Tartarugo escribió: |
Unha cuestión que a min aínda non me quedou clara......os que temos o chip amarelo de Championchip utilizamolo ou utilizamos o que vaian dar para esta proba en concreto??? Gracias por adiantado |
OSCAROURENSE escribió: |
UY UY EL INM YA CASI NO DA PRECIPITACION, pero dan viento norte 30 km/h.. eso era malo no? mmm no podre batir mi marca jejeje. y eso que aun no tengo |
shower escribió: | ||
Pois na páxina do INM (agora AEMET) pon vento do nordés a 22 km/h, pero falla moito, moito, porque as predicións por localidades baséanse nun predictor automático. Eu lle botaría unha ollada ó seguinte enlace: www.wetterzentrale.de/...vneur.html Nel, o modelo GFS móstrate todas as circunstancias meteorolóxicas dunha zona para o horizonte temporal que escollas. O vento, en concreto, é a opción "10m wind" do panel central superior, e a choiva, "niederschlag", e a temperatura, "2m temperature", e a cobertura nubosa, "mittl. wolken". Agora mesmo, este modelo danos 9 kt de vento (e coma 1kt=0,514444 m/s) a velocidade do vento sería: 9x0,514444x3,6=16,67 km/h, que está tipificado coma vento frouxo. Coido que como vai facer calor, esa sería unha velocidade do vento que agradeceríamos, e que as nosas marcas non resultarán influenciadas por ese meteoro. Non obstante, coidado, porque así como é case seguro que non vai chover, a predición do vento é moito máis complexa, e me temo que ata o venres non o veremos máis claro, pero vamos que os tiros van ir por ahí, e iso non parece que deba preocuparnos. Saúdos. |
ojordo escribió: | ||||
Y los astros se alinearan debidamente????....Tambien hay que tener en cuenta que es el dia 12 , visperas de 13 y eso dicen que trae mala suerte...claro que podriamos correr con un collar de ajos y asi "as meigas 2 ayudarian un poco.... |
khene escribió: |
No hay modelo que haga una predicción fiable con más de tres días de antelación Los alemanes han hecho famosa la cerveza Pilsen pero los inventores fueron los checos. Yo me fío más de los checos OSCAROURENSE, Coruña no es la «Ciudad de Cristal». Es la «Ciudad del Viento» |
Calamyty escribió: |
El año pasado si lo estaban. |