Foros ›
Carrera do Corpus, Ourense (outros asuntos)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 21:46
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Editado por Admin

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 21:51

FRUCTUOSO escribió:

4º.- O períodico La Región, está totalmente manipulado por ise Club e por ise señor. Hasta la fecha non saliu nada da Carreira de Ourense ou de Celanova.
Nada mais e Saludos

Refireste a que o diario "La Región" está manipulado por Paco Novoa ??

pacoourense

Novo foreiro
Novo foreiro
15/06/08
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2008, 0:19

Primero decir que soy Francisco González, entrenador nacional de atletismo y directivo de un club ourensano.
De alucine.
El señor Fructuoso debe poner los pies en el suelo. Un señor que se esconde bajo otro nombre, y que los que estamos en el mundo del atletismo sabemos que hace poco tiempo que está en este deporte.
A sus comentarios en otro post decir:

FRUCTUOSO escribió:

1ª.- Si houbo mala intención cando coindiciu o campeonato galego de cros celebrado en Oira, e celebrouse un día antes en Rivadabia outra proba, con intención de torpedeala.

Mala intención. La Federación Gallega de Atletismo (a la que el pertenece como miembro), programó el Campeonato Gallego de cross de veteranos para el sabado siendo organizado en Ribadavia, para el domingo su Federación programó el Memorial Alejandro Lorenzo de cross y el Gallego de cross corto, y más tarde le adjudicaba el Gallego juvenil de cross. Entiendo que la MALA INTENCION ES DE LA ASAMBLEA DE LA FEDERACION GALLEGA DE ATLETISMO POR APROBAR UN CALENDARIO ASI

FRUCTUOSO escribió:

2ª.- Celebrouse a proba popular 1ª Carreira Festas do Couto, e igualamente houbo coindicencia. Estando fixada esta desde primeros de ano.

La carrer popular Festas do Couto no se programó a primeros de año. Desde junio del 2007 la Comisión Nacional de Clubes programó para el 17 de mayo la 2ª jornada del Campeonato de España de Clubes, que la RFEA otorgaba la celebración del encuentro masculino al Ourense Academia Postal para esa fecha al no poder celebrarse el encuentro en la pista de Burgos que era donde correspondía.

Dos apuntes y si jugaramos a los submarinos, agua.

Seguimos
pacoourense

Novo foreiro
Novo foreiro
15/06/08
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2008, 0:30

Seguimos

FRUCTUOSO escribió:
Aqui, ahi unha persoa que todos sabemos que é, e a quen representa,e solo lle interesa o seu e o unico que busca e o enfrentamento e o seo Club.

Que yo sepa no estoy en la organización de la Carrera de Celanova, ni en la de Corpus de Ourense.
Ah!. Se me olvidaba. Vivo en Ourense y mi pueblo es Forxas das Viñas do Concello de A Merca (Comarca Terras de Celanova).
Como diría Alejandro Sanz "tengo el corazón partido"

Podemos seguir.
FRUCTUOSO

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2008, 14:57

Ti podes seguir xugando a todos os submarinos que ti queras, pero pola miña parte e de outra moitisima xente do atletismo, sabemos que e o que fas, e a que lle sirves. Sigue así, boicotenado todas as iniciativas.
E volvoche a repetir:
Boicoteaches a Carreira de Oira, seguiches facendo o mesmo ca do Couto e sigues a facer o mesmo ca de Celanova. Eu xa sabía que eras tu desde o principio, al igual que outros. Ti non tes nin idea de quen son eu, o que si e que sou en veteran que lle gusta particpar nas populares. E volvoche a decir que sondos vos os que estades boicoteando a carreira de Ourense, o poñer a misma fecha. Foi Ourense a primerira co dixo, e si nol preguntalle a o Secretario da Federación de Ourense.
Xa basta de mintir, eres un elemento de coidado. Podes seguir decindo o que queiras, pero a verdade e esta. Non teño nada ni nadie contra Celanova, todo o contrario. Ti solo queres facer dano. E SIGUES DICINDO QUE FOI A ASAMBLEA DA FEDERACIÓN GALEGA A QUE TEN MALA INTENCION.
Moi ben ai queda, sigue así, animo.
Eu seguirie preparandome e competindo, que por certo ti no tes ni zorra idea de preparar xente, porque estben no club.
TODOS A CORRER A CELANOVA Y COMO QUEDA TEDA TEMPO A OURENSE.
maria

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/08
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2008, 15:40

Eu creo que esto se nos esta indo das maus, é mellor deixar a xente decidir e que cadaquen vaia onde mais guste, porque esto non e unha competicion de canta xente se pode convocar por cada parte, desta forma o unico que sae perxudicado e o atletismo.
As duas son carreiras populares e segun o diccionario, popular significa pertencente e relativo o pobo. Estas carreiras estan pensadas para facer do pobo un grupo unido por unha aficion non para levantar polemica.
Desexo que en sucesivas ocasions non volva a coincidir diferentes probas en lugares tan proximos e así eu podereis ir a todas.

Un saudo xente.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2008, 22:58

Editado por Admin

Por cierto, yo no me escondo: Francisco Javier Gonzalez Rodicio

pacoourense

Novo foreiro
Novo foreiro
15/06/08
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2008, 23:15

FRUCTUOSO escribió:
Ti podes seguir xugando a todos os submarinos que ti queras, pero pola miña parte e de outra moitisima xente do atletismo, sabemos que e o que fas, e a que lle sirves. Sigue así, boicotenado todas as iniciativas.
E volvoche a repetir:
Boicoteaches a Carreira de Oira, seguiches facendo o mesmo ca do Couto e sigues a facer o mesmo ca de Celanova. Eu xa sabía que eras tu desde o principio, al igual que outros. Ti non tes nin idea de quen son eu, o que si e que sou en veteran que lle gusta particpar nas populares. E volvoche a decir que sondos vos os que estades boicoteando a carreira de Ourense, o poñer a misma fecha. Foi Ourense a primerira co dixo, e si nol preguntalle a o Secretario da Federación de Ourense.
Xa basta de mintir, eres un elemento de coidado. Podes seguir decindo o que queiras, pero a verdade e esta. Non teño nada ni nadie contra Celanova, todo o contrario. Ti solo queres facer dano. E SIGUES DICINDO QUE FOI A ASAMBLEA DA FEDERACIÓN GALEGA A QUE TEN MALA INTENCION.
Moi ben ai queda, sigue así, animo.
Eu seguirie preparandome e competindo, que por certo ti no tes ni zorra idea de preparar xente, porque estben no club.
TODOS A CORRER A CELANOVA Y COMO QUEDA TEDA TEMPO A OURENSE.

Editado por Admin

Curiosidad.
- Me quieres enfrentar ahora con la gente de Celanova al decir que boicoteo la prueba de Celanova, pero ahora no hablas de boicotear la prueba de Ourense, por ahi vas por mal camino.
- Yo no tengo nada que ver con la organización de la nocturna de Celanova, ni yo ni el club. Los encargados de montar la prueba de Celanova lo pueden decir.
- No le puedo preguntar al Secretario de la Federación de Ourense dado que no existe Federación sino Delegación en Ourense de la Federación Gallega de Atletismo. Personalmente lamento que coincidan dos carreras populares el mismo día y casi al mismo tiempo, pero no me va ni me viene.
- Veo que no sabes leer. No dijo que la Asamblea de la Federación Gallega de Atletismo tiene mala intención. Quien tiene la potestad de aprobar el calendario de competiciones del atletismo gallego es su Asamblea, y como hablas de mi mala intención a la hora de fijar fechas, dijo yo, será entonces la Asamblea dado que yo no tengo ninguan potestad.
- Ti non tes nin zorra idea de preparar a xente. No te voy a exponer mi curriculum, llevo desde 1.979 en esto. Ahora lo curiosos es que hablas de correr primero en Celanova y luego en Ourense, eres sin duda un super hombre :=D> :=D> .

Ah. y no voy a entrar mas al trapo. Parar
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2008, 23:41

bueno. yo creo que hay 3 foreros nos merecemos una regañina de Admin

yo, jeffxavi, el primero
fructuoso
pacoourense

Creo que deberíamos de solucionar como personas adultas nuestras diferencias en otro canal, asi que os propongo una reunión a 3 bandas fuera del foro.ok?

supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2008, 23:49

Creo que es muy sensato esto. Dejemos que el foro transcurra por los cauces deportivos de los que nunca debieron salir.

Pax
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2008, 23:56

supermorais escribió:
Creo que es muy sensato esto. Dejemos que el foro transcurra por los cauces deportivos de los que nunca debieron salir.

Pax

Lo dicho,que mil disculpas a la comunidad de foreros por las formas, especialemente a fructuoso y pacoourense

Me avergüenza mi actitud y mi aptitud...no me reconozco

Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2008, 9:42

Parar Parar Parar Parar

Pues eso, como bien dice Supermorais, este tema era para hablar de asuntos deportivos de la nocturna de Ourense, el resto sobra. Tenéis un foro entero para hablar de otros asuntos en Fuera de Tema o quedáis un día para entrenar todos juntos.

El resto de foreros y compañeros-corredores os agradecen las disculpas a los que faltáis por presentarlas Avergonzado
FRUCTUOSO

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2008, 16:29

Pido disculpas a todos os foreiros, pero non podo consentir mentiras e manipulacions de certas persoas que representan a un determinado club.
Volvo a insistir en que a verdade foi que cando se propuxo modificar o a proba de Ourense para o día 28, foi por cuestions de ter mais xente que participara e vendo a carreira. Que non se busquen cuestions políticas de ninguna clase, como se quixo facer ver por parte de alguns, que xa sabemos quenes son e a quen representan. O boicoteo en todo caso foi para a carreira de Ourense e non se dixo nada. Volvo a dicir, que Ournese pidiu a Federación Galega para o día 28, e ISE DIA NON HABIA NINGUEN NINGUHA PROBA DE OURENSE, VALE.
Respecto moito a Celanova, e non son iles o que formaron iste follon, son os de sempre: BOICOTEARON A CARREIRA DE OIRA, A DO COUTO E A NOCTURNA DE OURENSE. Sei todo esto porque estoy moi en contacto ca xente e participe en todas e sei o que ocurrio.
Nada mais, volvo a dicir que Celanova teña moita xenta e que ojala veñades tamen a correr a Ourense.
Volvo a pedir disculpas por si me pasei, pero esta e a verdade.
juanca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/06/08
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Xuñ 2008, 22:24
Asunto: Re: Carrera do Corpus, Ourense (outros asuntos)

Fructuoso e demáis "nicks": ¿houbo carreira en Ourense? en Celanova xuntámonos duas docenas de apaixoados por la ruta. Na gran urbe abasalladora contan os que correron que non chegaban a 100: lástima.
FRACASO ABSOLUTO en Ourense. A "boa xestion" dos da Federacion e do Concello fixo espantar aos corredores. En vez de resucitar a carreira parece que o foi foi un enterro.
Nas Burgas, e nas rúas que non son zona de paseo non había nin público nin ambiente. Todo o fumo que vendían os que desde aquí trataban de impresionar a os foreiros quedou en fumo.
O certo e que non teño datos porque bastante tiven con recuperarme da paliza de Celanova (non, non era suave).
O meu tempo en Celanova soubeno no momento, os de Ourense ainda non se poden nin na web da Federacion de atletismo nin na do concello de Ounrese.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Xul 2008, 12:40
Asunto: Re: Carrera do Corpus, Ourense (outros asuntos)

100 corredores???...Nin de coñas!!!...Estiven falando hoxe a maña cun amigo que correu e dixo que coma moito 70!!!... Avergonzado Avergonzado

Eso si, "paripé" todo o que queiras, con gran despliegue de medios e os vagos da "policia local" cruzados de brazos pasando o tempo...

..En fin, coma todo o programa de Festas, un desastre

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos