Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2008, 9:47
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Lestrove-08

Matveiev escribió:
Ja, ja, ja, grandiosa carreira di, grandiosa a túa que xa levas 10 anos. Esta todavía vai pola segunda edición e ten moito que medrar para ser coma a túa. Estou desexando saber cales foron esos pequenos detalles para así telos eu en conta. E xa sabes, calquer consello que poidas trasladarme estou disposto a aceptalo.
Un saúdo Lestrove.

Pois encantado de decirche os erros,porque eu non teño nada que esconder,sexa bo,sexa malo. Guiño

Aspectos bos da Carreira:
-Facilidade total de formalizar a inscripción,web,e-mail ou teléfono.
-Percorrido ben marcado e ben señalizado
-Puntualidade nas saidas
-Bos trofeos en xeral
-Boa calidade tanto na camiseta como no avituallamento

Aspectos negativos da Carreira:
-A Carreira absoluta saiu moi tarde
-Demora excesiva na entrega de premios
-A entrega de premios foi bastante cutre de cara o público

En resumen,esta foi a miña visión global da X Carreira Pedestre Lestrove-08 Satisfecho
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2008, 11:43

Eu soamente quero disculparme públicamente con Lestrove por non ter acudido o sábado como tiña prometido, cousas de traballo impediron tal, e ainda que esta plenamente xustificada a miña ausencia, non deixa de quedarme un sabor amargo por non ter estado para botar unha man.
Alegrome que todo saira ben, e sobre os aspectos negativos que mencionas, deixate de tanta perfección que bastante traballo da organizar unha proba deste tipo como para andar a templar gaitas.
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2008, 12:17

pablobaio escribió:
...Tal como di Miguelanxo na mensaxe seguinte (creo que coincidín contigo na carreira da Silva, lembras?), ezeq fixo un último km impresionante superando a xente que a falta de 800 m lle levaba uns 50 m de ventaxa.

Si que me lembro ben de ti Pablo, e cando me pasastes xa te recoñecín.

Verás que hai máis fotos postas por moses onde se inmortalizou un dos momentos no que iamos en trío.

Despois, grazas a que me axudaron a tirar os rapaces do Pato Blanco, porque do contrario xa non chegaba a meta.

En canto á carreira é a súa organización, todo moi ben, e menos mal que foi ás 20.00h., je, je, je, porque se a adiantarades eu non estaría en condicións de tomar a saída. Xa se sabe que cando un ten o día malo e o corpo non che responde..., non hai que facerlle.

Un saudo para todos/as e nos vemos nas próximas carreiras.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2008, 22:54

buenas noches:

Ezeq, Repanocha, vos que levastedes gps ¿estaba ben medido o percorrido? ¿8,880 km e a distancia correcta? segun o tempo que fixen a media por km saéme en 3m42seg. ¿estarei mellorando? o como diría un tio meu ¿serán ilusions? un saudo

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 6:03

Hola xoixe ,pienso que la carrera estaba bien medida, además de bien señalizada. Según mi gps salían 8970m. frente a los 8960m. que se anuncian de forma oficial.

Quedándonos con el valor oficial te sale un paso de 3:40 por km Guiño , queno está nada mal.

A mi también me salieron tiempos muy buenos, algo debe tener este pueblo que invita a correr.

Podemos esperar si dan sus opiniones más foreros, pero me da la impresión que la distancia estaba bien medida.

Ya podían organizar por estos lugares una media maraton o un 10.000, que yo venía a intentar marca personal... Molón
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 7:24

Pues si realmente fueron 8970 mts, me quedo sorprendido por mi marca.
Pero diria que es un poco dificil que yo corriese por debajo de 4:00.
Mi garmin me marco 8675 mts y ahi me cuadra mas. Como mucho que tuviera un error de 200mts, pero hasta 300 diria que no.
Pero bueno, me dariais una alegria, la verdad.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 8:49

Lestrove, eres un campeón.

Reconocer los errores te honra.

Saludos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 9:07

ezeq escribió:
Hola xoixe ,pienso que la carrera estaba bien medida, además de bien señalizada.

Non digo que non houbese alguns metriños de error,pero en principio o circuito medino con sendos contakilometros de bicicleta profesional.E ambos déronme o mesmo. Guiño
Supermorais o rematar a Carreira comentoume que os kilometros estaban mallados. Satisfecho

Castinheiras,vouche perdoar por haberme fallado.!!! Pero que non pase outra !!! Nono

Gracias tamén a Moncholeiro,que estivo todo dia en labores organizativas.!! Para o ano volvote a contratar !! Razz

A señora Marola,que non queria participar.......o final veu e gañou un platiño de Sargadelos.!! Condenada de muller !!

Xa estou pensando en Lestrove-09.............e seguramente será en Xullo,despois de Leiro e O Corgo. Disimulando

Recordovos,clasificacións e fotos na web www.ansumu.es
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 10:34

Na prensa (tierras de Santiago): Lestrobe celebró con gran asistencia la X carrera pedestre por el municipio

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 11:14

U escribió:
Na prensa (tierras de Santiago): Lestrobe celebró con gran asistencia la X carrera pedestre por el municipio

Será paleta a periodista,ponme Lestrove con b de burra. Enfadado Enfadado Enfadado
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 11:29

lestrove escribió:
U escribió:

Será paleta a periodista,ponme Lestrove con b de burra. Enfadado Enfadado Enfadado

A muller seguro que segue a toponímia oficial "de acordo cos ditames da Comisión de Toponimia e coas normas ditadas pola Xunta de Galicia": Lugares de Dodro en cambio ti guíaste pola nomenclatura en castelán Moi feliz Moi feliz Moi feliz .

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 11:54

U escribió:
lestrove escribió:
U escribió:

A muller seguro que segue a toponímia oficial "de acordo cos ditames da Comisión de Toponimia e coas normas ditadas pola Xunta de Galicia": Lugares de Dodro en cambio ti guíaste pola nomenclatura en castelán Moi feliz Moi feliz Moi feliz .

Pois se se guie polo que queira......pero é Lestrove con V. Demo sorrindo Demo sorrindo
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 12:02

Ja, ja, ja, ja. Non te alporices pola v ou a b home, jajaja.
E gracias polos consellos, sonme moi útiles.
Tratarei de non fallar.
Vémonos o Domingo.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 14:16

[quote="miguelanxo"]
pablobaio escribió:
...
Despois, grazas a que me axudaron a tirar os rapaces do Pato Blanco, porque do contrario xa non chegaba a meta.

.

si que chegabas, levabas moi bo ritmo, os rapaces (gracias ..jeje)de pato blanco un levaba o gancho posto (eu) o outro coma si nada (e o domingo ainda voltou a a facer unha gran carreira en Broña o Bujanciño); por certo encantado de compartir un tramo con Fleky

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
moncholeiro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/07/06
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 14:28

[b]Lestrove escribió:

Gracias tamén a Moncholeiro,que estivo todo dia en labores organizativas.!! Para o ano volvote a contratar !
----------------------------------------------------
No tienes nada que agradecerme y en cuanto a contratarme ya sabes que tus deseos son ordenes.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos