Foros ›
Carreira Popular Festa do Marisco O Grove
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Set 2008, 4:42
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

Disculpade, pero non fun capaz de adxuntar o arquivo, en www.cronotec.es tedes as categorías e as distancias, a proba comenza cos pequenos a partir das 10:30, poderedes recoller os dorsais espero que a partir das 9 da mañá, ir decindo o voso dorsal para axilizar a entrega do mesmo

Un saudo.

Crono
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Sáb, 27 Set 2008, 19:57
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

Vémonos manha na carreira...

Faltan 12 horas.
adegus

Novo foreiro
Novo foreiro
29/08/08
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Set 2008, 20:18
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

e lojo.............. despois de tanto debate........... eu que vou po grove.... as 9 da mañá para coller dorsal e quentar para a saida as 10:30 ou resulta que vou chegar alí as 9 para que a saida sexa as 12 e teña que perdela mañá de turismo mirando cunchas de mexilons? Joer! non hai dereito!
eles a organizan y é jodido pero... os que lle dan sentido e repercusion a esa carreira... somos nos! que menos que dar a información con tempo e de maneira completa e axeitada! Xa estou vendo que vou ir para as 10:30 contando que os pequenos inda van diante e nos moito mais tarde y eubaixando o pantalon do chandal no coche porque a medida que chegue vou ver a todo dios en liña de saida esperando pistoletaso! NON HAI DEREITOOOOOOOOOO!( non podedes entender que amamos este deporte?
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Sáb, 27 Set 2008, 21:15
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

adegus escribió:
e lojo.............. despois de tanto debate........... eu que vou po grove.... as 9 da mañá para coller dorsal e quentar para a saida as 10:30 ou resulta que vou chegar alí as 9 para que a saida sexa as 12 e teña que perdela mañá de turismo mirando cunchas de mexilons? Joer! non hai dereito!
eles a organizan y é jodido pero... os que lle dan sentido e repercusion a esa carreira... somos nos! que menos que dar a información con tempo e de maneira completa e axeitada! Xa estou vendo que vou ir para as 10:30 contando que os pequenos inda van diante e nos moito mais tarde y eubaixando o pantalon do chandal no coche porque a medida que chegue vou ver a todo dios en liña de saida esperando pistoletaso! NON HAI DEREITOOOOOOOOOO!( non podedes entender que amamos este deporte?

O ano pasado a saída penso que foi as 11 ou 11 e media non secordo moi ben, primeiro penso que van os pequenos pero como este ano non vin nada sobre a carreira nin nada pois non estou seguro...
Fixerono a ultima hora e de mala maneira...que a min non me deron folleto na ultima carreira para informarme porque disque que tiñan poucos e eu xa era do grobe e xa me enteraría...xD
crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2008, 19:01
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

Hola, xa tedes en www.cronotec.es as clasificacións en PDF, clicades en resultados, elexides a carreira e descargades o PDF

Un saudo

Crono
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2008, 22:35
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

¡Vaya día!... hoy daba gusto correr, la única pena es el "sin Dios" con el tema de información a cerca de esta carrera... no se sabían horarios, distancias, premios... en fin, es una pena por que tiene uno de los circuitos más bonitos de Galicia... la Isla de "A Toxa" es única, preciosa y sus alrededores... ¡¡¡Únicos!!!.
Creo que todos los que nos acercamos hasta O Grove a correr disfrutamos muchísimo y quedamos "enganchados" a esta carrera dnde, a pesar de los errores, todos queremos volver.
Espero que el año próximo seamos más... y por que no, mejores!!!, que el tiempo sea igual de bueno... más calor no!!!, y quese publicite mejo est carrera pués es una ena que mucha gente no haya corrido por desconocimiento de la misma y de sus "bases".

Un saludiño y buenas noches
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 14:00
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

Como atleta local te doy personalmente las gracias, en primer lugar por escribir acerca de la misma y de que te quste el recorrido, y como no en segundo lugar por contar con tu presencia, por sin lugar a duda y los resultados lo demuestran eres un ejemplo a seguir a nivel deportivo y por lo que se como persona tambien, de verdad que muchas gracias, tanto por el consejo que le das a la organizacion como por la de contar con tu presencia, al igual que la de todos los demas atletas.j
Esperemos que se aprenda de los pequeños errores, y que el año que viene salga mejor.Ramallo, Barciela, Rafael Fuentes, Pedro Nimo, Carlos Adan, Luis Sa, y un etc, menudo cache. :=D>
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 19:27
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

Hola BRASILLAS, me has sacado los colores!!!; yo, al igual que vosotros, también tengo cosas que mejorar... como atleta, muchísimas, como persona... ¡Ni te cuento!. Pero hay que reconocer que teneis un recorrido precioso, y que la isla de A Toxa, (a pesar de algún desastre urbanístico), es preciosa y su clima... magnífico!. Gracias a vosotros, los atletas populares y organizaciones... el atletismo y las carreras saldrán adelante. Las gracias las tenemosque dar nosotros
Un fuerte abrazo y hasta el año próximo!
Pedro Nimo

Pd. Se me quedó la duda de si se batió el record de la carrera... por cuantos segundos?... Gracias
sergio

Novo foreiro
Novo foreiro
31/08/06
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 19:51
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

Llevo ya un par de años corriendo esta carrera y cada vez esta mejor tanto a nivel de los atletas como a nivel de organización y ambiente popular pues la acogida de el pueblo es buena.
Como critica constructiva quizá pondría un avituallamiento porque hacia bastante calor y mas vayas cerca de la meta pues en las curvas cada uno las coge a su manera casi al entrar.
Lo mejor como ya comento BRASILLAS poder ver a tanto galgo aunque sea solo en la salida.
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 20:28
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

Hola Pedro Nimo, si lees esto tengo que decirte que el record lo tiene Jorge Pinto de Portugal, lo batio el año pasado parando el crono en 19:30 o 19:35, informacion de Eduardo Morais que estaba el año pasado en la organizacion, anduvistes cerca, quiza el año que viene si me preparo a fondo igual lo bato yo, ja ja ja ja. Venga hasta otra.
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 21:33
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

Manhan ou así xa colgarei as fotos que teño da carreira...
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 7:41
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

A carreira do outro dia no Grove estivo bastante ben organizada (como se leva repetido moito estes dias nestes foros facer unha carreira é algo moi complicado e por suposto de grande mérito) e por poñerlle algún pero, que non houbese algo "sólido" ó final da proba (xa sei que as veces non é facil de conseguir) e o que apuntou Sergio da auga a metade de carreira, ainda que non é o mais habitual en probas desta distancia (en Meaño por exemplo non habia). Pero houbo moitas mais cousas positivas, bo ambiente, circuito moi bonito (xa o coñecia da S.Silvestre solidaria pero non me esperaba o pequeno repeito), kilometros sinalizados, creo que distancia ben medida (isto pode confirmalo algun foreiro dos que usan trebellos deses modernos que miden percorridos mentras corren), boa participacion, tráfico bastante controlado (ainda que non ó cento por cento). En definitiva un notable para a organizacion, seguide asi para vindeiras edicions.

A nivel persoal contento, segunda carreira consecutiva que baixo de 6'/km, que de momento non podo aspirar a moito mais con este "corpo ladrón" ,pero teño que aprender a non sair tan acelerado que despois o pago (para min pasar o segundo kilometro a menos de 11' é unha barbaridade). Tamén contento polo ambiente e por ter coñecido a JESUSB e o seu pai, xa quedamos para sacarnos unha foto na proxima carreira e gracias tamén ós que me animaron o rematar a carreira para que siga loitando contra min mesmo.

Por último, Wasker, cando colgues as fotos avisa......teño a sensación de que cando cheguei á meta me sacaron unha. Graciñas (por certo na paxina web www.todogrove.com/gale...?album=761
hai algunhas fotos da edición deste ano). Saúdos

Se eu puiden, ti tamén...
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 7:51
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

¡¡¡¡ Que pena el récord!!!, ya he "rebuscado" y efectivamente el atleta luso tiene 19.36" del pasado año... por 10", si lo supiese podría haber caido. En fin, una motivación más para el año próximo!!.
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 8:23
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

Pedro Nimo preparate para la de Santiago de el Correo Gallego, que creo que Penas la esta preparando a tope, y ahi es donde tienes que meter caña, tanto tu como el a los atletas africanos, que son de otra galaxia. La de la fiesta del marisco se de sobra que si supieras antes de la carrera en cuanto estaba el record seguro que bajabas eses 10" que te faltaron. Sigue así con esas ganas de competir, que ese es el buen camino.
liebre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/01/70
0 Carreiras
519 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 8:26
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco O Grove

comentar el merito que tiene daniel bargiela, por lo que yo se es un corredor que acaba de aterrizar el año pasado en el mundo del atletismo ,aunque venia del triatlon . hay que quitarse el sombrero un atleta de pies a cabeza , como persona ya ni os cuento, tambien comentar que trabaja en un empresa de cementos donde la jornada diaria no la pasa precisamente sentado......en fin deportistas con motor a veces no tienen la oportunidad en los momentos que verdaderamente podrian hacer algo por el atletismo español. increible alucino con el en serio.

www.facebook.com/inter...ng/?ref=hl





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos