Mar, 30 Set 2008, 20:37 Asunto: Milla Urbana de Ordes
O At.Ordes organiza o diá 1 de novembro a III edición da Milla Urbana de Ordes. As inscrición poderanse realizar no formulario situado abaixo de todo encima do calendario que aparece na páxina do At.Ordes. Proximamente publicaremos as bases.
Páxina do At.Ordes: www.atletismoordes.blogspot.com
Última edición por Millaurbanaordes o Mar, 30 Set 2008, 21:03; editado 1 vez
Millaurbanaordes
Novo foreiro
30/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes
Mar, 30 Set 2008, 20:48 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
No formulario hai que cubrir obrigatoriamente nome, apelidos, data de nacemento, localiade , idade e email.
Xov, 16 Out 2008, 21:01 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
Sendo de Oroso, correr en Ordes e como correr na casa. E unha sorte que nun concello pequeno teña duas carreiras o ano e no meu nada.
Lun, 27 Out 2008, 8:32 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
ya me apunte,ya soy de la partida no veo los tiempos dela ño pasado,solo encontre las clasificaciones,alguien sabe donde lo puedo mirar o con saber mas o menos el tiempo de que gana y la media normal me llega,para tener una referencia,gracias!!y sera todo llano,claro?!saludos
Millaurbanaordes
Novo foreiro
30/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes
Lun, 27 Out 2008, 13:38 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
Ola yonathan 26, el año pasado no se cronometraron los tiempos, lo que si te puedo decir es que el que gano hizo 4:50 en un circuito de 3 vueltas de 0,33 millas totalmente llano. Este año se cambia el circuito al de la primera edición que son dos vueltas de 804 m que son tambien totalmente llana.
Este año esperamos cronometrar los tiempos
Gracias
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos