Foros ›
Autor
Mensaxe
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 19:15
Asunto: Re: Coruña 10 km

Tartarugo escribió:
Unha cuestión que a min aínda non me quedou clara......os que temos o chip amarelo de Championchip utilizamolo ou utilizamos o que vaian dar para esta proba en concreto??? Gracias por adiantado

Creo que si te inscribistes con tu chip no deberias tener problemas...

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 8:49

Saudos a todos.

Xa estou inscrito na carreira.
Entreno normalmente con cheetos. Eu son o que lle da moral para sentirse moito mellor do que está por comparación Demo sorrindo .

Eu súmome ó ritmo de Tartarugo e cheetos. Se fago 1h 2' sería un éxito.

De todas formas el corre mais e espero que se despegue durante a carreira.

Teño medo de como me responderán as pernas en superficie mais dura porque sempre entrenamos en terra (Castrelos e Lagares para arriba e para abaixo).
shower

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/08
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 12:50

Xa vai quedando máis preto a carreira e as prediccións non poden ser mellores:

Case seguro que non choverá.
O vento estará case que en calma.
Haberá unha humidade relativa máis ben alta, lóxico na Coruña.
Ollo á temperatura que parece non será nada baixa. Ás doce estaremos a uns nada despreciables 23ºC. Isto, coa humidade fará que a sensación de bochorno esté presente durante todo o traxecto; haberá que hidratarse máis que ben.
O ceo parece que non estará tapado, así que haberá que ter en conta o factor sol.

Seguide entrenando que xa vai quedando menos. Saúdos.
petete

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/08
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 10:40

parece que todo o mundo quere facer marca nesa carreira, terei que ir eu para que alguén chegue con folgos para pedir unhas birras despois.
saúdos
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 11:19

UY UY EL INM YA CASI NO DA PRECIPITACION, pero dan viento norte 30 km/h.. eso era malo no? mmm no podre batir mi marca jejeje. y eso que aun no tengo

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
shower

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/08
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 11:52

OSCAROURENSE escribió:
UY UY EL INM YA CASI NO DA PRECIPITACION, pero dan viento norte 30 km/h.. eso era malo no? mmm no podre batir mi marca jejeje. y eso que aun no tengo

Pois na páxina do INM (agora AEMET) pon vento do nordés a 22 km/h, pero falla moito, moito, porque as predicións por localidades baséanse nun predictor automático.

Eu lle botaría unha ollada ó seguinte enlace:

www.wetterzentrale.de/...vneur.html

Nel, o modelo GFS móstrate todas as circunstancias meteorolóxicas dunha zona para o horizonte temporal que escollas. O vento, en concreto, é a opción "10m wind" do panel central superior, e a choiva, "niederschlag", e a temperatura, "2m temperature", e a cobertura nubosa, "mittl. wolken".

Agora mesmo, este modelo danos 9 kt de vento (e coma 1kt=0,514444 m/s) a velocidade do vento sería: 9x0,514444x3,6=16,67 km/h, que está tipificado coma vento frouxo.

Coido que como vai facer calor, esa sería unha velocidade do vento que agradeceríamos, e que as nosas marcas non resultarán influenciadas por ese meteoro.

Non obstante, coidado, porque así como é case seguro que non vai chover, a predición do vento é moito máis complexa, e me temo que ata o venres non o veremos máis claro, pero vamos que os tiros van ir por ahí, e iso non parece que deba preocuparnos.

Saúdos.
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 12:35

shower escribió:
OSCAROURENSE escribió:

Pois na páxina do INM (agora AEMET) pon vento do nordés a 22 km/h, pero falla moito, moito, porque as predicións por localidades baséanse nun predictor automático.

Nel, o modelo GFS móstrate todas as circunstancias meteorolóxicas dunha zona para o horizonte temporal que escollas. O vento, en concreto, é a opción "10m wind" do panel central superior, e a choiva, "niederschlag", e a temperatura, "2m temperature", e a cobertura nubosa, "mittl. wolken".

Agora mesmo, este modelo danos 9 kt de vento (e coma 1kt=0,514444 m/s) a velocidade do vento sería: 9x0,514444x3,6=16,67 km/h, que está tipificado coma vento frouxo.

Coido que como vai facer calor, esa sería unha velocidade do vento que agradeceríamos, e que as nosas marcas non resultarán influenciadas por ese meteoro.

Non obstante, coidado, porque así como é case seguro que non vai chover, a predición do vento é moito máis complexa, e me temo que ata o venres non o veremos máis claro, pero vamos que os tiros van ir por ahí, e iso non parece que deba preocuparnos.

Saúdos.

Y los astros se alinearan debidamente????....Tambien hay que tener en cuenta que es el dia 12 , visperas de 13 y eso dicen que trae mala suerte...claro que podriamos correr con un collar de ajos y asi "as meigas 2 ayudarian un poco.... Pensando Abraiado

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/

Última edición por ojordo o Mér, 08 Out 2008, 13:10; editado 1 vez
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 12:37

No hay modelo que haga una predicción fiable con más de tres días de antelación Disimulando

Los alemanes han hecho famosa la cerveza Pilsen pero los inventores fueron los checos. Yo me fío más de los checos Guiño

OSCAROURENSE, Coruña no es la «Ciudad de Cristal». Es la «Ciudad del Viento» Mr. Green

Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 14:32

Perdona Khene,pero la ciudad del viento es Ferrol,si lo sabré yo.... Disimulando Disimulando

La verdad es que estoy deseando que llegue el día 12,después de tanto tiempo sin hacer carrera de fondo tengo unas ganas enormes de hacer una aunque sea a ritmo de trotecillo (si alguien se apunta a hacer sobre 1H 10 minutos que se apunte a mi carro,yo en principio iré con una amiga)
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 17:59

ojordo escribió:
shower escribió:
OSCAROURENSE escribió:

ahi le has daooooo ojo ojo

Saúdos.

Y los astros se alinearan debidamente????....Tambien hay que tener en cuenta que es el dia 12 , visperas de 13 y eso dicen que trae mala suerte...claro que podriamos correr con un collar de ajos y asi "as meigas 2 ayudarian un poco.... Pensando Abraiado

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
shower

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/08
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 19:00

khene escribió:
No hay modelo que haga una predicción fiable con más de tres días de antelación Disimulando

Los alemanes han hecho famosa la cerveza Pilsen pero los inventores fueron los checos. Yo me fío más de los checos Guiño

OSCAROURENSE, Coruña no es la «Ciudad de Cristal». Es la «Ciudad del Viento» Mr. Green

Bueno, hoy en día, los aspectos generales son fiables hasta unos 5 días. Pero si lo que quieres es precisar mucho, como con lo del viento, está claro que 3 días hasta puede ser demasiado tiempo.

Por cierto que yo voy haciendo este seguimiento porque me gustaría saber en qué condiciones meteorológicas se va a desarrollar la carrera, que es importante a la hora de escoger la indumentaria, pero yo voy a participar caiga lo que caiga.

Por cierto, yo no sé si Coruña es la ciudad del viento, pero cuando sopla también lo hace con fuerza. No obstante, la situación del domingo no va a ser compatible con grandes vientos. Ah, y ojo, porque aunque probablemente no llueva, la última pasada del modelo americano GFS nos mete probabilidad media de precipitación. Y es que la situación atmosférica va a estar marcada por las tormentas, en principio alejadas hacia Lugo-Asturias, o sur de Galicia, pero ya se sabe cómo son las tormentas.

Saludos.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 20:34

¿Sabedes se estarán marcados os pasos de cada km? Pregunta
Calamyty

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/03/07
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 20:39

El año pasado si lo estaban.
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 21:55

Calamyty escribió:
El año pasado si lo estaban.

segun decia hoy el presidente de la fga en la Voz, estaran marcados y mucho mas visibles que los del año pasado.

ojordo.blogspot.com/
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 23:33

¡Ya hay cerca de 1500 inscritos! Abraiado Se va a convertir en una de las «grandes» de galicia Moi feliz

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos