Foros ›
Autor
Mensaxe
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 15:47
Asunto: Re: II Maratón do Miño

juanca escribió:
Para os que criticades a andaina e ós andarines: o día que non haxa andaina non haberá Maratón.

Yo no critico ni la andaina ni a los andarines pero sí critico que vayáis en grupo como si de una salida contínua se tratase.

Sé que muchos corredores también lo hacen, forman esas paredes o muros charlando entre ellos y contándose películas y demás historias y basta que te encuentres con un grupo (dos, tres o los que sean) hablando de sus lesiones y de qué es lo que hay que tener para aguantar un maratón que mejor apaga y vámonos.

Y de dónde sacas tú que el día que no haya andaina no habrá maratón ? Pensando

juanca escribió:

Non podedes pedir que un paseo aberto non só os participantes senon a toda xente que a diario enche as beiras do Miño sexa coma un circuito pechado ós corredores.

Y por qué no ? Acaso no se cierran calles al tráfico rodado ? Acaso no se cierra Santiago, Ourense, Vigo, Coruña, etc. en pruebas populares ?

Saludos
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 16:16

...pues yo,sin que sienta precedente...le doy la razon a Northern....

...no se trata de criticar a los andarines ni a las andainas....ni mucho menos....se trata de criticar la actitud de algun@s de ell @ s......asimismo como a tod@s aquell@s corredor@s que por ejemplo,van a correr a 5'30-6 mins/km y en las carreras ( sobretodo las de 1o kms )...se situan delante del todo en la salida....lo unico que hacen es estorbar.....cuidado...que tan loable es el que va a correr de esa manera como el que va adisputar la victoria....no se trata de eso..se trata de tener un poco de sentido comun......a mi que mas me da !!!......si voy de paseo !!!......

...y pongo un ejemplo : Cursa del Corte Ingles de Barcelona......CARRERA POPULAR....donde las haya.....y asi se especifica....que se puede hacer el recorrido ( 11 kms ) tranquilamente andando.....que si tranquilidad,buenos alimentos...que la gente se lo tome como una fiesta ...etc,etc......pero a ver...y aqui falla el sentido comun :.....media de participacion ( de los ultimos 10 años ) : un@s 60.000 personas......ha habido años de 80,90 y 100.000 personas........que si,que es una fiesta,caminar por las calles normalmente tomadas por los coches,etc,etc......pero es una carrera a pie.....y de es@s 60.000 participantes....almenos 2 0 3.000 queremos correr.............podemos ?.....pues no !!.....y no se puede correr por una sencilla razon....porque en vez de organizar una salida para l@s que queremos correr y otra para los que quieren caminar.....se da una para todos ( menos para los federados,que esos si.....salen 300 mts por delante del barullo )......os podeis imaginar el cacao que se monta.......pisotones,codazos,tropezones...mala leche,encaramientos,insultos......

..a un@s les parece de mal gusto correr entre la gente que camina.....y a l@s que corremos nos molesta que la gente que camina se ponga delante.......
..por eso...y visto que por norma general ( menos excepciones )...los organizadores destacan por su incompetencia ( tampoco cuesta tanto dar un salida par correr ,3 minutos antes ( se hace con las sillas de rueda ).....y otra para los andainas...y que estos vayan al ritmo que les de la gana ( como si quieren ir de rodillas )....pero desde luego seria mas comodo para tod @ s.....o no ?...y encima evitamos cabreos.....

.....y ya puestos.....para cuando,en las grandes carreras ( de mas de 2000 participantes )....." boxes " de salidas por tiempos ?.....no cuesta nada organizar eso...unas simples cintas separadoras y ya esta..........lo que hay es que echarle un poco de ganas....

..en fin.....
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 16:24

....se me olvido.....por cierto........[b]que si no se organizan andainas....no hay maratones ??..

..quien dijo eso ???.....porque quien lo dijo no esta muy enterado del tema.........

...que yo sepa....hace bastante mas tiempo que se organizan maratones que andainas.......y si cuentas la gente va a cada evento...igual te sorprendes......

.....si hay una faceta en la que destacamos l@s corredor @ s.....es que da igual donde,como,porque,por cuanto y por quien........nosotr@s vamos.....ni lo dudes......
ariadna

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 16:28

Eu son un deses andaríns inexpertos.
E a primeira vez que participo nunha andaina e teño que dicir que iamos camiñando varias persoas, pero en canto vimos que estorbabamos a quenes corrían, retirámonos para a dereita e xa ningún corredor nos tivo que volver chamar a atención.
O problema non é falta de organización nin nada deso, o problema é de actitude das persoas. Ó ver que molestamos os que vamos de palique deberiamos ser máis responsables e deixar correr a gusto e sen molestias ós que van a outro ritmo.

Tamén quero dicir que se poderían mellorar moitas cousas pero sei que houbo un grupo de xente da CEO que se partiuos cornos para que nos disfrutásemos do domingo. Olé para todos/as eles/as.

E certo que son inexpertos e que non se adican a esto, pero eu vin xente traballando os días previos de sol a sol, así que gracias a todos/as vós.

Creo que estiveron ven os avituallamentos, os obsequios, os fisios, etc..., o que si que creo é que se animaría máis xente a facer unha media maratón completa e aí nadie molestaría a nadie: Saída da Praza Maior, volta ó circuito e outra vez para a Praza Maior e son os 21 Km xustos, pero eso tedes que valoralo vós.

Dende a miña inexperiencia douvos un 9, porque sei que currastedes moito e creo que me metéstedes o gusanillo no corpo.

E outra cousa, só se equivoca quen fai cousas, quen non as fai nunca, non se equivoca xamais
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 18:44

Pois nada, foi unha carreira estupenda, e con mellor nivel do esperado, o personal corría que daba gusto, persoalmente fun ben, non super xa que sego a adestrar duro para a Behobia, pero bastante ben, como xa dixen noutro post botei en falla ter os kms marcados no recorrido, xa que non tiña nin idea de a que ritmo ía e cheguei a poñerme nervoso por se ía moi lento, ademáis o facer toda a carreira só non tes referencias de xente que coñezas nin nada, eres ti só e o teu ritmo. Durante o recorrido pasei a uns 7 corredores, case todos da maratón creo e pasoume un dos relevos, e xa non tiven opción de coller a ninguén máis maiormente porque non vía a niguén diante. A fin fixen o meu relevo en 57'50''(na clasificación o tempo inclue o troco do chip), os outros dous zánganos do equipo foron polo aire, uns relevazos, especialmente jeffxavi que está nunha forma tremenda para esa media que vai facer, e Etuxia coma sempre como un foguete, que vos vou contar, En fin, un día moi chulo que espero repetir o ano próximo, por certo acojonante o último relevo do equipo de Konde, o seu relevo B chegou detrás miña, e o fimal fixeron cuartos, sencillamente IM-PREZIONANTE, noraboa a tdo o equipo e en especial o último relevita.
por certo, alguén sabe a distancia do segundo relevo???

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
CHANTE

Novo foreiro
Novo foreiro
22/07/07
0 Carreiras
20 Mensaxes
Chanteiro
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 19:11

Hola a tod@s.
Espero que lo pasarais muy bien tod@s los que participasteis y felicitar al equipo de Ferrolterra, por su segundo puesto. Y a Mugardos por su séptimo puesto, decirle que es un fenómeno.
Deciros a todos que organizar toda clase de eventos es muy difícil y contentar a todo el mundo aun es peor.
Un saludo.
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 19:22

juanca escribió:
Para os que criticades a andaina e ós andarines: o día que non haxa andaina non haberá Maratón.
Non podedes pedir que un paseo aberto non só os participantes senon a toda xente que a diario enche as beiras do Miño sexa coma un circuito pechado ós corredores. O que ven a esta proba xa sabe ó que hai.
A min góstame participar con meus colegas nun equipo pero si, Deus non o quera, algun día entreno para a Maratón non se me ocurriría correr en este de Ourense que, según pon a prensa foise a corenta e moitos quilómetros. (menuda sorprese me levei o saber que se iba pola estrada de Oira e non por la beira no río).

i

Non e por mal amigo pero e que a maratón sempre ten 42km192m e si non non é maratón! Respecto o que dis que nunca correrias a de Ourense pois si tes mais razón no sentido de que o ser por terreo mixto faise moi dura e a data da sua celebración tampouco e a mais idonea.
Respecto o que dis de que o día que non haxa andaina no haberá maratón...
CARREIRA INDIVIDUAL : DISTANCIA: 42.195 m , INSCRITOS: 158 , LLEGADOS 109

CARREIRA POR RELEVOS : DISTANCIA: 42.195 m , INSCRITOS: 138 , LLEGADOS 129

ANDAINA INDIVIDUAL : DISTANCIA: 42.195 m , INSCRITOS: 199 , LLEGADOS 64

ANDAINA POR RELEVOS : DISTANCIA: 42.195 m , INSCRITOS: 27 , LLEGADOS 25

Como puedes ver es en la andaina donde más gente "falla". El que prepara una maratón o cualquier tipo de competición que conlleva el esfuerzo de entrenar constantemente no se echa para atras por cualquier tontería, suelen ser casos de fuerza mayor. La andaina por relevos es una excepción, en parte por que es mas corta y por que al comprometerse con otras dos personas uno se siente más responsable ya que es parte de un equipo.

Respecto o que dis de que o que ven a esta proba xa sabe o que hay...pois por desgracia esa e a actitude de moitas persoas en calquer ámbito da vida, puro egoismo. So hay que poñerse no lugar dos demais un pouquiño. Se vas camiñando e disfrutando da andaina estupendo pero deixa pasar o que vai mais rápido e so quere pasar. Un pouquiño de comprensión e voá vontade! Todos imos a disfrutar dun día de deporte e compañeirismo. Un saudo
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 19:28

Pois eu soamente dicir que a organización estivo IMPRESIONANTE, pareceme ridiculo protestar despóis do que nos ofreceron os organizadores. Eu non quero perder máis tempo leendo tonterías.
A miña crónica: O primeiro relevo faino Jeffxavi, a verdade e que non contabamos que chegara tan pronto, case colle desprevenido a Herniado, a verdade e que o tio fixo a millor carreira que lle recordo. O segundo relevo correspondeulle a Herniado, e fixo unha carreira super intelixente, como se nota que foi ciclista, o tio sabe regular coma ninguén, e o terceiro correspondeume a min.
Empecei a verdade que demasiado despacio, pero non por que quixese senon porque as pernas non me iban, ainda non levaba un km e xa me pasou un compañeiro de Konde, o final o tio case que o hai que parar por que ia coma unha moto. Ata a ponte nova fun so, e alí pasoume Victor Conde de Allariz, como ia mima¡¡¡, e díxome: enganchate que te levo ata o tio que vai diante, fixen ise km a 3:45 xa non lle aguantei máis, e seguín o meu ritmo de 4 que levaba anteriormente, ata que na pasarela de Outariz colleme un tio do Kórpore e invitoume a seguilo, e din ido con il ata a entrada da Pontevella, dende aquí agradezollo, xa que non se molestou.
O final fixen unha media de 3:55 no meu relevo e adiantei a dous, e supercontento xa que non contaba con iste resultado xa que vendo os resultados de outros colegas que habitualmente andan moito máis ca min din feito a mesma media ca eles.
Bueno remato o tostón, agradecerlle a Herniado e Jeffxavi e sobretodo a ORGANIZACION .
Un saudo
tricky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/09/08
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 20:49

Yo tuve el privilegio de participar en la prueba invitado por la organización en el que mi compañero Santi Perez y yo hicimos el recorrido marchando.
Destacaría el gran ambiente que se vivía durante toda la mañana, entre corredores y andarines.
Quería resaltar que la retirada de participantes de la andaina es debido en gran parte a que la distancia es elevada y la gran mayoría de participantes no lleva la preparacion sufuciente y que existe cierre de control en el que el tiempo máximo para cubrir la distancia, son 8 horas.lo que lleva a la mayoría a abandonar al paso por la 2º vuelta.
El tiempo acompañó pero hay que reconcer que a los andarines hacer 42km bajo el calor de mediodía cuando el termómetro alcanzaba los 30º se les hizo duro.
Felicitaciones a todos los participantes
Mugardos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/07/07
0 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 21:40

Ayer,corri la II maraton de Orense,hice3 horas 5'y30" es durisima.La organización buena pero demasiada gente paseando por el circuito ,además en la primera vuelta tuve que parar porque me encontre con una excursión de personas mayores y no podia pasar.FELICITO A LA ORGANIZACION y a lasEMPRESAS que cooperarón enel maraton .
aninme

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
103 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2008, 21:51

La organización excelente. Y un recorrido maravilloso. Para los que corrimos la maratón a veces se hacía duro ir solo durante la mayor parte del recorrido pero bueno sin duda vale la pena correrla o hacerla andando. Otra cosa que eché de menos es que practicamente la gente no animaba casi nada y lo poco que animaron ayudó mucho para cumplir el objetivo de acabar la carrera. Lo único que para mí fue un error fue en los avituallamientos, que debía haber como 4 chicas minimo en cada uno y todas te ofrecían lo mismo, es decir, ninguna cogía el plato de fruta y te lo ponía fácil para cogerla. Pero bueno son detalles sin importancia ya que eran muy amables y guapas.
Animo a todo el mundo a que el año que viene la corra. Saludos

Por cierto, ¿de qué quedó Santi Pérez?
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 9:36

EL MARATON GENIAL. PARA MI , MI PRIMERA CARRERA, CONTENTISIMO, HICE EL 3 RELEVO 1.15 PARA MI GENIAL, CONTABA 1.20 O MAS... Y SOBRE TODO, UNA COSA...
ALGUIEN SABE SI AL FINAL FUERON MAS KM?
A MI EL FORE ME MARCABA 14.600 EN EL TERCER RELEVO, Y YA LLEVABA 400 DE DIFRENCIA EN OIRA... SERIA POR LAS OBRAS? NO HICIMOS MAS RECORRIDO?

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 9:43

Para min foi a primeira maratón e acabala xa foi un éxito.
Melloraría a señalización dos Km.E intentaría arranxar algunhas zonas do percorrido que eran un perigo polos buratos. Do resto como xa se dixo organización sobresaínte.
Por certo o que acabou a andaina de primeiro fixo dous minutos menos ca min, Significa esto que eu fun andando??
tricky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/09/08
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 18:47

Santiago Perez hizo el primer tramo, los primeros 13km. Despues me dió el relevo e hice el segundo y tercer tramo hasta meta. Con lo cual llegamos a meta en un tiempo de 3h40'. La verdad es que marchar por tierra y en ese terreno no es nada sencillo.
Saludos
tricky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/09/08
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 18:54

Santiago Perez hizo el primer tramo, los primeros 13km. Despues me dió el relevo e hice el segundo y tercer tramo hasta meta. Con lo cual llegamos a meta en un tiempo de 3h40'. La verdad es que marchar por tierra y en ese terreno no es nada sencillo.
Saludos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos