Foros ›
Vergonzosa la organización del maratón de Ourense
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Quian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/03/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
LALIN
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 15:20
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

Sincéramente, criticar esta carreira pola organización é sencillamente de mal agradecidos. Os dez euros que pagamos recibímolos multiplicados por tres. Alguien se puxo a calcular o que costaba en €uros o que nos regalaron coa mochila ??????

No estrictamente deportivo decir que unha carreira se adapta o terreo, non o terreo a carreira, non sei si me explico, vamos, que a organización non ten culpa das obras do paseo do Miño, creo eu, vamos.

Tratábase de organizar unha carreira un domingo pola mañán, con todo o que elo supón, non procedía dar un toque de queda en toda a cidade. Non se pode nin se debe prohibir a xente circular polo paseo nin pola Ponte Romana aínda que si regular a circulación dentro do posible e según as posibilidades.

Eu fixen a carreira e non vin ningunha valla obstaculizando o paso, nin me molestaba a xente no paseo, nin me molestaron os demais relevistas, nin os maratonianos, nin os camiñantes porque simplemente non iba a batir o récord do Gebreselassie.

Na meta había mulleres con carritos e nenos, había bicicletas, había colas para coller o bocadillo, non sei si alguien se deu cuenta pero esto era unha carreira POPULAR, non eran os Xuegos Olímpicos de Beijin.

Criticar esta carreira é simplemente bochornoso, e sencillamente intolerable.

A persona que critique esta carreira deberían de poñela a coordinar todo o entramado que leva con sigo organizar unha Maratón con estas características, seguro que para o ano non repetía.

O dito noraboa a organización, un dez en todo, en ambiente co tema dos bombeiros portugueses, coas gaitas, co spiker, coa música, cos regalos, co avituallamiento, coas camisetas, coas azafatas, cos fisioterapeutas, tamén co resto dos relevistas, cos camiñantes, cos maratonianos, etc. etc.

En fin, unha idea estupenda esta Maratón, e si se sigue celebrando eu repito seguro.

Moitas gracias tamén os patrocinadores, CEO, voluntarios, Policía, etc.

NORABOA, moi currado todo.


ariadna

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 16:35
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

Eu son un deses andaríns inexpertos.
E a primeira vez que participo nunha andaina e teño que dicir que iamos camiñando varias persoas, pero en canto vimos que estorbabamos a quenes corrían, retirámonos para a dereita e xa ningún corredor nos tivo que volver chamar a atención.
O problema non é falta de organización nin nada deso, o problema é de actitude das persoas. Ó ver que molestamos os que vamos de palique deberiamos ser máis responsables e deixar correr a gusto e sen molestias ós que van a outro ritmo.

Tamén quero dicir que se poderían mellorar moitas cousas pero sei que houbo un grupo de xente da CEO que se partiuos cornos para que nos disfrutásemos do domingo. Olé para todos/as eles/as.

E certo que son inexpertos e que non se adican a esto, pero eu vin xente traballando os días previos de sol a sol, así que gracias a todos/as vós.

Creo que estiveron ven os avituallamentos, os obsequios, os fisios, etc..., o que si que creo é que se animaría máis xente a facer unha media maratón completa e aí nadie molestaría a nadie: Saída da Praza Maior, volta ó circuito e outra vez para a Praza Maior e son os 21 Km xustos, pero eso tedes que valoralo vós.

Dende a miña inexperiencia douvos un 9, porque sei que currastedes moito e creo que me metéstedes o gusanillo no corpo.

E outra cousa, só se equivoca quen fai cousas, quen non as fai nunca, non se equivoca xamais
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 17:00
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

non participei na maraton de ourense,unha por q agora mesmo non me apetece preparar unha maraton,pero queria dar a miña opinion sobre a organizacion.a todos eles gracias por todo o tempo q perdedes da vosa vida(traballo,familia,descanso etc)para q xente coma eu e demais nos levantemos un sabado e domingo collamos o coche e vaiamos a correr a calquera punto de galicia,gracias tamen por q sei q tedes q petar en moitas portas pra q os atletas teñan un pequeno agasallo(camiseta,auga,fruta etc).a todos vos gracias por q con xente coma vos sempre teremos unha proba atletica en calquer punto de galicia e este deporte non desaparezca pouco a pouco.MOITAS GRACIAS E ANIMO

p/d.decirlle os tocahuevos,q sempre protestan por todo,q organizen eles algunha carreira a ver como lle queda o corpo,por q e moi bonito criticar o q fan os demais.
sinto q o q digo ofenda a algunha xente,pero tiña q decilo.un saudo
ariadna

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 18:13
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

Gracias tamén a todos os patrocinadores
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 18:18
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

keniatablanco escribió:

....
p/d.decirlle os tocahuevos,q sempre protestan por todo,q organizen eles algunha carreira a ver como lle queda o corpo,por q e moi bonito criticar o q fan os demais.
sinto q o q digo ofenda a algunha xente,pero tiña q decilo.un saudo


Vale, de acuerdo, muy bien, pero los ciudadanos de la ciudad de Ourense no tienen por qué despertarse con unos atronadores cohetes a las 9 de la mañana. O sí ?

Y si empezamos a tirar del hilo .....


Saludos
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 18:28
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

Pois pra min a carreira estivo bárbara, do mellor que te podes atopar por ahí a nivel organizativo, e xa levo corrido unhas cantas no último ano, só botei en falla que o recorrido estivese marcado en cada km. xa que é algo que me axuda moito a hora de marcar o ritmo, pero iso é unha pijada, polo rsto todo bárbaro!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
helsinki

Maratoniano
Maratoniano
4/04/08
680 Carreiras
264 Mensaxes
o barco
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 21:24
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

Enhorabuena y gracias a todos los que habéis hecho posible la II marathon del Miño. Es un lujo para todos los orensanos poder correr dos maratones en 15 días, la Penedos y esta, y en ambos casos y salvando las distancias, gracias a gente que pone todo su esfuerzo, su ilusión, su tiempo y a veces hasta su dinero, para que los demás hagamos lo que más nos gusta: correr.
Llevo 25 años haciendo maratones y desde luego la de ayer es de las mejorcitas en cuanto al trato recibido. Sin duda quizás la mejor si nos atenemos al contenido de los regalos y a lo que pagamos de inscripción. Que hay cosas mejorables, por supuesto, pero para eso estamos todos, para ayudar con nuestras ideas a superar lo ya conseguido.
Ánimo pues y ójala al año que viene volvamos a vernos por las riberas del Miño.
A propósito dentro de seis semanas tenemos otra cita también en el Miño, en Tuy, y espero que no falte ninguno.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 22:05
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

Bueno, bueno,yo creo que cualquier carrera es mejorable, está claro, pero ya me gustaría ver a mí una carrera en la que:

1- Los avituallamientos constan de:
*sandía
*agua
*pera
*manzana
*plátano
*aquarius
*barritas de muesli

2- Servicio de duchas y vestuarios con agua caliente todo el día

3- Más de 12 fisioterapeutas a disposición de participantes hasta finalizar la prueba

4- Mochila de regalo con: vino, lomo embutido, miel del parque natural de la Sierra del Xurés, castañas "marrónglacé"

Un matíz sobre las obras que impidieron disfrutar de los 14km del paseo del Miño en su totalidad: La organización no es culpable puesto que desde la Tenencia de Alcaldía se habían comprometido a tener las obras finalizadas para la fecha del evento



www.jeffxavi.blogspot.com
aninme

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
103 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 22:14
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

Que razón tienes JEFFXAVI. No nos podemos quejar de nada. La gente se queja de vicio. Que bien nos trataron y que bien se pasó.
Ourensan

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/08
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 22:23
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

De todo lo leido decirle al que inicio este foro que no se preocupe y no vuelva para el año pues vamos a ser muchos pero muchos mas y no lo echaremos en falta.
Tambien decirle al Señor Teniente Alcalde que verguenza le debería dar enfundarse en un chandal de un club tan bueno y potente como el de Ourense para lucir sus ganados michelines y ponerse a hacer fotos cuando no tuvo lo que hay que tener para abrir a todos nuestros visitantes de la ciudad todo el paseo en su esplendor obligandoles ha salir a la carretera.
Pero bueno en ourense estamos aconstumbrados a sus gilipoll... tenemos reinas magas, casi fiestas del Corpus, reinventamos el festival, dejamos secar el cesped en las orillas del miño, echamos gasoil al Miño, detergente al Barbaña, hacemos obras en los paseos peatonales para beneficios particulares aunque ello os impida a los que no sois de Ourense disfrutar del Maratón en su entereza.
Mi más sincera felicitacion una vez más a la organización, haber donde se consigue lo que esta gente consiguio, MUCHAS FELICIDADES, me siento orgulloso de que los Ourensanos podamos ser los Nº1 en algo y es gracias a la CEO y no a los energu... que están en la Plaza Mayor.
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 4:07
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

Felicito a la oragnización por el buen trabajo que han hecho.
No tengo amplia experiencia de participación en pruebas populares, de hecho es la 2ª que corro (+Vig-Bay de este año), y tengo que decir que ambas son de nota muy alta.
En cuanto a la extensa critica "destructiva", no comparto en absoluto ninguna de las cuestiones expuestas. He dado las 3 vueltas de la maratón y en ningun momento "sufri" alguno de "esos" problemas.
FELICIDADES A LA ORGANIZACION y también a todos los que han particpado con su mejor voluntad, corriendo, andando, como voluntarios,...
Ah! y como orensano, GRACIAS por poner una prueba de estas características disponible a la puerta de casa.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 8:35
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

SIGO OPINNDO LO MISMO. PARA MI GENIAL. TODOS TENEIS RAZON MENOS EL PRIMERO QUE PUSO NOMBRE AL POST. CAMBIEMOS EL NOMBRE. BUENA ORGANIZACION

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
delfix08

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/07
0 Carreiras
30 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 20:12
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

Bueno, quiza sea que soy demasiado exigente, o que me gusta ver las cosas bien hechas, y no lo he visto, y si todos los que habeis respondido a mi post y creeis que todo ha sido perfecto, pues nada a seguir como hasta ahora, que vais bien, un saludo y a correr a ourense todos.
Por cierto, las descalificaciones personales hay que dejarlas al margen, los payasos se merecen todo el respeto, no como supuestos "deportistas" como alguno de vosotros.
Si todo lo que se hace no fuera criticable, las cosas no avanzarian, es mas, he alabado partes de la carrera, y si lo que digo no fuera cierto, es que no estuvisteis en la misma carrera, pero nada, para gustos los colores.
A todo esto, a las carreras que vaya, ya lo comunico con antelacion en este foro para que me espereis en la meta y asi podrais apedrearme, por manifestar que las cosas se pueden hacer mejor, ah, pero apedrearme desde los lados, dejarme el centro para que pueda entrar en la meta.
Saludos, y viva la libertad de expresion!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 21:08
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

Yo personalmente no considero que te haya "echado a los leones", simplemente estoy en desacuerdo con tu apreciación.Eso si, seguro que ninguno de los 2 estamos en poder de la "verdad absoluta".

De todas formas no creo que ningún forero te guarde rencor por tu opinión y a buen seguro que si en alguna carrera te presentas serás saludado con total cordialidad.Yo desde luego asi lo haré.

Un saludo y a seguir disfrutando del running

www.jeffxavi.blogspot.com
Royorbison

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/01/07
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 22:43
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense

La carrera, genial. La verdad es que en ningún momento tuve la sensación de que la gente que paseaba me estorbara, y aunque sólo completé 28 km (me retiré en la segunda vuelta, ya que me tomé esta prueba como un entreno más) me acerqué a la meta para recoger la mochila (la mejor que he recibido nunca) y no aprecié que hubiera problemas para los corredores que llegaban.
El circuito durillo, pero es el que hay, y hechas de menos que te animen los paseantes (supongo que se les pasaría por la cabeza que qué gente más rara ésta que sale un domingo por la mañana a meterse entre pecho y espalda 42.195 metros), pero que se compensa con el aliento de las chicas de los avituallamientos.
Para mí es el maratón ideal para hacer por relevos, pero este año falló el tercero, entre otras cosas porque un colega y yo decidimos apuntarnos quice días antes, y a esas alturas todo el mundo tiene equipo. El año que viene lo planificaré con más antelación, porque no quiero faltar.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos