Foros ›
Autor
Mensaxe
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 9:01
Asunto: Re: vigo +11

Non poderei estar, os MONSTROS imos ao Carballiño.

Por certo que a carreira vai coincidir coa manifestación que se fai dentro dos actos do Encontro da Marcha Mundial das Mulleres...xa podían ter un chisco de sensibilidade e mudala de data, este encontro leva convocado desde hai meses....
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 12:29
Asunto: Re: vigo +11

Franki escribió:
Non poderei estar, os MONSTROS imos ao Carballiño.

Por certo que a carreira vai coincidir coa manifestación que se fai dentro dos actos do Encontro da Marcha Mundial das Mulleres...xa podían ter un chisco de sensibilidade e mudala de data, este encontro leva convocado desde hai meses....

Meu, que hai en Carballiño nesa data???

www.jeffxavi.blogspot.com
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 13:13
Asunto: Re: vigo +11

hola,JEFFXAVI o tambien puedes saludar tu ya que me conoces y los de VIGO tampoco mordemos nos vemos en benbrive un saludito
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 13:40
Asunto: Re: vigo +11

tara escribió:
hola,JEFFXAVI o tambien puedes saludar tu ya que me conoces y los de VIGO tampoco mordemos nos vemos en benbrive un saludito

Pues tara, me vas a disculpar pero no recuerdo que nos hayan presentado en ninguna carrera Disimulando

www.jeffxavi.blogspot.com
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2008, 8:28
Asunto: Re: vigo +11

Para os que vos interese aqui vai un enlace a un PDF que publica a federación galega de atletismo sobre a Vigo+11......

www.atletismogalego.com/correr.pdf

Eu non penso acudir polo trato dispensado pola policia local os que iamos arredor dos 6' km o ano pasado abrindo ó circuito o tráfico cando estabamos ainda en plena carreira (menudo medo que pasei atravesando a Praza de América) así que os que andedes por ese ritmo xa sabedes...a policia local de Vigo ten moito apuro para certas cousas......

E por outra parte.....non hai outro método máis arcaico para inscribirse??? Polo visto non teñen interés en que a carreira creza ou non lles interesa que veña xente doutro lugares, para a carreira da Coruña(que patrocina o mesmo centro comercial, por certo) as facilidades para inscribirse son moitisimo maiores, a anos luz, vamos, sobre todo se non eres da propia cidade..... Así é como as carreiras noutras cidades de Galicia (a propia Coruña, Lugo, Ourense, Santiago) se consolidan ou crecen. A ver se tomamos nota por aqui polo sur de como hai que facer as cousas, que o da inscripcion on-line esta a orde do dia en calquera proba de calquera vila de Galicia e na maioria delas (incluídas as outras cidades) non hai problemas por ter o trafico cortado durante o tempo que dura a carreira.

Tomen nota en Vigo, por favor....

Se eu puiden, ti tamén...
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2008, 15:18
Asunto: Re: vigo +11

Tartarugo escribió:
Eu non penso acudir polo trato dispensado pola policia local os que iamos arredor dos 6' km o ano pasado...
Xa me estás asustando... Confuso
(E totalmente dacordo co das inscricións...)
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2008, 15:33
Asunto: Re: vigo +11

Tartarugo escribió:
Para os que vos interese aqui vai un enlace a un PDF que publica a federación galega de atletismo sobre a Vigo+11......

www.atletismogalego.com/correr.pdf

Eu non penso acudir polo trato dispensado pola policia local os que iamos arredor dos 6' km o ano pasado abrindo ó circuito o tráfico cando estabamos ainda en plena carreira (menudo medo que pasei atravesando a Praza de América) así que os que andedes por ese ritmo xa sabedes...a policia local de Vigo ten moito apuro para certas cousas......

E por outra parte.....non hai outro método máis arcaico para inscribirse??? Polo visto non teñen interés en que a carreira creza ou non lles interesa que veña xente doutro lugares, para a carreira da Coruña(que patrocina o mesmo centro comercial, por certo) as facilidades para inscribirse son moitisimo maiores, a anos luz, vamos, sobre todo se non eres da propia cidade..... Así é como as carreiras noutras cidades de Galicia (a propia Coruña, Lugo, Ourense, Santiago) se consolidan ou crecen. A ver se tomamos nota por aqui polo sur de como hai que facer as cousas, que o da inscripcion on-line esta a orde do dia en calquera proba de calquera vila de Galicia e na maioria delas (incluídas as outras cidades) non hai problemas por ter o trafico cortado durante o tempo que dura a carreira.

Tomen nota en Vigo, por favor....

Meu , grazas polo link.Quedei abraiado.Trátase da primeira vez que vexo unhas condiciós tan selectivas pra participar nunha carreira.Soio lles faltaba que so se puidesen inscribir "federados"...arredemo!!! Enfadado

Pois nada, un que pasa da Vigo+11 Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2008, 18:43
Asunto: Re: vigo +11

JeffXavi, se queres fala con etuxia e fagóvos eu a inscripción, o martes estarei en Vigo e vou ir ata o Corte a facer a miña inscripción. Eu recoméndoche a carreira, estiven o ano pasado e o percorrido e totalmente "urbán", ideal para coñecer a cidade nunha hora Ríndose

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2008, 18:46
Asunto: Re: vigo +11

Ostrás! Que acabo de darme conta de que hai "horario" para facer a inscrición. ¿E os que traballamos pola tarde? Muro
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2008, 18:49
Asunto: Re: vigo +11

Cheetos escribió:
Ostrás! Que acabo de darme conta de que hai "horario" para facer a inscrición. ¿E os que traballamos pola tarde? Muro

o ano pasado tamén dicían iso e eu fun ata a planta de deportes, e unha vendedora deume o formulario de inscripción, non creo que haxa problema este ano.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2008, 19:43
Asunto: Re: vigo +11

hola , jeffxavi presentado seguro que no ,pero seguro que tienes pasado por mi cientos de beces en varias carreras y si me apuras creo que doblado alguna vez ,saluditos
turboDiesel

Novo foreiro
Novo foreiro
11/10/08
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2008, 18:21
Asunto: Re: vigo +11

JEFFXAVI escribió:
tara escribió:
hola ,hola ,la participación no es mucha ni muchos profesionales ,yo diria una carrera de pueblo ,yo estoi entre la una al lado de casa o irme a coruña ,joer no se que hacer

tara, bembibre, y asi no te dejo sin foto como en Vilamarín,jeje...pero saluda carajas, que los de ourense no mordemos Demo sorrindo jeje
Payaso Payaso Payaso
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2008, 18:51
Asunto: Re: vigo +11

turboDiesel escribió:
JEFFXAVI escribió:
tara escribió:
hola ,hola ,la participación no es mucha ni muchos profesionales ,yo diria una carrera de pueblo ,yo estoi entre la una al lado de casa o irme a coruña ,joer no se que hacer

tara, bembibre, y asi no te dejo sin foto como en Vilamarín,jeje...pero saluda carajas, que los de ourense no mordemos Demo sorrindo jeje
Payaso Payaso Payaso

jeje....haber si va a surgir un romance en "correrengalicia"... Rezar Rezar jaja...33 añero, buen tipo, soltero, ofrece relacion estable, Avergonzado

www.jeffxavi.blogspot.com
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2008, 19:22
Asunto: Re: vigo +11

hoxe fun ata o corte ingles,e un señor moi "simpatico" porque non ten outro calificativo sen meter insulto,dixo que sen resgardo nada.Eu xa teño o resgardo xq os meus pais o compran os sabados,pero se keres inscribir mais xente,ai que mercalo todos os dias?ou valen fotocopias...,dende logo algunhas veces da gusto ser de Coruña,con detalles coma este e a Vig-viver da gusto
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2008, 20:56
Asunto: Re: vigo +11

Safardatxo......eu xa fun avisando da trapalleirada de organización, asi que non me sorprende o que contas......... e é unha lástima porque Vigo merecería ter unha proba de +/-10km ó nivel das de Santiago, Ourense, Lugo e agora A Coruña (só por comparar con outras cidades) pero mentres sigamos por este camiño Muro Muro Muro ........ moito nos queda por aprender Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado !! Ogallá que a de Coruña siga crecendo cada vez máis!!

Se eu puiden, ti tamén...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos