Tartarugo escribió: |
Unha cuestión que a min aínda non me quedou clara......os que temos o chip amarelo de Championchip utilizamolo ou utilizamos o que vaian dar para esta proba en concreto??? Gracias por adiantado |
OSCAROURENSE escribió: |
UY UY EL INM YA CASI NO DA PRECIPITACION, pero dan viento norte 30 km/h.. eso era malo no? mmm no podre batir mi marca jejeje. y eso que aun no tengo |
shower escribió: | ||
Pois na páxina do INM (agora AEMET) pon vento do nordés a 22 km/h, pero falla moito, moito, porque as predicións por localidades baséanse nun predictor automático. Eu lle botaría unha ollada ó seguinte enlace: www.wetterzentrale.de/...vneur.html Nel, o modelo GFS móstrate todas as circunstancias meteorolóxicas dunha zona para o horizonte temporal que escollas. O vento, en concreto, é a opción "10m wind" do panel central superior, e a choiva, "niederschlag", e a temperatura, "2m temperature", e a cobertura nubosa, "mittl. wolken". Agora mesmo, este modelo danos 9 kt de vento (e coma 1kt=0,514444 m/s) a velocidade do vento sería: 9x0,514444x3,6=16,67 km/h, que está tipificado coma vento frouxo. Coido que como vai facer calor, esa sería unha velocidade do vento que agradeceríamos, e que as nosas marcas non resultarán influenciadas por ese meteoro. Non obstante, coidado, porque así como é case seguro que non vai chover, a predición do vento é moito máis complexa, e me temo que ata o venres non o veremos máis claro, pero vamos que os tiros van ir por ahí, e iso non parece que deba preocuparnos. Saúdos. |
ojordo escribió: | ||||
Y los astros se alinearan debidamente????....Tambien hay que tener en cuenta que es el dia 12 , visperas de 13 y eso dicen que trae mala suerte...claro que podriamos correr con un collar de ajos y asi "as meigas 2 ayudarian un poco.... ![]() ![]() |
khene escribió: |
No hay modelo que haga una predicción fiable con más de tres días de antelación ![]() Los alemanes han hecho famosa la cerveza Pilsen pero los inventores fueron los checos. Yo me fío más de los checos ![]() OSCAROURENSE, Coruña no es la «Ciudad de Cristal». Es la «Ciudad del Viento» ![]() |
Calamyty escribió: |
El año pasado si lo estaban. |