FRUCTUOSO escribió: |
4º.- O períodico La Región, está totalmente manipulado por ise Club e por ise señor. Hasta la fecha non saliu nada da Carreira de Ourense ou de Celanova. Nada mais e Saludos |
1ª.- Si houbo mala intención cando coindiciu o campeonato galego de cros celebrado en Oira, e celebrouse un día antes en Rivadabia outra proba, con intención de torpedeala. |
2ª.- Celebrouse a proba popular 1ª Carreira Festas do Couto, e igualamente houbo coindicencia. Estando fixada esta desde primeros de ano. |
Aqui, ahi unha persoa que todos sabemos que é, e a quen representa,e solo lle interesa o seu e o unico que busca e o enfrentamento e o seo Club. |
Ti podes seguir xugando a todos os submarinos que ti queras, pero pola miña parte e de outra moitisima xente do atletismo, sabemos que e o que fas, e a que lle sirves. Sigue así, boicotenado todas as iniciativas. E volvoche a repetir: Boicoteaches a Carreira de Oira, seguiches facendo o mesmo ca do Couto e sigues a facer o mesmo ca de Celanova. Eu xa sabía que eras tu desde o principio, al igual que outros. Ti non tes nin idea de quen son eu, o que si e que sou en veteran que lle gusta particpar nas populares. E volvoche a decir que sondos vos os que estades boicoteando a carreira de Ourense, o poñer a misma fecha. Foi Ourense a primerira co dixo, e si nol preguntalle a o Secretario da Federación de Ourense. Xa basta de mintir, eres un elemento de coidado. Podes seguir decindo o que queiras, pero a verdade e esta. Non teño nada ni nadie contra Celanova, todo o contrario. Ti solo queres facer dano. E SIGUES DICINDO QUE FOI A ASAMBLEA DA FEDERACIÓN GALEGA A QUE TEN MALA INTENCION. Moi ben ai queda, sigue así, animo. Eu seguirie preparandome e competindo, que por certo ti no tes ni zorra idea de preparar xente, porque estben no club. TODOS A CORRER A CELANOVA Y COMO QUEDA TEDA TEMPO A OURENSE. |
supermorais escribió: |
Creo que es muy sensato esto. Dejemos que el foro transcurra por los cauces deportivos de los que nunca debieron salir. Pax |