Mér, 27 Ago 2008, 0:44
Asunto: Re: ENTRENAMIENTOS de los populares
explicome a ver si alguén podeme botar unha man a un novato nestas lides:
resulta que estou preparando unha maraton, e eu que na miña vida, o maximo que correra fora unha hora e dez minutos, agora, unha vez á semana intento forzar un pouco no que se refire a tempo de duracion da saida.
hoxe corrin mais de duas horas por primeira vez na miña vida, e a verdad e que dos xeonllos para baixo teño todo moi cargado, sobre todo os xemelgos e a zoa dos tendons de aquiles.
¿cal e a vosa rutina despois dun adestramento longo, no que se refire a estiramentos, descansos, etc??
¿¿bebedes moitos liquidos ao chegar a casa,?? porque eu debin de beber toda a presa de cecebre e ainda teño sede.
outra cousa que os comento, a ver si alguen me pode dar unha explicacion. resulta que correndo a un ritmo comodo, que para min e de 5.45 o kilometro, cando levo 11 ou 12 quilometros empezome a hastiar, non e que estea canso nin de peito nin de pernas, pero ao corpo costalle seguir, pero si acelero un pouco, ou se chega unha subida, parece como se collese enerxia para seguir corrrendo varios quilometros mais ¿que pode ser?? cecais cansancio psicoloxico???