Foros ›
Autor
Mensaxe
Mugardos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/07/07
0 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Xul 2008, 15:25
Asunto: II Maratón do Miño

Buenas a todos!! Acabo de correr en la maraton de los Vados, en ponferrada, y quería saber que tal es el perfil de la Maraton do Miño en comparación, porque la de ponferrada era bastante llanita en general.

Gracias!!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Xul 2008, 15:37
Asunto: Re: II MARATON DO MIÑO

ufff....pues la II maraton do Miño en Ourense es jodida, puesto que tienes zonas de subidas de 50-100m, cortas, pero que te cambian el ritmo y tedejan las piernas "maduritas" :
**subida antes de la pasarela de Outariz, subidita del Muiño de A Veiga, rampilla antes del parque del puente romano, subida despues de la presa de velle...

*Además sabes que por toda la zona del paseo de las Ninfas y el tramo desde el Puente Romano hasta la entrada a las piscinas de Oiraes de tierra

*El tramo de pista roja desde el Muiño de A Veiga hasta el tinteiro te puede dejar calentitos los pies si ese día pega el sol

Vaya, que te he animando no???jejeje

www.jeffxavi.blogspot.com
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 02 Xul 2008, 17:59
Asunto: Re: II MARATON DO MIÑO

Mugardos escribió:
Buenas a todos!! Acabo de correr en la maraton de los Vados, en ponferrada, y quería saber que tal es el perfil de la Maraton do Miño en comparación, porque la de ponferrada era bastante llanita en general.

Gracias!!
Que tiempo hiciste amigo?

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Mugardos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/07/07
0 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Xul 2008, 21:34
Asunto: Re: II MARATON DO MIÑO

Hice 185'y me senti con tanta fuerza,que podria hacer 10 km mas.Pienso que todo se lo debo ,a la cantidad de cuestas que hice durante dos meses.Saludo de un RUNNRER MUGARDES
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 03 Xul 2008, 11:48
Asunto: Re: II MARATON DO MIÑO

Mugardos escribió:
Hice 185'y me senti con tanta fuerza,que podria hacer 10 km mas.Pienso que todo se lo debo ,a la cantidad de cuestas que hice durante dos meses.Saludo de un RUNNRER MUGARDES
3:05, no?

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2008, 20:52
Asunto: Re: II MARATON DO MIÑO

Pois eu non á corrín pero coñezo o circuito e coido que é pra atletas "todoterreo". O circuito ten un pouco de todo, como en botica, claro. Nembargantes pódoche dicir que é precioso.
Mugardos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/07/07
0 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2008, 17:21
Asunto: Re: II MARATON DO MIÑO

Descanse dos semañas despues del MARATON DE TORAL DE LOS VADOS .Hoy comienzo el entrenamiento para el II MARATON DO MIÑO.¿Que tipo de entrenamiento podemos hacer?.Ojito YO ya lo tengo,pregunto para saber de vostros y conocer distintas formas de entrenar . UN SALUDO PARA TODOS RUNNERS . Nos veremos el28 de SEPTIEMBRE en ORENSE.
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Sáb, 19 Xul 2008, 10:40
Asunto: Re: II MARATON DO MIÑO

Vamos que eu queria correr esta proba completa(segun teño entendido tamen se fai por equipos,pois son tres voltas ¿non?),e seria a miña primeira marathon,só levo correndo 2 anos,pero por o que di JEFFXAVI vai a ser un pouco dificil para min,ainda que me gustaria que a primeira que corra sexa dentro de GALICIA,pero por desgracia por aquí non suele haber estas probas;bueno,miraremos haber e moita sorte e boa carreira a quen a corra.
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Mér, 27 Ago 2008, 22:18
Asunto: Re: II MARATON DO MIÑO

Boas noites,
Alguen vai tentar esta carreira. Eu queria facela completa (dicen que algunhas cousa se deben facer alomenos 1 vez na vida, jejejee!!!) ...e penso que seria mellor facendoa con alguen (e moito tempo para ir só).
Saudos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Set 2008, 13:19
Asunto: Re: II Maratón do Miño

Lois, é unha marathón moi dura, baixo o meu humilde puntode vista!!!
Ainda que parte do percorrido é por terra, superficie blanda, pra min os 2 principais habdicaps son:

1- Os contínuos repeitos, curtos, pero que fan que o circuito sexa rompepernas.
2- O tramo da "pista vermella" de unhos 2 km, matador para os tibiais, sóleos,peroneos....

Ten razón supermorais que fermoso é, sen dúbida, pero case millor facela por relevos, non sí???

Se queres tentar unha de 42km tes en Outubro a Maratón do Baixo Miño en Tui.

www.jeffxavi.blogspot.com
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Set 2008, 14:39
Asunto: Re: II Maratón do Miño

Quedan ainda tres semanas para o Maratón do Miño pero non teño moi claro que as obras que teñen o circuito pechado en dous puntos ( Entre as Pontes Romana e Milenio, así como entre a Ponte Nova e Oira) teñan rematado para o día 28. Supoño que os organizadores xa contarán con elas pero na páxina Web sae o percorrido do ano pasado.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Set 2008, 14:52
Asunto: Re: II Maratón do Miño

faraon escribió:
Quedan ainda tres semanas para o Maratón do Miño pero non teño moi claro que as obras que teñen o circuito pechado en dous puntos ( Entre as Pontes Romana e Milenio, así como entre a Ponte Nova e Oira) teñan rematado para o día 28. Supoño que os organizadores xa contarán con elas pero na páxina Web sae o percorrido do ano pasado.

Na tenencia de alcaldía comprometéronse a telas rematadas!!!
O tramo que enlaza o paseo existente cá chasbasqueira fixo que o remantan.En canto ó tramo entre o ponte novo e a ponte romana as obras pra facer os depósitos van lentas, pero supoño que adecentaran alo menos o camiño de terra pra o paso dos corredores/andantes

www.jeffxavi.blogspot.com
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 14:05
Asunto: Re: II Maratón do Miño

Somos una ciudad muy coordinada. El mismo día organizan el Dia de la Bicicleta? No tenemos fines de semana en el año que coinciden las dos cosas? Muro
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 14:11
Asunto: Re: II Maratón do Miño

gacela2 escribió:
Somos una ciudad muy coordinada. El mismo día organizan el Dia de la Bicicleta? No tenemos fines de semana en el año que coinciden las dos cosas? Muro

Lío á vista outra vez cá Tenencia de Alcaldía!!! serán..... Avergonzado

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 14:12
Asunto: Re: II Maratón do Miño

Por certo, se alguén quere compaña pra facer ata o km21 apúntome!!!!

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos