Foros ›
Autor
Mensaxe
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 12 Out 2008, 21:57
Asunto: Re: vigo +11

A ver si me aclaro un pouco, non vai ser que entendese mal eu o regulamento:
Abraiado Teño q comprar o Faro de Vigo pa anotarme..?
Abraiado Teño que ir o Corte Inglés de Vigo a depositar o folleto..?
Abraiado .. e finalmente teño que volver a dito lugar recoller o dorsal, a determinada hora...?
..... Muro Muro Muro Muro
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Out 2008, 22:04
Asunto: Re: vigo +11

corvo escribió:
A ver si me aclaro un pouco, non vai ser que entendese mal eu o regulamento:
Abraiado Teño q comprar o Faro de Vigo pa anotarme..?
Abraiado Teño que ir o Corte Inglés de Vigo a depositar o folleto..?
Abraiado .. e finalmente teño que volver a dito lugar recoller o dorsal, a determinada hora...?
..... Muro Muro Muro Muro

Pois si meu ,si....Como dirían os gregos: Civitas-civitatis Avergonzado
Eu case prefero ser de pobo de monte que Citius-Altius-Fortius e organizar asi as cousas.

www.jeffxavi.blogspot.com
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 12 Out 2008, 22:31
Asunto: Re: vigo +11

Pois estaba dudando sobre ir a Vigo ou a Ames... Visto o visto xa non teño dúbida. A Vigo tan so irei o Domingo de visita.

Volvendo o tema da inscripción, quen organiza a carreira é a F.G.A., non o Corte Inglés nin o Faro de Vigo. Pregunto: non poden, nin teñen nada que dicir ante tal chapuza??

Pa min que o organizador e o mesmo que diseña as rotondas de Vigo... postos a facer as cousas complicadas::-; Silbar Silbar Si é que hainos con menos luces que a barca dun contrabandista... Nono Nono
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 6:54
Asunto: Re: vigo +11

safardatxo escribió:
..,dende logo algunhas veces da gusto ser de Coruña,con detalles coma este e a Vig-viver da gusto

Eu estiven na Vig-Viver, pero non na da Coruña, pero veño de ler todas as crónicas. Pasaron cousas como:
1. A carreira, pese a estar homologada, non medía 10000 mts.
2. Houbo confusións e ata colapso na entrega das camisetas conmemorativas e refrescos tras a carreira.
3. Houbo problemas coas inscricións. De feito, se apuntaba que sairían 2000 atletas, pero só chegaron 1317. (o que supón unha grande participación).
4. A organización incluso chegou a poñer en perigo a integridade física dunha atleta, ao abrir o circuito ao tráfico.

¿Que quero dicir con esto? Que as críticas aos organizadores das carreiras, non ás cidades e aos cidadáns.
Eu sintome moi orgulloso de ser vigués, pese a organización da San Xoán, da Vig-Viver e do Vigo+11. ¿Ou é que da gusto ser de Vigo pola Vig-Bay?
O último que queiro facer, por certo, é crear mal ambente e rifas entre cidades e cidadáns.
Un saúdo.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 12:37
Asunto: Re: vigo +11

Saudos a todos, estou co amigo "Corvo" algo complicadillo o tema da inscripción, non me gusta criticar os organizadores das carreiras,pero a maneira de inscripción para poder participar na proba non anima moito para poder participar nela, tiña pensado ir pero con esta maneira de inscripción penso q solo queren q participen os compañeiros de Vigo e limitrofes.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 13:13
Asunto: Re: vigo +11

a la ,alguno me parece que no tiene abuela , que tal ayer en BEMBRIBE ,los de ORENSE marchasteis pitando,joer que prisas
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 15:45
Asunto: Re: vigo +11

Ah, por certo, no 2007 a clasificación da Vigo+11 non saiu publicada en ningún lado, eu polo menos non a vin.......a ver se este ano polo menos se portan e vos dan esa alegria

Se eu puiden, ti tamén...
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 18:47
Asunto: Re: vigo +11

Alguien que me explique como apuntarme, pq me estoy volviendo loco. Unos que tengo q ir al Corte Ingles (ni de coña), otros q compre el faro y ahi esta un tema para apuntarse. Pero que pasa, no quieren q vaya ni dios.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 19:23
Asunto: Re: vigo +11

sacado da web da ferdeacion galega

13/10/2008 . Vigo celebra este domingo a proba deportiva II Correr e andar Vigo+11 "Trofeo El Corte Inglés"

A delegación en Vigo da Federación Galega de Atletismo co patrocinio da Concellería de Deportes do Concello de Vigo, El Corte Inglés e Caixanova organizan esta proba que discurrirá por un circuito urbán polas principais rúas de Vigo. A saída será as 10:00 horas no estadio municipal de Balaidos. As inscricións dos clubes poderán facerse no email fgavigo @ terra.es, mentres que as inscricións dos atletas a nivel individual deben realizarse cubrindo o boletín que aparece no Faro de Vigo e depositándoo no departamento de deportes de El Corte Inglés ata o día 17.

ia adxuntar o boletin de inscricion por se alguen o quere fotocopiar e levalo o corte ingles( se poñen pegas habera que dicir que é para non estropear o periodico,pero e demasiado grande e non me deixa colgalo.
suponse que o entregalo xa che dan o dorsal
saudos
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 19:24
Asunto: Re: vigo +11

se alguen o quere que me mande un privado co mail e llo mando
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 19:31
Asunto: Re: vigo +11

...la verdad es que entiendo que para mucha gente sea un coñazo ( Rajoy Dixit )...el hecho que tener que ir expresamente hasta el Corte Ingles......con lo rapido y eficaz ( se supone ) que es hacerlo via internet......pero tengo que decir que no es la primera ocasion en la que ya me he encontrado en esta situacion ( incluso alguna de peores )....pero vaya.....lo que no me parece muy correcto es que tenga que ser obligatoriamente por la tarde ( 16:00 - 21:00 ).....una vez dicho esto,yo me llegue esta misma tarde y nada,en dos minutos tenia mi dorsal ...por cierto,el numero 1615.....tanta gente hay inscrita ya ?..... Disimulando Disimulando .....

...... en fin......el tema es que hay que llegarse hasta la Gran Via......es lo que hay.....igual el objetivo es que la gente se pase por el centro comercial y de paso compre algo ( conmigo funciono,acabe comprandome una camiseta .... Mr. Green )..

..por cierto..el recorrido me parece bonito y ameno.....


...saludos
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 19:39
Asunto: Re: vigo +11

Linkinpark, entiendo q hay q ir al Corte Ingles de Gran Via a entregar un boletin del periodico Faro de Vigo?.
Y de que dia?
Lo de 1615 es bola fijo, como cuando fui a Meaño y me dieron el dorsal 6039 que iba a ver en Meaño 6000 personas, ni empadronadas las juntan.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 19:44
Asunto: Re: vigo +11

....creo que lo publican cada dia hasta el jueves...de todas maneras no preocuparos.....alli mismo hay tripticos para inscribirse ..y en el acto te dan el dorsal...nada,dos minutos........

lo siento ...me voy al trabajo.....

....pero vaya.....una vez en el corte ingles no hay problemas
....saludos...y animaros.....
RAGOC

Novo foreiro
Novo foreiro
11/05/08
0 Carreiras
11 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 20:40
Asunto: Re: vigo +11

Amigos/as atletas: pra rematar as facilidades que se nos dan os individuais pra inscribirnos na Vigo+11, so faltaría que lle tiveramos que comprar unhas zapatilla o Corte Inglés. Non creades que ando moi descamiñado, lévannos alí por algo, unha vez no Corte mal será que non piques algo.

Eu que penso ir, vou correr sin dorsai, porque o Corte Inglés non vou por el. ¿porque non facemos todos/as o mesmo? ¿nádie nos pode prohibir correr pola vía pública?.

E ainda non o sabedes todo: aparte de comprar o Faro, e ir o Corte pra facer o inscripción e recoller o dorsai, se queredes a camiseta conmemorativa tedes que volver outra vez o Corte Inglés e entregar o dorsai. Espero que vos partades de risa.

"A CORRER SIN DORSAI NA VIGO +11".

Saudos a todos/as

RAGOC[align=justify]

Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 21:10
Asunto: Re: vigo +11

A ver. Eu fun hoxe pola planta de deportes do Corte, co medo no corpo despois de ler por aquí... Levaba o boletín do Faro de Vigo (déronmo nunha cafetería, do xornal de onte) e tardei ... 5 segundos (aínda que o meu Fore marcaba 4, voume cabrear...) en coller o dorsal (1647). É verdade que hai que ir ata o centro comercial, pero unha vez alí podes facer a inscrición de 50 persoas cubrindo os dípticos que alí hai (perdón, chimpin, que coas prisas...).
Eu traballo a 5 minutos do Corte, polo que para @s que queiran, que me envíen os seus datos por privado e o mércores fago as inscricións sen problemas. O domingo xa terei que poñer o despertador da semana para non armar lío...
Necesito nome, apelidos, dirección, teléfono e e-mail. por suposto que non teñen por que ser os verdadeiros. O do nome case mellor que si... Mr. Green
P.D. A medida que me vaian chegando as mensaxes xa vos vou facendo o "acuse de recibo".





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos