Foros ›
Autor
Mensaxe
milucho

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/06
0 Carreiras
48 Mensaxes
Baixo Minho
Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2008, 10:55
Asunto: Re: Subida Monte Aloia

Ola a tod@s

Miramonos, como decimos no sur, este sábado na súbida.

O reparto de dorsais e, por fin este ano si, de chips comenzamos a facelo ás 19.00 na Corredoira de Tui, aínda que estaremos un pouco antes (18.00) por ali, pedimosvos que estedes o antes posíbel para evitar presas de última hora (vimos de pasar xa dos 200 inscritos, 201 para ser máis exactos).

Para os e as máis madrugadoras podedes aproveitar o día para visitar a cidade vella de Tui e a de Valença, o Minho ou tamén ir á Vila Nova da Cerveira que hai mercado, ou subir a disfrutar do Aloia.

Se precisades de algo, xa sabedes aqui estamos.

Saúdos.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2008, 12:39

Carrera que merece mucho la pena. Por todo, por el recorrido, por la organización, por la zona, por la fiesta final.

Yo tenía pensado ir, pero llevo un mes arrastrando unas molestias, que cada vez han ido a más y aunque estemos acostumbrados a correr con molestias, decidí consultarlas, ayer por la tarde con mi fisio, por teléfono, y me ha dicho que parara y hoy me va a valorar pero desde la distancia piensa que esas molestias se están convirtiendo en una tendinitis, así que no seré de la partida y estaré unos días parado Triste . CUESTA TANTO PARAR.

Lo dicho pasadlo bien, sufrir vais a sufrir, porque la subida es dura pero cuando se llega a meta, compensa. Eso si, durante la subida no penséis que os van animar tipo Tour de Francia, porque realmente no habrá casi nadie.

Tato, Milucho y Cia. se agradece vuestro esfuerzo y trataremos estar en la próxima prueba que organicéis.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2008, 6:46

Despois dunha carreira moi dura polo percorrido e a calor con algún susto, xa tedes as clasificacions colgadas en www.cronotec.org

Un saudo

Crono
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2008, 8:55

carreira moi bonita, pero moi moi dura , eu posiblemente repita o ano que ven en bici Payaso Payaso (hasta en bici ten que ser dura)

salud

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2008, 14:14

DEnde aqui quero felicitar a organización por unha carreira perfecta. O recorrido e moi bonito.
Por certo un corredor tivo que ser evacuado en ambulancia e gustariame saber se está recuperado, se alguen sabe algo que o poña aqui .
Un saudo
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1498 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2008, 18:06

Preciosa carrera,lademás a organización estuvo muy bien (2 avituallamientos líquidos,señalización de los kms exacta,camisetas,pinchos y roscón...).

En mi caso era la primera vez que corría esta Subida y traté de seguir los consejos de la gente que ya había participado en alguna otra ocasión. Me noté más o menos bien hasta los 5 kms,y a partir de ahí ya notaba las piernas muy pesadas e incluso en algunos tramos (no más de 15-20 metros) preferí hacerlos "andando" para soltar un poco.

Al final un tiempo de 47:30 (51º) pero con la sensación de que cuesta arriba no voy nada fino...

Enhorabueno a Supermorais por su cuarto puesto, y a Elena Naveiro por ser la primera mujer clasificada.

saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2008, 19:10

Eu podo dicir que disfrutei sufrindo a carreira. Primeiro km de toma de contacto, a ritmo de 3'45", e cando levávamos uns 500 mts de subida tiven que entrar en "boxes" porque se me desatou unha zapatilla. Foron uns 20" de nervos que estiven torpemente atandoas, e cando me din conta tiña a cabeza da carreira a uns 60 mts. Pensei que sería insalvable a distancia e me vin no posto 30 ou así. Foron pasando os kms e según pasaba xente animábame , ata que me atopei 5º e loitando polo 4º e polo 3º coido que postos ocupados por Portugueses. O 2º clasificado xa non me daba tempo e o primeiro a anos luz. Fixen 39'03" ou 39'04" e fiquei o final 4º, mellorando un puesto con respecto a edición do 2006. Parabéns pra os gañadores masculinos e femeninos Alex Pesado e Elena Naveiro, e pra todolos que participaches na dura prova de Tui.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2008, 21:00

Moussambani escribió:
Al final un tiempo de 47:30 (51º) pero con la sensación de que cuesta arriba no voy nada fino...

moussambani, un pato blanco que entrou xusto diante era o que suscribe, noutra carreira saludamonos porque na de onte eu non podia nin falar

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1498 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2008, 22:20

fojeteiro escribió:
Moussambani escribió:

moussambani, un pato blanco que entrou xusto diante era o que suscribe, noutra carreira saludamonos porque na de onte eu non podia nin falar

Aaaah, xa me dou conta. Si, tes razón, non era a mellor ocasión para falar a de onte jeje. Ata pronto, vémonos!

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2008, 23:46

Espectacular carrera la del sábado en Tui. Me sumo a las felicitaciones a la organización por hacerla posible. Magnífico trabajo.

Del recorrido ¿qué decir? tan bello como duro y exigente. Afortunadamente conté con la compañía del amigo Bareixa, que me dio buenos consejos para afrontar una subida de este calibre (en mi caso, la primera que hacía). Entre los dos hicimos una subida de menos a más, tirando uno del otro fuimos adelantando posiciones pero sin cebarnos, ya que entre el calor y la pendiente no se podía derrochar el esfuerzo.

Al final, y con mucho sufrimiento llegamos al último kilómetro, allí Bareixa decide regular y me anima a seguir en solitario. Todavía soy capaz de subir un poco el ritmo, pero la larga curva del final se me hace eterna y llego muy tocado a la meta.
Finalmente acabo en el puesto 30 con 45:11, mucho mejor de lo que esperaba para mi primera subida.

Me llevo una magnífica impresión de esta carrera, en todos los sentidos (incluido, por supuesto la compañía Guiño ). El próximo año intentaré repetir.

Saludos.
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Lun, 21 Xul 2008, 14:20

Hai fotos nalgún lado desta carreira ???
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Lun, 21 Xul 2008, 21:37

Tenho muitas fotos da corrida bem como da entrega de prémios e comida... vou enviar para o email da organização.

Quanto à minha prova em si posso dizer que foi a 1ª vez que subi ao monte aloia sem sentir-me (TOTALMENTE) agoniado pois fui sempre com reserva de forças, na medida em que estive parado... férias, logo sem ritmo... bem como por receio (foi só isso mais nada, felizmente) de uma dor que tinha nos gemeos da perna direita... de qualquer forma deu para suar e de que maneira... o calor abrassador também não é para mim...

Espero que, apesar de termos sofrido, se tenham divertido, para o ano lá estarei (espero) ...

Pedro Gonçalves (IGOR)
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 22 Xul 2008, 22:32

quiero felicitar a un chavalito de 10 años por acer esa pedazo subida sigue asi que yegaras mui lejos campeon
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mér, 23 Xul 2008, 17:38

Bonita carrera la disputada el sábado pasado en el Aloia.
Media tarde me la paso pensando si no será buena idea dejar lo del ALoia para el año que viene, que éste hace mucho calor.
Finalmente voy para Tui y calentando me encuentro a Jeff, con el que pasaré la siguiente hora en agradable compañía. Salimos de palique en el primer km ,donde me cuenta su aventura con Maple Leafs por los montes de Poio. Al empezar las cuestas cogemos un ritmito majo que nos permitirá adelantar gente por lo menos con soltura hasta el km 5. Desde ahí ya vamos un poco más forzados. En el 7 se marcha con decisión ,yo no es que regule ,es que no puedo cambiar el ritmo como él. Lo tendré a la vista pero no lo veré hasta la meta. Consigo adelantar un par de atletas, y llego a la meta un poco cansado ya de tanto subir en 45'29''. No muy suelto pero tampoco muy reventado.
En meta me entero del contratiempo que ha sufrido un compañero. Espero que se haya repuesto satisfactoriamente.
Enhorabuena a la organización por lo bien que salió todo.
Felicidades a Jeff. Un carrerón el sábado. Se te veía correr con fuerza y decisión. A ver quién te coge dentro de poco.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos