Foros ›
Autor
Mensaxe
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 8:40
Asunto: Presentación Chimpin

Son un amateur que só busca mellorar o seu estado.

Corrín bastante de pequeno pero estaba botado a perder. Agora despois dun tempo o corpo mellora e síntome moito mellor (ademais de baixar 12 kilos sen dieta).

Estou redescubrindo o pracer de superarse a un mesmo sexa cal sexa o teu ritmo.

Entreno con cheetos, outro recente foreiro.

Verémonos en Coruña 10.

Bicos a elas e apertas a eles.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 8:51
Asunto: Re: Presentación Chimpin

pois benvido amigo chimpin!! e... iso de votado a perder... enton que corrias, diante da policia de pequeno??? Pensando Demo sorrindo
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 8:54

Perdon... puxen " botado" con "v", con isto da crisis xa estou pensando nas urnas!! Avergonzado Avergoñado
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 8:55

Benvido amigo chimpin, mais ou menos estamos en situación similar asi que supoño que nos veremos nalgún furgón de cola Guiño Guiño Guiño . Moito ánimo que veras como si nos imos ir superando :=D> :=D> :=D> . Un saúdo e outro para o teu colega Cheetos...

Se eu puiden, ti tamén...
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 9:02

tartarugo!! si ves un calvo do outro lado da acera( que mal sona isto ) correndo no tramo de porriño ao poligono, sauda que pode ser o amigo NIKITO!! Guiño
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 9:03

E cando teñas algunha dúbida sobre se vale a pena seguir adiante chimpin botalle unha ollada a este enlace

www.youtube.com/v/enrfhXSWL9A

Unha canción que descubrin gracias a carreira de Meaño deste ano, cousas do colega Marcos, supoño

Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 9:09

NIKITO, eu vou correr o poligono da Granxa pero de noite.....ademais ata ali vou en coche. Avergonzado Avergonzado ......ja ja ja....por certo.....ti que eres de Porriño....algún outro sitio decente que non sexa o polígono para adestrar (bueno para trotar a 6'km como moito). Gracias de anteman e se vexo un calvo na outra acera (ay, pirata!!!) Payaso Payaso Payaso correndo xa o saudarei

chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 9:32

Teño 32 anos. E ata os 18 pois atletismo, fútbol e natación. Pero ós 18 quedei tocado por unha hernia discal e operáronme. Coxeaba moito e mellorei pero a perna dereita quedou tocada. Os 22 diagnosticáronme outra pero esta non a operei. Por iso o de botado a perder.

A vida sedentaria fíxome chegar a 109 kilos (1,91) e en Xuño do 2007 Cheetos convenceume para ir a correr un pouco e aquí seguimos.

Teño o xemelgo da perna dereita con moita menos masa muscular que o da esquerda. Pero non me doe e non coxeo e os zapatillas gástanse por igual. Os meus problemas de fondo veñen de pulmón Angel

¿A que dou moita pena e teño que mercar un Tristón?

Moi bo o vídeo de Don Diablo. Pode entrar no CD de automotivación coa canción de A por ellos e campeones de oliver e benji.

Motivación? Fai pouco fun a unha voda e levei confundido o traxe "vello" e servíame coma un guante. Ademais dixéronme que estaba igual ca antes :=D> o que non saben e que estaba de volta Ríndose . Iso sí que é motivación aplicada a vida real.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 13:45

Xa me acabas de alegrar a tarde no choio coa confirmación da túa participación na Coruña10! Tartarugo, prepárate que imos... Mr. Green
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 14:39

Tartarugo escribió:
NIKITO, eu vou correr o poligono da Granxa pero de noite.....ademais ata ali vou en coche. Avergonzado Avergonzado ......ja ja ja....por certo.....ti que eres de Porriño....algún outro sitio decente que non sexa o polígono para adestrar (bueno para trotar a 6'km como moito). Gracias de anteman e se vexo un calvo na outra acera (ay, pirata!!!) Payaso Payaso Payaso correndo xa o saudarei

Eu tamen corro de noite, non che me queda outra, entre as 20.30 e as 9.00, pero eu saio do centro de Porriño e vou ata o final do poligono, sobre de todo cando fago series Satisfecho
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 14:43

ah!! e de sitios para correr a esas horas, nada de nada, eu tamen me desplazo a Castrelos ou ao Cuvi cando me canso do asfalto, ainda que agora estou indo todos os Martes a castrelos, motivame o ambiente....
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 20:16

Xa me parecía que unha canción tan boa tiña que ser para uns xogos.

Voy a ganar versión en inglés con maias para os xogos olímpicos.

Miguel Bosé Xogos olímpicos
truan

Novo foreiro
Novo foreiro
7/10/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 23:56

me gustaria encontrar a alguien para entrenar por el paseo maritimo de la coruña...sobre las 21.00
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 13:43

hola y bienvenido chimpin ,animo y a por ellos ,yo tambien estaba echada a perder pesaba 115 y nedio " joer casi nada " me entro el gusanillo de correr y e bajado 30 kilos , a la que hace quemar mas embrague al coche escoba soy yo un saludito
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 15:10

Ole por ti tara :=D> :=D> :=D> , iso si que é forza de vontade.....eu tamén son do grupo de "botados a perder" pero non hai maneira, desta volta non son capaz de baixar un miserable kg.....e mira que fago deporte todos os dias e non me paso co que como, pero desta volta o corpo ponse farruco Muro Muro Muro .....moito animo e benvida ó clube dos "queimaembragues"

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos