Foros ›
XXIV Carreira Popular da Amizade, Bembrive
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ramonisco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/09/06
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Out 2008, 19:35
Asunto: XXIV Carreira Popular da Amizade, Bembrive

En primer lugar gracias a los organizadores de la prueba y enhorabuena a los valientes que se apuntaron, porque… vaya cuestecitas.

Bueno a lo que voy, me gustaría saber si alguien sabe la distancia exacta de la prueba, ya que me parece que hice demasiado buen tiempo.
Gracias, saludos y nos vemos el domingo en Vigo +11
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Out 2008, 19:43
Asunto: Re: XXIV Carreira Popular da Amizade, Bembrive

Hola.

Medido por coche 10050 metros. O único erro era o km 2 que estaba no 1,850 aprox. Preciosa carreira, moi boa organización, moi boa participación e bo nivel. A correxir: as gomas nos controis (máis fácil un cacho de tela anudado) e que só había unha persoa para entregalas, a falta de duchas e o retraso na entrega de premios.
Polo resto, noraboa a Bembrive.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Out 2008, 19:59

Pois eu cheguei polos pelos, coma sempre, saín tardísimo de Ourense.Saín case sen quentar e costoume coller ritmo, arredemo!!!
Eu fixen 41.32 a pesares da dor no Aquiles e atopeime bastante ben nas subidas.Quedaron da organización en mandarme a clasificación.
Saúdos.

www.jeffxavi.blogspot.com
ramonisco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/09/06
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Out 2008, 20:09

Por cierto Jeffjavi yo hice 41:07, así que debimos corre más o menos juntos.
Un saludo
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Out 2008, 20:55

ramonisco escribió:
Un saludo

joer que tiempazo!!!!Yo fui de menos a mas, casi toda la carrera solo.Haber si alguién tiro fotos y aparezco por ahi,jeje

Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 7:05

Eu estiven tamén onte en Bembrive. Como JEFFXAVI tamén cheguei tarde, no meu caso porque pensei que a carreira era as 11:30 e cheguei ás 10:40. Total, que vivindo a 5 minutos en coche cheguei cando se daba a saída aos rapaces. Menos mal que tiven sorte co aparcadoiro!
A carreira bastante bonita, cun perfil moi duro, pero é o que hai nesa parroquia. A organización moi boa, agás o excesivo retraso na entrega de premios. Marchei pasada as 13:00 cando xa habían pasado máis de 30' dende a chegada do derradeiro corredor.
Non puiden saudar aos foreiros presentes. Soamente a supermorais, ao resto non vos coñecía. Para o ano que ven, kedada.
O meu tempo, 38'36". Creo que mellorable, pero bueno, é o que hai.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
685 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 8:07

JEFFXAVI escribió:
ramonisco escribió:
Un saludo

joer que tiempazo!!!!Yo fui de menos a mas, casi toda la carrera solo.Haber si alguién tiro fotos y aparezco por ahi,jeje

Pues yo de mas a menos, hasta tuve que parar en una fuente a beber, como se me atragantaron las cuestas !! seguro que pasaste por un calvo con una camiseta verde y la lengua fuera Muerto al final me deje ir porque el sufrimiento era mucho e iba clavado. el tiempo muy lejos de lo esperado 43.25 y gracias Avergonzado
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 13:25

Eiiii, supermorais !!! ande estabas???? Eu cheguei xustiño de tempo en non puiden parar a votar unha ollada!!! De feito un rapaz da organización deume un dorsal de alguén que non o recollera pois xa non tiñan a lista a man pra apuntar (culpa miña claro).Foi moi amable pola sua parte e aproveito pa mencioalo.
Vin algunha camisola do Venturiña o lonxe nos primeiros metros posto que eu saín detrás de todo, xa que plantei a carreira co obxetivo de pasar xente todo o tempo,jeje.
O final da proba , ducha rápida e pra Ponteareas a xantar cunha loira, jiji

socrates

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/01/08
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2008, 13:35

Pues yo no me esperaba que la carrera fuera tan dura, pero me encantó el recorrido y la organización fue casi perfecta. Mi tiempo, si realmente fueron esos 10km, metritos arriba o abajo, fue de 51', que para las cuestas que había me pareció estupendo. Siento que los que anduvisteis en torno a los 40' y pico, salieseis decepcionados, pero al menos se pudo disfrutar de una mañana soleada, sin demasiado calor ni frío, vamos ideal para rodar cuesta arriba y cuesta abajo...
venga, un saludo a tod@s
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2008, 14:26

Pra min que eran en torno a 9500, o que pasa é que por esas costas ir a menos de 4.15 é unha animalada pos "pasteleiros" coma min....Por certo, alguén con forerunner ou Polar800 que nos indique a distancia exacta???

Outra cousiña, se alguén consegue a clasificación pode enviarme a mesma a jeffxavi@hotmail.com ???

grazas por anticipado

FRANJALAGO

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/06
0 Carreiras
23 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2008, 14:39

Aún me duelen las piernas. Por primera vez me presenté a esta carrera, la cual me dejo sorprendido tanto por la organización (perfecta para los medios que poseen, un diez) como por la dureza. Yo esperaba una carrera con alguna cuesta, pero no lo que me encontré, salí demasiado rápido para mi preparación y en la última cuesta que llevaba a la altura del tanatorio sufrí como pocas veces, con un flato que me duró 1 km. Tiempo final 38´20´´, con el cual quedé bastante contento. Espero para el próximo año volver pero habiendo entrenado un poco más las cuestas.
Un saludo y el domingo a la II Andar e Correr de Vigo.
ardilla

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2008, 21:00

pues no estoy contenta por que algunas personas se equivocaron por fijarce en la demarcaciones del suelo y era igual al de las vias deben cambiar el color luego lo informaron en la linea de llegada y elos los descalficaron pero dirjiendosen a ellos alguna persona de la organisacio muy mal me parece que nofue nada bien de su parte por que no estaban comprovando el paso por los controles
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2008, 21:20

hola ardilla creo que no hemos corrido la misma carrera , si estaban en cada cruze en cada entrada de cayejon todo mas visible imposible ,o no corres muchas carreras o yo no se que le pides a la organizacion para mi se merecen un 10 todo muy bien saluditos
ardilla

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2008, 20:55

pues no creo por que crucigramas no se encontrar si he corrido muchas pero com esa ninguna

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos