Foros ›
I Carreiria popular "San Salvador" Baños de Molgas
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Ago 2008, 15:22
Asunto: Re: I Carreiria popular "San Salvador" Baños de Molgas

Pois eu se todo vai ben, despois de comenzar esta semana os entrenos, irei a Molgas a modo de preparación para a media de Pontevedra, a verdade e que me encontro bastante canso, os comenzos despois dos descansos son duros, pero iremos disfrutar da festa.
Un saudo
number

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/08
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Ago 2008, 20:20
Asunto: Re: I Carreiria popular "San Salvador" Baños de Molgas

se vos podedes apuntar antes do día da carreira facedesnos un favor....por que así nós temos unha estimación da xente que pode vir e non nos topamos con sorpresas de última hora(coma que non nos cheguen os dorsais ou cousas así)



grazas pola vosa colavoración e deica o sábado
kñero

Novo foreiro
Novo foreiro
20/07/08
0 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Ago 2008, 22:35
Asunto: Re: I Carreiria popular "San Salvador" Baños de Molgas

Animo Etuxia que eu ben sei o que e empezar a correr despois dun bo descanso d 2 ou 3 semanas e a verdade e que costa un monton,pero non te preocupes que logo volves coller o ritmo.He cuestion de entrenamento e paciencia.Vemonos o sabado.
number

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/08
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Ago 2008, 16:23
Asunto: Re: I Carreiria popular "San Salvador" Baños de Molgas

preparadevos ben que esto vai ser a ostia
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Ago 2008, 21:01
Asunto: Re: I Carreiria popular "San Salvador" Baños de Molgas

Bonito circuito e rápido exceptuando a cosata que hai no kilometro 4. A calor foi o que mais me matou, agradecin a auga fresquiña do avituallamiento e o ánimo das xentes do lugar. O remate conversa cos correcolegas e unha boa isotónica co amigo JeffXavi mmm como prestou. O sitio e realmente fermoso, a carreira estivo moi ben pra ser a primeira vez. O único que me gustaria e que estivesen sinalados os kilómetros, inda que fose de maneira orientativa xa que o final, cando as forzas fraqueaban, non souben administrar as forzas pra chegar a meta como dios manda. Un saudo e vémonos na próxima edicion!
Felicitar a Etuxia que anda coma unha moto e a JeffXavi que me viña co cuchilo detras jajaja, estades mellorando moito! Vou ter que poñer as pilas eh! A coidarse!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2008, 12:25
Asunto: Re: I Carreiria popular "San Salvador" Baños de Molgas

Nunca estivera en Baños de Molgas e levei unha grata sopresa có entorno do río, que lugar tan bucólico( e que rapazas mais "juapiñas" Razz )

konde e mais eu chegamos as 19.55 a saída, pra non perder o costume, e saímos case sen quentar.Un bó ramillete de colegas na carreira: afiador, kñero, etuxia...e os habituais nas populares ourensás nestas datas: Iglesias, Pepe Márquez, Docampo, Ferro,os irmáns Mociño...

A primeira volta saín despaciño, a unhos 150m do grupo de etuxia e konde.Propusen levar o mesmo ritmo durante todo o percorrido pra ir tomando ó pulso a iso de "regular".
Nun determinado momento no que ía na estela de Reza non quisen arriscar e quedei en terra de naide.

Desta, non puiden facelo meu sprint final de 800m posto que a información de 7km era incorrecta.A menos de 200m da chegada, cando JB me gritou "sprinta Xavi que a meta está ahí", pillei un mosqueo dos de agárrate.

Tiña boas pernas, e seguro que o grupiño de 6 corredores dos que entrei a 15-20" houberan visto pasarme coma un foguete Mr. Green

Agora a pensar no doblete do próximo finde: Maceda- Cartelle

www.jeffxavi.blogspot.com
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2008, 15:46
Asunto: Re: I Carreiria popular "San Salvador" Baños de Molgas

Jajaja a min pasoume o mesmo, cheguei a meta sin darme conta, non a vin ata estar xa freando pa entrar sen levar as vallas por diante...unha magoa quedarse sen esprintar. Para a próxima xa sabemos como vai a cousa.
number

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/08
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2008, 16:13
Asunto: Re: I Carreiria popular "San Salvador" Baños de Molgas

este primeiro ano foi un pouco desastre pero prometemos que o ano que ven teremos máis categorías e mellores premios.....esta foi a nosa primeira vez e de todo se aprende




moitas grazas a todos por vir e esperamos que voltedes a próxima vez
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2008, 18:56
Asunto: Re: I Carreiria popular "San Salvador" Baños de Molgas

number escribió:
este primeiro ano foi un pouco desastre pero prometemos que o ano que ven teremos máis categorías e mellores premios.....esta foi a nosa primeira vez e de todo se aprende
moitas grazas a todos por vir e esperamos que voltedes a próxima vez

De desastre nada amigo!!!
O circuito era bó e divertido de facer;Había xente animando ó paso polo pobo;vestiarios e duchas; unha boa terraza pra tomar a "isotónica" postcarreira;etc....

Pro ano marcades os pasos de

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos