Foros ›
Autor
Mensaxe
iria24j

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Xul 2008, 17:31
Asunto: Media maratón de Pontevedra

Hola, me gustaría saber si hay alguna fecha prevista para la celebración de la media maratón de Pontevedra.
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Xov, 24 Xul 2008, 18:04
Asunto: Re: Media maratón de Pontevedra

Domingo, 5 de Octubre.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Xul 2008, 18:19

Yo la verdad estoy indeciso en si correrla o no . Dependerá de si finalmente en Septiembre realizo los 21km de Valladolid (día21) o la media de Babilafuente-Salamanca (día28).
Evidentemente, si me desplazo a tierras salmantinas no habrá margen de recuperación.Eso si, este año tiene que caer 1h29m si o si,

www.jeffxavi.blogspot.com
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 25 Xul 2008, 17:22

Meu consello Jeffxavi é que compitas en Pontevedra. Pra min é un bo circuito pra facer marca, sempre que o vento non faga presenza. O ano pasado ó meu xuizo mellorou bastante a organización e o caos dos outros anos do tráfico rodado de Pontevedra.
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Ven, 25 Xul 2008, 19:51

pois eu se todo vai ben serei da partida nesta media coa idea de facer 1h25´ Silbar , e de paso seguir coa preparación para a behobia-san sebastián.

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 25 Xul 2008, 19:53

Pues intentare seguirte, pq mi idea es bajar de 1h30min, hace dos años hice 1h37min, y todavia no fui capaz de bajar de 1h35min en ninguna media este año. Pero esta nueva temporada q para mi empieza ahora voy a intentar bajar de 1h30min, aunque creo q lo voy a tener un poco chungo.
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Xul 2008, 22:03

Pois outro que se apunta a iste obxetivo, 1h25, Herniado xa tes socio para ise dia, se che parece ben, o que está claro que ca progresión que levas, cumples obxetivo seguro.
Un saudo
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Sáb, 26 Xul 2008, 16:12

Eu por si acaso non aposto por min, je,je...non vaia a ser.
Imos queimar o asfalto mecajinamarilús!!!!!

celtaatletismo.es/blog/
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 27 Xul 2008, 20:05

Unha magoa que non sexa antes, porque podería tentar baixar a miña mellor marca en media maratón de cara á Behovia-San Sebastian, pero vai ser que é un pouco tarde (admiten cambio de color de saída ata o 30 de setembro). Ainda así é unha carreira moi recomendable á que igual me apunto... xa veremos. Guiño
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2008, 20:44

Pois despois de estudiar ben o calendario, xa teño próximo obxetivo, definitivamente decantome por esta media, así que contade conmigo se todo vai ben.
Jeffxavi e Herniado xa sabedes imos pola 1h 25, entre os tres será mais doado. Bailar
Supermorais esperamos os teus consellos. Silbar
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2008, 22:49

etuxia escribió:
Pois despois de estudiar ben o calendario, xa teño próximo obxetivo, definitivamente decantome por esta media, así que contade conmigo se todo vai ben.
Jeffxavi e Herniado xa sabedes imos pola 1h 25, entre os tres será mais doado. Bailar
Supermorais esperamos os teus consellos. Silbar

jajajaja,,,eu o da 1h25m soáme a "fiction movie" no meu caso.....sego coa intención de baixar de 1h30m e xa me chega
Nenvergantes o terceiro mosqueteiro fixo se apunta a ese reto:konde

Eu xa sabedes que son mais como D´artagnan... Mr. Green Mr. Green Ainda lembro a media de Ponderrada en compaña de Konde, ía morto, pero saudando as rapazas das beirarrúas ...Cada un o seu Avergonzado

www.jeffxavi.blogspot.com
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2008, 23:55

Grande Xavi, moi grande!!! :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D>

celtaatletismo.es/blog/
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
509 Carreiras
3848 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Xul 2008, 21:44

JEFFXAVI escribió:
Yo la verdad estoy indeciso en si correrla o no . Dependerá de si finalmente en Septiembre realizo los 21km de Valladolid (día21) o la media de Babilafuente-Salamanca (día28).
Evidentemente, si me desplazo a tierras salmantinas no habrá margen de recuperación.Eso si, este año tiene que caer 1h29m si o si,

Eu a media de Babilafuente,( creo que é un percorrido rompepernas) téñolle moitas gañas, por coñecer Salamanca, pero as datas caen certamente mal.
Eu o ano pasado corrín a de Valladolid e 15 días despois corrín Pontevedra, e nas duas baixei a miña marca,(1h23 alto en Valladolid e 1h22 baixo en Pontevedra, non creo que volva a facer esas marcas) xa que son ideais para elo si se vai ben preparado.
Ademáis Valladolid este ano ten o aliciente de que é campeonato de España, polo que vai a ter unha participación de moi alto nivel, ainda que eu teño en mente participar ese día noutra media (Xa se verá).
Ainda tes tempo dabondo para preparalas ben.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 30 Xul 2008, 11:08

Que non sea por non avisar a Organización, pero a asignatura pendiente é a regulacion do Tráfico nos tramos urbanos de Pontevedra e Marín; non se pode, ano tras ano, ir sorteando coches en eses tramos.¿ Non hai voluntarios que en cada tramo e cruce do recorrido regule a circulacion o paso dos corredores ? Polo demáis é unha boa carreira que se está a convertir en unha "clásica".

Friends forever
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 30 Xul 2008, 13:08

... pues yo volveré a Pontevedra, con el objetivo de bajar del 1.35. El año pasado quedé muy contento, porque sin querer, bajé mi marca en casi 6 minutos.... con lo que este año, quiero repetir, (aunque no creo que la rebaja sea de 6 minutos de nuevo...).

.. En cuanto al tráfico, efectivamente, se hizo en algún momento algo molesto, sobre todo en la zona de Marín, pero creo además de la falta de previsión por parte de la organización, también hubo bastante mala educación de algunos de los conductores con los que tuvimos que lidiar esa mañana ...

... Por otro lado, ¿alguien sabe cuando va a ser la nueva edición de la Coruña 10... ¿el 5? para volver a fastidiar... ¿el 12?.. Yo ya he visto las dos fechas

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos