Foros ›
Quien se anima a la Eternal Running?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ESKORPYON

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/02/06
0 Carreiras
144 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2008, 20:19
Asunto: Quien se anima a la Eternal Running?

bueno,este año x fin si k voy a poder ir a la eternal,ya k tenia la curiosidad de poder participar y ver de k se trataba y viendo las fotos y videos de otras ediciones anteriores parece k la cosa es muy interesante y con mucha aventura de por medio.
A ver kien mas se apunta a ir,o se atreve,jejej, y weno,por el momento abro lista :

eskorpyon
mimosito
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2008, 20:48
Asunto: Re: quien se anima a la eternal running?

He estado mirando la web " www.asicseternalrunnin...m/top.html " ... que pasada!!!!

Y donde se celebra???

www.jeffxavi.blogspot.com
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 0:03

Naide de moemnto, salu2

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Okeniata

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 9:06

Boas!

Pois fai tempo que quero falar deste tema e vexo que aquí hai xente que lle pode interesar. Desde que vin no canal Naxional Jeojrafic unha carreira chamada “the citychase” “persecucion na cidade”... aljo asi. O formato dista un pouco do enternal running no cal estas nun circuíto pechado. Nesta proba recorres toda a cidade de cabo a rabo e pode durar ata 6 horas. Tamén na eternal case todas as probas votase man do físico eso non quere dicir que nesta non se precise estar en boa forma se se quere gañar, pero poñamos que hai probas nas que tes que facer uso da imaxinación, como por exemplo facer unha carrilana, o un bote co cal poder pasar un río, ou mesmo facer un pase de modelos.
O malo desta proba e que so se celebra a nivel nacional,para despois disputarse unha proba nivel mundial... www.citychase.es/inscripcion.php . Faise en Madrid en outubro e costa 70 eurazos. se alguén mos presta prometo gañar jejje

Vin a final que se fixo en Roma o ano pasado e non ten desperdicio es.youtube.com/v/aQrkb...re=related
(podedes ver un pequeno resumen) a mala uva “por dicir algo” e dureza dalgunhas probas fana moi interesante...velaquí tendes un dos participantes co uniforme dunhas da proba

Always Look On The Bright Side Of Life
ESKORPYON

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/02/06
0 Carreiras
144 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 20:49

pues si,la verdad es ktb estaria cojonudo poder participar en algo asi,todo lo k sea aventura m encanta,y es algo k se sale de lo comun en cuanto a carreras.
jeffxavi,este año la carrera es como en otros anteriores en pontevedra,y el tema elegido es el vikingo,osea k habra muchos cornudos por alli,jeje,aunke yo aun estoy pensando si disfrazarme o no,y en k plan ,,,,,,,,,a lo mejor a lo rambo,jeje,.con la cara mimetizada.
raul_europolyb

Novo foreiro
Novo foreiro
15/04/08
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 23:37

Hola a todos:
la CARRERA VIKINGA ASICS ETERNAL RUNNIG de Pontevedra es el día 29 de junio (doming) por la mañana, con salida y llegada en el Pazo de la Cultura, y discurrirá pos las riveras del rio Lérez,
más informacion e inscripciones en: www.europolyb.net

Un saludo: Raul Sanchez
Organizacion de la Prueba
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2008, 0:19

Hola Raúl.

Una pregunta. Estamos a tiempo aún para apuntarnos o ya terminó el plazo.

Saludos
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 24 Xuñ 2008, 21:20
Asunto: Eternal Running

Alguen vai correr a eternal running o domingo en Pontevedra?
Alguen sabe as probas que habera
gracias de antemano e haber se alguen se anima
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xuñ 2008, 0:32
Asunto: Re: Quien se anima a la Eternal Running?

a mi me pican las ganas,pero no doy visto la info sobre la carrera en la web,me da un error
alguien puede pegarlo y decir cuando es el ultimo dia de plazo?
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 25 Xuñ 2008, 14:19

Ayer estuve consultando con gente de la organzación del Europolyb, y me confirmaron que podeis apuntaros el mismo domingo por la mañana hasta media hora antes de la prueba, que creo que es a las 11 horas, con salida creo que desde la zona de la policía local. Asimismo, también creo que podeis apuntaros hoy a la carrera nocturna que se hace también en el Europolyb.

Saludos.
cuadriatlontui

Novo foreiro
Novo foreiro
15/05/08
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Xuñ 2008, 14:24

PODEIS CONFIRMAR LO DE PODER APUNTARNOS EL DOMINGO POR LA MAÑANA, Y DONDE HAY QUE ESTAR, AL IGUAL QUE EL PRECIO YA QUE ME HAN DICHO QUE ES DE 20 €. GRACIAS
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2008, 19:59

Vendo o que pasou na nocturna dame a min que me vou aforrar 20 €uriños polo que poida pasar.xD por si acaso
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Xuñ 2008, 14:02
Asunto: Otro exito en al Europolyb

Hoxe foi a carreira vikinga,e coma xa se sabia a organizacion un pouco decepcionante.
Xa fun antes para poder poder recoller o chip e o dorsal por si houbera alguin problema,e asi foi,cheguei ali mirei na lista e non estaba,iso si miña moza q se inscribiu 3 dias despois si,vou onde os dorsais e me din que non poden facer nada xa q os chips estan contados e tal,e despois de moito leriar,falo coun responsable e me di q a culpa non e da "asics eternal running" senon da europolyb xa q se me houbera apuntado na web de "asics eternal running"(previo pago de 25€) en vez da de Europolyb (previo pago de 20€)non haberia problema.
Asinq corrin sen dorsal ne chip ocal pero corrin coa miña camiseta na q se podia leer SEN DORSAL.
plo menos cos apretivos de despois xa comin e xa puiden vir pra vigo directo.
En canto a experiencia estivo ben ainda q o cargar coa moza non corrin demasiado,en setembro anuncian outra na Coruña asi q si alguen se anima xa sabe,eu teño dubidas pero gustariame porque e divertido,pero con risco de lesion.
Invencible for ever

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos