Mar, 08 Xul 2008, 17:41
Asunto: Re: II Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo
Por sorte ou por desgracia, a crónica que podo facer eu da carreira é diferente, tocoume estar na organización. Por iso, estou moi ledo contento de ler tódalas crónicas que estou lendo. Agradecerlle a tódolos participantes os seus comentarios.
Xa sei que moitos dos atletas que participaron estaban fóra de tempada, pero aínda así decidiron ser da partida. Non vou dar nomes, porque de seguro que me esquezo de alguén. Pero si apunto, en xeral, ó CARSANTIAGO (recén bautizado CARISOTÓNICAS) e ó CARMA. Para eles e para tódolos participantes, moitas gracias.
O que si penso que é de recibo é agradecerlle a toda a xente que dun xeito ou outro participaron na organización:
Ós que o sábado pola tardiña fomos marcar o percorrido (Castinheiras, Urko, Edu, Marga, Castinheiras, Supercoco e, sobre todo, a Lentoperosejuro, o home do mazo)
A todos que o domingo estaban alí ás 7 da mañán para revisar o percorrido (aquí inclúo a Pachicho).
E tamén a todos aqueles (fotógrafos, os do vídeo, os dos cruces, os dos dorsais, os do avituallamiento,...) que dende a tarefa que tiñan encomendada contribuiron a que esta II CARREIRA DE CAMPO A TRAVÉS DO CORGO fóra un auténtico éxito.