Lun, 29 Set 2008, 15:20
Asunto: Re: Vergonzosa la organización del maratón de Ourense
Sincéramente, criticar esta carreira pola organización é sencillamente de mal agradecidos. Os dez euros que pagamos recibímolos multiplicados por tres. Alguien se puxo a calcular o que costaba en €uros o que nos regalaron coa mochila ??????
No estrictamente deportivo decir que unha carreira se adapta o terreo, non o terreo a carreira, non sei si me explico, vamos, que a organización non ten culpa das obras do paseo do Miño, creo eu, vamos.
Tratábase de organizar unha carreira un domingo pola mañán, con todo o que elo supón, non procedía dar un toque de queda en toda a cidade. Non se pode nin se debe prohibir a xente circular polo paseo nin pola Ponte Romana aínda que si regular a circulación dentro do posible e según as posibilidades.
Eu fixen a carreira e non vin ningunha valla obstaculizando o paso, nin me molestaba a xente no paseo, nin me molestaron os demais relevistas, nin os maratonianos, nin os camiñantes porque simplemente non iba a batir o récord do Gebreselassie.
Na meta había mulleres con carritos e nenos, había bicicletas, había colas para coller o bocadillo, non sei si alguien se deu cuenta pero esto era unha carreira POPULAR, non eran os Xuegos Olímpicos de Beijin.
Criticar esta carreira é simplemente bochornoso, e sencillamente intolerable.
A persona que critique esta carreira deberían de poñela a coordinar todo o entramado que leva con sigo organizar unha Maratón con estas características, seguro que para o ano non repetía.
O dito noraboa a organización, un dez en todo, en ambiente co tema dos bombeiros portugueses, coas gaitas, co spiker, coa música, cos regalos, co avituallamiento, coas camisetas, coas azafatas, cos fisioterapeutas, tamén co resto dos relevistas, cos camiñantes, cos maratonianos, etc. etc.
En fin, unha idea estupenda esta Maratón, e si se sigue celebrando eu repito seguro.
Moitas gracias tamén os patrocinadores, CEO, voluntarios, Policía, etc.
NORABOA, moi currado todo.