topolino escribió: |
Señores seamos realistas en Ourense, pongamos los pies en el suelo, el Maraton do Miño tal y como esta concevido es ina salvajada a mi modo de ver, la andaina y por relevos hay sitios y fechas para hacerla y 3 vueltas a las ninfas yo solo lo veo con relevos por tanto mi opinion es que una de dos o Maraton por relevos ( es algo original y divertido) Media Maraton do MIño (2 vueltas) |
JEFFXAVI escribió: |
Bueno, menudo equipazo se marcan desde Carballiño : Victor-Pepe-Konde Herni,etuxia, vai ser complicado batilos , por non decir imposible Konde ,parece que vai a facer a 1ª posta, Pepe a 2ª e Victor a 3ª. Soio veso unha oportunidad de "polos mirando pra A Meca" , facerlle a zancadilla na saída .....jeje |
Cita: |
KONDE: A-ha!! Asi que desvelando a nosa estratexia! Eu e a mais lóxica que atopo. Carreira por relevos e en progresión, comenzar do mais lento o mais rápido. Sería cómico estar chegando a meta e que te pasen por todolos lados jeje, se me oe Victor escarallame Vai a estar interesante a cousa, non sei como foi o ano pasado pero desta vez parece que hay bastantes equipiños humildes pero con ganas de deixar a pel nas beiras do Miño. Vos como ides sair?? Sábese algo das obras, rematarán a tempo ou teremos que ir nadando o tramo do colector??? O duelo esta servido!!! P.D.: JEFFXAVI estasme asustando un pouquiño, levo mais dunha semana sen ver como te hidratas correctamente cas isotónicas...mira que non che vaia dar un mal..jeje |
celanova escribió: |
Saudos a todos, pois elí estaremos os do Pato Blanco con 9 equipos para participar na modalidade de relevos, sorte a todos os participantes e disfrutai da carreira, xa a corrimos o ano pasado e merece a pena correla polo menos en relevos,no tema de maratón individual, o meu entender faise moi monotona e iso pode pasar fáctura o longo da carreira pero o q o desexe facer q o faga. |
maraton do miño.rar | |
Descrición: | |
Nome do arquivo: | maraton do miño.rar |
Descargado: | 231 veces |