Foros ›
Cambio de fecha de la carrera de Lalín
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2008, 1:17
Asunto: Re: Cambio de fecha de la carrera de Lalín

cuatrero escribió:
Un cero a la organizacion por el tema "DUCHAS", Hay corredores que se
desplazaron de otras provincias y no es normal que tengan que esperar
casi una hora para poder ducharse y eso gracias algun compañero que se puso en contacto con la organizacion por telefono que si no hoy nos quedamos sin ducha en Lalin.

No seas tan duro! Como te dicen por ahí pon en una balanza lo bueno y lo malo y reflexiona. Hay carreras de "postín" que vaya por dios...No es por nada pero en Santiago (Capital de la Gallaecia, sede de la Xunta, blabla) dan un agua al terminar y las gracias Avergonzado
Para mi todos los organizadores de pruebas con excasos recursos son unos fenómenos. Se las ingenian para ofrecer la mejor carrera posible, el trato humano y entrañable de las cosas cercanas y hechas con cariño. :=D> Felicidades a los organizadores de esta prueba! :=D>
Un saludo y buenos entrenos Moi feliz
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2008, 6:43

A carreira excelente. Eu lle poño un 10 á organización, e igual que eles nos dan as gracias por correr, eu doullas por darnos esa oportunidades. Do tema das duchas non podo opinar porque me vin directamente para a casa, pero mellor ejemplo que o que puxo konde non o hai. Tamén hai que valorar os detalles positivos. A nos por exemplo "solicitamos" a auga antes da carreira e déronola sen ningún problema.
No que respecta á miña carreira, pois fixen 7 km. ó lado de miguelanxo (un placer como sempre e estás feito un máquina, calquera te pilla), faltoume ese punto de forza na costa final. Ainda así debeu ser das primeiras carreiras que fun de menos a mais. Ó final posto 33º cun tempo de 29.32.
Botouse en falta moito foreiro por alá. Desta carreira sinto non ter fotos. Chorando A fotógrafa pillouse o día libre.jeje.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2008, 8:01

Quero expresar dende eiquí o meu apoio á organización desta proba; coido que é algo 'inxusto' que se lles valore por factores que están fora do seu control e que se preouparon por mirar...

Poderían existir alternativas? non o sei, mais hai veces que unha organización 'amateur' está atada ó apoio CONSTATABLE da administración local.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
678 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2008, 9:47

Nacho, quíxenche levar ata arriba e creo que chegaches moi ben despois de todo o trote que levas. Eu revivín coa aguiña que me diches, moi oportuna para facer os últimos Km.

Tamén quero felicitar ao meu colega Martín que porfín pillou cacho quedando de primeiro na súa categoría e 7º na absoluta.

En canto á organización, para min todo moi ben. O tema das duchas, pois será que como só tiven que esperar 5 minutos a que viñesen a abrir e como aproveitei para estirar pois pasouseme máis desapercibido.

Si que se debería mirar o tema dos atallos no circuito, pero claro, esto xa non depende directamente da org. senón dos propios corredores. Algunha citiña máis estaría ben para solucionar este tema ou o de confundirse, porque á volta a piques estiven de pillar por outro camiño, je, je.

Un saúdo e ata a próxima.
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2008, 14:47

Gran ambiente en Lalin. Muy buena la organizacion. Yo puedo compararla con otra popular, el Grove, que he corrido hoy, asi que decir que comparadas las dos, no hay color. Hasta creo que le debieron pagar mas a los de cronotec, pq ellos, en mi humilde opinion se lo curraron mas en Lalin.
Los horarios son muy importantes en este mundillo, en Lalin fueron superpuntuales, hicieron varias carreras pero perfectamente organizadas.
Por tanto, tengo que felicitarles.
En cuanto a la carrera, muy buen circuito hasta la ultima subida que me parece excesiva y, creo que sin necesidad, pq si cambian un poco el circuito en su final, nos podriamos haber ahorrado esa cuesta.
Por lo demas, muy buen circuito por el paseo del rio pontillas, aunque los puentes son una putadita continua.
Camiseta de regalo, platinito, pastelito, agua. Oye que bien por parte de la organizacion. Y digo yo, si en Lalin con menos gente te dan una bolsita de regalo, pq en el Grove con mas nivel y mas gente, solo daban una botellita de agua y un acquarius, no acabo de entender estas historias.
Para mi, una gran marca personal, lo que hace que tenga que motivarme un poquito mas en mis entrenos para encontrarme bien corriendo a menos de 4 el km, objetivo que tengo desde hace tiempo.
cuatrero

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/08
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2008, 16:01

Cero a lo que se refier a Duchas, por el resto tengo que reconocer que muiy bien, osea un 10, volvere.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2008, 18:05

Al final, motivado por el duatlon de Arteixo no pude acudir a la carrera de Lalin, que por un tema u otro llevo dos años sin poder asistir, pero entro en este tema para felicitar a Martín, !SI SEÑOR!, el trabajo bien hecho se está notando. Sigue así campeon.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2008, 21:02

Ola a tod@s, como humilde espectador - chofer - seudo entrenador - fisio, psicologo deportivo infantil, pai de atletas pequerrechos, etc, etc, teño que felicitar os organizadores destas probas, sobor de todo para as categorías menores, que tanto necesitan para a promoción do atletismo. :=D> :=D> :=D>
Ben sabedes, que hoxe en día non se estila o esforzo, a suar moito, o ter que desplazarse unha chea de km para correr, adicar tempo e demáis, podendo estar na casa ca consola tirado no sofá, e comendo unha bolsa de "chetos".
Este fin de semán, un tempo espléndido tanto na capital do Deza o sábado, como no Grove na mañán do Domingo.
Unha gran concurrencia de atletas en ámba-las dúas probas, e un bo ambiente deportivo nas dúas.
Unicamente salientar que tal como aconteceu na carreira de Lalín, a organización, non poden facer subir ao podium a recoller un trofeo a unha nena de categoría benxamín, e repito, falamos dunha rapaciña de 8 anos, e despois de entregarlle-lo trofeo, pedir que volten ao podiun para retirarlle-lo, e sin disculpa algunha nin explicación, lle-lo quiten e santas pascuas. Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado .
Ainda que sexan categorías menores, coido que merecen tanto respeto como as maiores. Avergoñado Avergoñado Avergoñado
Teño visto resolver estes asuntos con máis delicadeza e en organizacións sin tanta sona, somentes fai falla aplica-lo sentido común. Avergonzado Avergonzado Avergonzado
Supoño que os organizadores, xa que traballan dende a base destas categorias menores na súa escola de atletismo, estarán de acordo que este feito non foi tratado da maneira màis axeitada. Sin quitarlle-lo mérito a subir a un podium a quen deportivamente o gañou- :=D> :=D> :=D> .
Pero tamén sabendo, que estes rapac@s teñen uns sentimentos, que ainda que non o pareza, poden ser feridos.

Grazas, a tod@s os que adicades o voso tempo a realizar estas probas tamén para os nen@s, que serán os atletas do pais no futuro máis próximo.

Unha crítica constructiva á organización e un saúdo.
dagarku

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/06
0 Carreiras
55 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 7:22

Cubeliños, como máximo responsable de la organización
pedirte disculpas por lo acontecido. Es la primera noticia que
tengo de ese hecho. Seguramente estaríamos solucionando
algún que otro problemilla que van surgiendo sobre la marcha.
Como bien dices, nosotros que nos movemos con
niños sabemos que esa no es la forma correcta de actuar. Es
más, para evitar esos problemas siempre tenemos algún
trofeo a mayores para subsanar esos fallos y nunca actuar
como dices que hemos actuado.
Te ruego te pongas en contacto con nosotros:
atletismo.deza @ gmail.com
Dile a tu niña que el trofeo se le hará llegar junto
con una carta de perdón. Muchas gracias.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 8:44

Eu participei na canicross, e ainda que quedei entre os últimos, gustoume a organización,excepto nun intre que un pastor aleman participante se botou enriba do meu can , e colleu medo, polo que nos adiantou.
Penso que os cans agresivos deberian levar bozal e ser penalizados se incordian os demais participantes.

Polo demais, o recorrido para os do canicross foi cortiño, con sombra e todo asfalto.

Ata o ano que ven, Lalín.
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
256 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 10:19

Muchas gracias a la organización por incluir la clasificación de Canicross. Organización muy buena. El recorrido por las calles, al ser corto debido a la calor (22º a la sombra), fue bonito y la gente animaba muchísimo. Los perros no pueden competir por encima de los 22º más de 2km. y menos por asfalto. Con temperatura por debajo de los 18º podemos competir en cualquier distancia siempre que sea por tierra (en Parada de Sil realizaremos 15 km).

guti290971, si te hubieras leído el reglamento expuesto en www.acade.blogia.com sabrías que los perros problemáticos no tienen que correr con bozal, únicamente se le podrá poner bozal tipo cesta o similar para la salida. Es deber del dueño estar atento en todo momento a las reaciones que pueda tener su perro, ya que no dejan de ser animales. Así también es importante estar atentos de nuestro perro si vamos a adelantar o si nos van a adelantar recogiendo la línea de tiro para tenerlo controlado. Si una persona cuando va alta de pulsaciones a veces tiene reacciones raras, pues más un perro. De todas formas, la filosofía del Canicross, por lo que respecta a ACADE, no es la de excluir a nadie por tener un perro conflictivo, sino la de poner los medios para que esa persona y su "compañero" puedan disfrutar realizando una actividad juntos sin molestar a los demás.
El problema viene de que los dueños no entrenan ni las distancias adecuadas para adiestrarlos en el Canicross ni con la paciencia y progresión adecuada ni con más perros por lo que el perro se para a hacer sus necesidades, no corre fuerte cuando se le manda, es problemático con otros perros...
Como ya os he dicho a todos más de una vez, el Canicross no sólo es atarte el perro a la cintura el día de carrera y pedírle que corra ya que el corre cuando él quiere al estar suelto pero eso cambia cuando lo atas a tí y le pides que corra contigo a una determinada intensidad. Para eso hay que entrenarlo y que aprenda a correr contigo y por supuesto todo ésto con mucha paciencia, juego y cariño.
Espero veros a todos en la próxima de Canicross que será en Parada de Sil.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 12:37

Vale, pequei de novato.

A proxima vez penso sair mais forte, ainda que meu Todd e pouco agresivo, e ten medo xa na saída o estar cos demais cans en tensión.

A Parada de Sil non podemos ir , pois teño que currar, pero me encantaría.
Dado o ritmo maratoniano que levamos eu mais Todd,canto mais longa sexa a distancia , habendo sombra e camiño de terra, penso que millor nos iría.

Vou seguir entrenando canicross,agility e pastoreo co meu compañeiro.
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 13:11

Ola a tod@s

Desculpas aceptada, Dagarku, ao igual que ser aceptarían o mesmo Sábado de terense recibidas. Satisfecho Satisfecho

En canto ao trofeo, sinto rexeitalo en nome da miña filla. Nono Nono

Ela dase por satisfeita co feito de participar na carreira e divertirse correndo, que é o que realmente deben facer os rapaces. Ríndose Ríndose

Reitero as grazas, a tod@s os que adicades o voso tempo a realizar estas probas tamén para os nen@s, así como a miña crítica constructiva á organización.

Un saúdo.
CEA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/06
0 Carreiras
78 Mensaxes
Vila de Cruces
Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 21:05

Que tal veciños de Lalin, pois eu tamen andiven pola vosa terra, e teño que dicir que o igual q o ano pasado encantoume a carreira, gustame moito correr no Pontiñas, pasei moitas horas de traballo ali, cando estiven coa oposicion a voltas, e sigo acudindo de cando en vez a adestrar ali, a verdade e q xa nos gustaria a moitos ter un sitio de adestramento coma este, en canto a carreira en si pois un 10 a organizacion, para min perfecto e o cambio para o sabado pola tarde ata parece que lle deu a vida a Lalin que estaba cheo de xente, en canto a miña carreira persoal, pois dicir que creo q foi un dos peores dias do ano(deportivamente falando), xusto cando ia comezar co quecemento pegoume unha hemorraxia nasal que me deixou medio ladeado, tiven que usar un tapon e as cousas xa comezaron a torcerse, logo na carreira nunca fun ben, corrin demasiado atrancado e non conseguin achegarme o ritmo habitual dos ultimos adestramentos, o tempo final de 28:24 non me digustou tendo en conta como me atopei, pero a verdade e q me fun para casa con mal sabor de boca, pero bue como se soe dicir cada carreira e un mundo e intentarei volver o bo camiño en Brión, espero q para o ano a Carreira da Virxe da Dores sexa polo menos igual de boa ca deste ano

SAUDOS VECIÑOS
Quian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/03/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
LALIN
Respostar citando Envío Mér, 01 Out 2008, 20:36

Para todos os que estuvestes alí, a ver si vos atopades entre as seguintes fotos.

picasaweb.google.com/fernando.quian

(Grazas Montse, grazas Manolo Peña)

Última edición por Quian o Xov, 02 Out 2008, 6:41; editado 1 vez

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos