Foros ›
¿ El Atletismo Español en el mejor momento de su Historia ?
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2008, 10:16
Asunto: Re: ¿ El Atletismo Español en el mejor momento de su Histo

Non vira eu este tema de rabiosa actualidade. Guiño

E a miña opinión decantase claramente dos que opinan que España fixo o ridículo en Pekin. Ríndose
Non me vale eso de un atleta non pode estar o 100% o largo de todo ano. Nono Osexa,andan polas aldeas facendo grandes actuacións e boas marcas......incluso con algun que outro record nacional,e chegan as grandes citas,donde verdadeiramente hai que dar o callo,e resulta que perdemos fuelle e nos desinflamos ante os rivales de élite. Enfadado

Eu xa son dos que digo que as marcas mínimas para acudir a unha cita Internacional,deberinse de facer un mes antes a dito evento,como unha especie de Trailers que fan en USA.
E non me vale eso de facer marca a primeiros de ano,e despois vivir de rentas todo o ano,e acudir a cita importante por mera diversión. Nono

!! He dicho !! Guiño
macuno

Novo foreiro
Novo foreiro
25/11/06
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Set 2008, 20:37

Os atletas están hoxe en día máis axudados que nunca.Eu non fun nunca atleta de élite,pero competín moitos anos a nivel federado.Agora hai máis cartos destinados á súa preparación e posta a punto.
Un atleta hoxe en día que vai a unha olimpiada ou campionato do mundo é un profesional,e como tal ten que actuar.Somos humanos,e calquera pode ter un mal día,pero deso a escudarse sempre que se ten unha mala actuación no de o importante é participar...
O que hai é que ir sempre con espíritu competitivo e tratar sempre de facelo o mellor posible.
Non se entende como hai quen se desfonda nestas grandes citas e nos mítines e carreiras locais pártese o peito.
A hora da verdade o importante son as medallas,eso de puntos por postos de finalistas e un mero consolo para quen non foi capaz de alcanzar cotas máis altas.
Todo o mundo mira con envexa ós que suben ó podium.O que non estivo aí que loite para estar a próxima vez.e menos conto e disculpas.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 24 Set 2008, 11:47

macuno escribió:
Os atletas están hoxe en día máis axudados que nunca.Eu non fun nunca atleta de élite,pero competín moitos anos a nivel federado.Agora hai máis cartos destinados á súa preparación e posta a punto.
Un atleta hoxe en día que vai a unha olimpiada ou campionato do mundo é un profesional,e como tal ten que actuar.Somos humanos,e calquera pode ter un mal día,pero deso a escudarse sempre que se ten unha mala actuación no de o importante é participar...
O que hai é que ir sempre con espíritu competitivo e tratar sempre de facelo o mellor posible.
Non se entende como hai quen se desfonda nestas grandes citas e nos mítines e carreiras locais pártese o peito.
A hora da verdade o importante son as medallas,eso de puntos por postos de finalistas e un mero consolo para quen non foi capaz de alcanzar cotas máis altas.
Todo o mundo mira con envexa ós que suben ó podium.O que non estivo aí que loite para estar a próxima vez.e menos conto e disculpas.
Macuno:¡ deches no clavo ! o decir que nos grandes compromisos hai que ir con espiritu competitivo e partirse o peito. Cousa que non fai falta cando un ten cualidades de abondo e compite en eventos menores con rivales de menos entidade.

Friends forever

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos