Foros ›
Autor
Mensaxe
ROSSI

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 10:47
Asunto: Re: Carreira de Gundián 2008

A INSCRIPCION PODESE FACER ATA 15 MIN. ANTES DA SAIDA NO BAR RIOS EN PONTE ULLA ( O LADO XUSTO DA SAIDA )
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 17:24
Asunto: Re: CARREIRA DE GUNDIAN

ROSSI escribió:
BOS DIAS A TODOS
COMO MEMBRO DA ORGANIZACION QUERO DAR AS GRACIAS POLO INTERESE POSTO NA NOSA CARREIRA.
EFECTIVAMENTE A CARREIRA CELEBRARASE O VINDEIRO DOMINGO DIA 14 DE SETEMBRO AS 10.30 E COMO VEN DI UN FOREIRO, O UNICO QUE CAMBIA E O TRAZADO DA CARREIRA E QUE AHORA PASO A EXPLICAR:

A SAIDA ESTÁ NO MESMO SITIO PERO EN VEZ DE COLLER CARA ERMITA, CÓLLESE EN DIRECCIÓN CONTRARIA E A UNS 100 METROS COLLESE UN CALEXÓN A MAN DEREITA( ENTRE UN ALMACEN E UNHA CASA DIRECCION CEMITERIO ) CUNHA PEQUENA SUBIDIÑA; A UNS 400 METROS XIRASE A MAN ESQUERDA POR UNHA COSTA DE POUCA DUREZA PARA BAIXAR OUTRA VEZ A ULLA E UNHA VEZ DENTRO DO POBO, XUSTO ENFRENTE DA IGLESIA COLLESE OUTRO CALEXÓN QUE PASA POR DETRAS DO CEMITERIO E EN VEZ DE FACER OUTRA VEZ O MESMO RECORRIDO, CONTINUASE POLAS PISTA E TRAS SUBIR UNHA COSTIÑA UN POUCO SUCIA, CHEGASE A ESTRADA DE ARZUA, CRUZASE E COLLESE UNHA PISTA DE ZAORRA QUE QUEDA A MAN ESQUERDA, METÉNDOSE POLO PRIMEIRO CRUCE QUE HAI A ESQUERDA, PARA SAIR OUTRA VEZ A ULLA E FACER A SUBIDA FINAL ( O RECORRIDO TOTAL E DUNS 4 KM MAIS OU MENOS )

EN CASO DE TER ALGUNHA DUBIDA CHAMADES O 657-328131

Disculpas pola miña ignorancia, pero para inscribirse como fago???O día da carreira pódese???Graciñas por anticipado

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Set 2008, 17:25

vale parbo jeffxavi,non leiches a mensaxe de rossi Avergonzado Avergonzado disculpas!!!

jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2754 Carreiras
6623 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2008, 14:30

La inscripción se hace en un bar próximo, cerca de la salida, sin problemas. Conviene estar con antelación suficiente pues la salida es bastante puntual.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2008, 17:38

Tantas carreras para el domingo ya no sé por cuál decidirme!!! Todavía estoy pensando si ir a ésta por quedar cerca de casa y por sus cuestas o ir a Meaño aunque solo sea por ver a las portuguesas en acción. De Riveira escaparemos para no competir con Piti que bastante me hizo correr en Boimorto.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2008, 20:58

xolinha escribió:
Tantas carreras para el domingo ya no sé por cuál decidirme!!! Todavía estoy pensando si ir a ésta por quedar cerca de casa y por sus cuestas o ir a Meaño aunque solo sea por ver a las portuguesas en acción. De Riveira escaparemos para no competir con Piti que bastante me hizo correr en Boimorto.

!!! Xa estamos chorando !!! Guiño Que si me fan correr,que si moito nivel.......Mira Xolinha,a dia de hoxe ti sabes perfectamente que estas un punto por enrriba de Piti,e dous por debaixo de Gestido. Sorriso
Polo tanto a mellor opción é que vaias a Riveira e loites polo 2º posto,e de paso lévaste unhas perriñas. Satisfecho

Eu quizais vaia a Gundián,quizais..........Ou o mellor decido quedarme na piltra. Pensando
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Sáb, 13 Set 2008, 21:18

Pois nada Lestrove ó final vou pelear directamente coas Portuguesas e quen sabe coa mismisima Piti, tal vez? Aínda que seguro que nin ela nin eu temos moito que facer co nivel que ten.

Sorte os que ides a Gundian.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Set 2008, 22:00

nacho,,,,ó final etuxia e herniado liáronme pra facer de lebre a 3.30 os 2 primeiros km asi que marcho pa Vigo.Sorte na carreira a todos!!!

lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2008, 10:21

O final non fun a Gundián. Indiferente

E iso que tiña preparado a mochila,pero toda a noite de festa jolgorio............... Guiño

A culpa foi da verbena.................festas da Guadalupe en Rianxo.............cacaolats,nesties,baile a lo loco,baño na praia,e unha boa morena,remataron con todo a miña enerxia viril. Moi feliz Bailar
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2008, 13:42

Lestrove,Lestroviño,...moito tes que aprender de Fleky!!! Aínda que a diferencia de idade é un factor importante a hora de poder reenganchar festas con carreiras. Guiño
Isto é por fomentar piques entre as mulleres do foro. Disimulando
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2008, 14:03

xolinha escribió:
Lestrove,Lestroviño,...moito tes que aprender de Fleky!!! Aínda que a diferencia de idade é un factor importante a hora de poder reenganchar festas con carreiras. Guiño
Isto é por fomentar piques entre as mulleres do foro. Disimulando

Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
foucellas

Novo foreiro
Novo foreiro
31/08/08
0 Carreiras
13 Mensaxes
Arzúa
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2008, 18:42

Corta pero bastante dura coas dúas rampas novas que lle meteron. Subir ata a meta na capela este ano parecía un xogo de nenos comparado coas rampas do principio. A organización segue sendo unha maravilla e o remate é de película cun esceario inmellorable. Perdeu unha pouca de gracia ao non atravesa-la ponte do tren (eu o ano pasado tiven que coller unha señora da man e axudarlle a baixar polo camiño e logo volver a subir e seguir correndo). Pero en fín, desas carreiras para voltar Mr. Green Mr. Green
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2008, 20:43

ei que fixen eu agora que fixen?
Pois xolinha que sepas que hoxe penseime ir a gundian pero non fun porque precisaba durmir inda que a iso das 8 da mañan tiña a duda de se ir ou seguir na cama e preferin descansar porque meu corpo mo agradeceria o de durmir as 7 horas reglamentarias
Por certo que o de renganche...... o levo ben pero o venres vou ir eu a guadalupe e non vou ir sabado a ningures porque non me daria tempo posto que as orquestas rematan cedo(pola mañan rematan)
mmmmmmmmm
Mira que dicilo meu nome en vano
jejejej

You´ll never run alone
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
500 Carreiras
678 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2008, 23:16

Puaf, carreira dura a mais non poder polas costas do inicio, en frío. De extrema necesidade o sair tranquilo para non estoupar na costa final da capilla.

Se alguén o sabe, nos gustaría saber os tempos dos tres primeiros para comprobar a dureza da proba e ver como andan os máquinas.

A organización ben, agás o ter que esperar a escoitar a misa con tanta calor, especialmente aos que somos laicos Sorriso
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2008, 9:18

eu fixen un tempo de 13m55seg e rebentei coma un can,e penso q o primeiro sacoume mais de 1,30

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos