a ver si ten a mais participación que a de Ourense (una cidade de case 120 mil habitantes). O mellor podemos contar o éxito en funcion da porcentaxe de poboación a ver que gaña.
Pero o que mais gracia me fai e o tema de correr con público: pero si na San Martiño no temos que nos anime na meirande parte do recorrido!!!

Eu que xa levo unas cuantas no corpo pódeche dicir que a compañía que tes pola avenida de portugal, avenida de zamora, as lagoas ou a ponte e a dos colegas corredores porque o que é público nada de nada.

Perto ti seguro estás só na saída e na meta e crés que os 10km están iguais.

Poderíamos coñocernos o día da carreira pero, por sorte, estarei en Celanova e non me vou cruzar contigo. Eso fixo

Edito porque releín o teu post:

Non me toques as narices con tema do cross, porque eu corrín en Ribavavia e que eu saiba era unha carreira so para os veteráns. A que tu dí era ó día seguinte, ven a vín e me gustou, pero era para nenos ou para as gacelas do cross curto (algun compañeiro atreveuse a facer as dúas e caro lle costou chegar a meta no cross curto).

O día da do Couto, que tamén corrín, non había ninguna popular en Ourense, non sei a que te refires.


Ti estás un pouco fora de onda como se entende de todo o que escribes!!!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 21:45
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

FRUCTUOSO escribió:
Estou de acordo que ai que apoiar a os pobos da provincia de Ourense, como Carballiño, A Merca, Xinco, Celanova etc.
Tamen ai unha andaina ise día e tamen a apoio. Pero xa dixen que a hora das duas carreiras son compatibles para todos os que a queiran correr, e xa está ben de intentar enfrentar a xente, eso non o vades conseguir. Eu quero moito a Celanova, como todos os Ourensans e queremos o millor. Foi mala sorte e espero que non volva pasar. Como me dixeron a Carreira nocturna de Ourense cambiose para o día 28 por a afluencia de mais xente, e cando eso se decidiu e pidíuse a Federación Galega, esta non dixo que iba a ver outra ise mesmo día en Celanova. Iso foi despois.
De todas as formas, hai tempo de correr as duas carreiras que e o que estamos dicindo, e non so apoiar a que interesa, a min interesame todas as de Ourense, e que todos os corredores poidan participar nelas. Y que eles decidan. Non queremos enfrentamentos. Esta e a proba da cidade de Ourense, e a primeira nocturna que se fai desde hace anos, e non sei que interes teñen algun en enfrentamentos politicos o outras cousas.
Si non o vedes asía a la vos. Digovos unha cousa, os corredores gustallens correr con ambiente, con xente nas ruas, que os anime etc. e non e por nada pero a primeira occión de todas e a NOCTURNA DE OURENSE. Si no o vedes así seguir falando e xa veremos quen ten a razon. Seguir enturviandolo todo. A xente non e tonta. Xa veremos en que carreira hubo mais participantes.
Xa comenzou a inscripción no Pabellon dos Remedios e finaliza o día 25.
ANIMO OURENSANS TODOS COA NOSA CARREIRA NOCTURNA.

Pero imos ver!!! Ti pensas que a categoría dunha carreira se mide polos números de participantes?
Detrás de que careta de agochas?
Pásate por reza adestrar cos populares ourensans a enterarte de como vai o tema colega!!!

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos