Mér, 20 Ago 2008, 23:54 Asunto: 26 Octubre XXXI Carreira Pedestre Santiago de Compostela
Se empieza a acercar la fecha,los motores calientan y los rezagad@s dejan los croisants para ponerse a entrenar y luchar por hacerla ne menos de 2h xD,como lo llevais?pensais acudir a esta edición?Yo le tengo cariño,en ella hice mi debut en esto del running y para mi es indispensable acudir.
Última edición por Enrique o Lun, 15 Set 2008, 16:27; editado 1 vez
xabi
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes
Xov, 21 Ago 2008, 2:05 Asunto: Re: XXXI Carreira Pedestre Popular de Santiago de Compostela
Ufff, no se..no es mi objetivo principal para este año.En principio tengo entre ceja y ceja hacer marca personal en el 800, asi que creo que no me voy a quemar con la pedestre de Compostela.De todas formas, suerte amigo www.jeffxavi.blogspot.com
Calamyty
Foreiro infantil
25/03/07
0 Carreiras
77 Mensaxes
Xov, 21 Ago 2008, 7:49 Asunto: Re: XXXI Carreira Pedestre Popular de Santiago de Compostela
Me encantaria poder participar. El año pasado reapareci tras 10 años sin correrla y me gusto muchisimo. Disfrute los 12 km. El tiempo lo de menos, creo q fueron 47 min y algo. El caso es que este año no la voy a poder correr ya en 15 dias me voy a Francia. Y hasta dentro de un año no vuelvo , asi q tendre que esperar a la siguiente edicion para poder disfrutar de esta maravillosa carrera. La de mi ciudad por cierto ^_^
Un saludo a todos los foreros
Calamyty
corroseguro
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Xov, 21 Ago 2008, 7:58 Asunto: Re: XXXI Carreira Pedestre Popular de Santiago de Compostela
La Carrera de Santiago, salvo causa de fuerza mayor, es cita "obligada" para todo corredor popular que se precie de serlo, de ser un amante de la carrera pedestre.Es la carrera pedestre popular de Galicia por excelencia. Friends forever
zatopek
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes
Xov, 21 Ago 2008, 8:02 Asunto: Re: XXXI Carreira Pedestre Popular de Santiago de Compostela
este ano teño a gran cita de debutar no maraton de donosti, mais a cita da pedestre compestala, e ineludibel.
correr polas ruas de santiago de chile, pola rua nova, pola algalia,.. lugares onde vivin momentos tan maravillosos da miña vida...
Xov, 21 Ago 2008, 9:44 Asunto: Re: XXXI Carreira Pedestre Popular de Santiago de Compostela
Pois espero poder ir este ano, xa que ahí cumplirei o meu primeiro ano como atleta popular, xa que esta foi o ano pasado a miña primeira incursión nese mundillo, ademáis será unha boa preparación de cara a Behobia.
Obxetivo pois, mínimo baixar de 50, aínda que o ideal sería baixar de 48´, se non mal imos...A darlle duro,
Por certo alguén sabe a data da proba??? pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!
Xov, 21 Ago 2008, 10:18 Asunto: Re: XXXI Carreira Pedestre Popular de Santiago de Compostela
sempre e o ultimo domingo de outubro
Enrique
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes
Sáb, 23 Ago 2008, 0:24 Asunto: Re: XXXI Carreira Pedestre Popular de Santiago de Compostela
Llevaba tiempo sin entrenar,ahora mi objetivo desde el pasado martes es correr un minimo de 4h semanales y series,tengo que llegar como una moto a la pedestre,el año pasado rebajé 23 minutos mi marca este año no me conformo si no la rebajo un minimo de 5-10 minutos
Enrique
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes
Sáb, 23 Ago 2008, 0:26 Asunto: Re: XXXI Carreira Pedestre Popular de Santiago de Compostela
por cierto abro lista:
Enrique 55:00 o menos
Herniado 50:00
Zatopek 52:00
Bekeleblanco
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes
Sáb, 23 Ago 2008, 16:15 Asunto: Re: XXXI Carreira Pedestre Popular de Santiago de Compostela
Bekeleblanco 39:30
xabi
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes
Sáb, 23 Ago 2008, 17:44 Asunto: Re: XXXI Carreira Pedestre Popular de Santiago de Compostela
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos