Foros ›
Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 10:33
Asunto: vigo +11

Hola,
Se alguen me pode confirmar esta data do 19 de Octubre para a Vigo+11, penso que é asi.
Quen a organiza e tamen cal é o seu percorrido, ben os datos xerais da proba.
Saudos.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 11:43
Asunto: Re: vigo +11

A verdade é que non se sabe moito desta carreira. Na páxina do concello non ven nada e en Castrelos ninguén puxo ningún cartel. O ano pasado lembro que había carteis polo menos 2-3 semanas antes.
Outra cousa ¿alguén sabe algo da Maraton da Amizade que se celebra en Bembrive? O ano pasado foi o 12/10/2007. Esta sería a súa XIII edición, creo.
Grazas.
MAUROTRASTO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/09/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 20:05
Asunto: Re: vigo +11

Boas noites, o Maraton da Amizade de Bembrive, será a día 12 de outubro, polo mañá. Ainda non teñen definida a hora de inicio. Según información facilitada na asociación de Bembrive, que organiza a proba. Indican que son sobre 12,5Km. ¿Alguen sabe como é o recorrido...?

Saudos,
sergio

Novo foreiro
Novo foreiro
31/08/06
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2008, 20:49
Asunto: Re: vigo +11

Eu corrín a de Bembrive o ano pasado e non chega nin de lonxe aos 12 kilometros o circuito e mais ben con costas saindo do centro cultural e chegando á zona do tanatorio para logo vaixar.
A min a verdade o ano pasado gustoume pois ai un bo ambiente e esta ven organizada e aínda que a participación non foi moi elevada penso que foi mais de todo pola falta de información que unha vez estas alí todo esta moito mais informado.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2008, 14:20
Asunto: Re: vigo +11

hola,hola yo tambien la hice el año pasado y la carrera tiende a subir ,bajar ,subir ,bajar ,suuuuuuuuuuuuuuubir ,a para rematar bajjjjjjjjjjjjjjjjjjar y 2oo metros llamos y a meta es muí divertida ,animaros creo que son 10 km saluditos
MAUROTRASTO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/09/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Out 2008, 7:19
Asunto: Re: vigo +11

¿Que participación suele ter a carreira de Bembrive?; Xa que apenas hay publicidade sobre a mesma, e este ano coincide cos 10 Km de Coruña.
¿Alguen ten pensado acudir?
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 04 Out 2008, 13:03
Asunto: Re: vigo +11

hola ,hola ,la participación no es mucha ni muchos profesionales ,yo diria una carrera de pueblo ,yo estoi entre la una al lado de casa o irme a coruña ,joer no se que hacer
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 6:40
Asunto: Re: vigo +11

Yo voy a Bembrive, fijo. Si es que voy andando desde mi casa!!!

El otro día me comentó alguien que había hablado con el concejal que lo de Vigo+11 se hace seguro.
Aunque espero que no sea como la VIG-VIVER!!!
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 7:01
Asunto: Re: vigo +11

Non, querido Bareixa, o que pasa é que nesta cidade tan absolutamente politizada non se fai nada ata que o político de turno decide da o paso. Coa nocturna de San Xoan pasóu exactamente o mesmo... mantivose todo calado ata que se deu a rolda de prensa... apenas unha semana antes. Así non hai quen consiga que faga en Vigo unha carreira con participación numerosa porque a xente non se arrisca a preparar unha carreira que non sabe ata 5 días antes se se vai facer ou non... e máis agora que se suspenden faltando eses días (media de Pontevedra). Chorando Chorando

Eu, por si sí ou por si non, xa estou anotado na Coruña 10... e me fode saber que na miña cidade pode ser que se organice unha carreira para ese mesmo día. ¡¡Non se pode andar ás minchas!! Enfadado Enfadado

Por cierto, tu hermano es tan encantador como tú... un placer haberle conocido... aunque supongo que ya lo sabrás ¿no?
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 8:24
Asunto: Re: vigo +11

hola,
pero todavia seguimos sin saber nada de nada, parece mentira que as organizacions non teñan un cartel ou unha nota informativa a 15 dias do evento,
banderas estou totalmente dacordo contigo :=D> .
saudos.
moises

Novo foreiro
Novo foreiro
20/05/05
0 Carreiras
44 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 12:12
Asunto: Re: vigo +11

o maraton da amizade en bembrive es seguro este domingo 12 lo organiza la sociedad cultural de helios de bembrive pero sabeis a que hora es?
MAUROTRASTO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/09/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 17:18
Asunto: Re: vigo +11

Comienzan a las 11:00 horas, pero por las categorías inferiores, por lo que la salida de la categoría absoluta, no será antes de las 11:30 horas.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 8:14
Asunto: Re: vigo +11

Acabo de enterarme de que a carreira da que se está a falar principalmente neste fío vai ter lugar o seguinte domingo, día 19 de outubro. Polo de agora non teño máis información, pero é de bóa man.

Confirmado entón que o domingo 12 será o maratón da amizade de Bembrive e o domingo 19 Vigo +11
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 21:26
Asunto: Re: vigo +11

Bareixa escribió:
Yo voy a Bembrive, fijo. Si es que voy andando desde mi casa!!!

El otro día me comentó alguien que había hablado con el concejal que lo de Vigo+11 se hace seguro.
Aunque espero que no sea como la VIG-VIVER!!!

Que nadie me nombre la vig-viver por favor!!! Enfadado ,jeje

Bueno, si "lió" a alguíen de Ourense iré a Bembibre. Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 21:28
Asunto: Re: vigo +11

tara escribió:
hola ,hola ,la participación no es mucha ni muchos profesionales ,yo diria una carrera de pueblo ,yo estoi entre la una al lado de casa o irme a coruña ,joer no se que hacer

tara, bembibre, y asi no te dejo sin foto como en Vilamarín,jeje...pero saluda carajas, que los de ourense no mordemos Demo sorrindo jeje

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos