Foros ›
Carreira Pedestre de Ames-Bertamiráns
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Out 2008, 21:32
Asunto: Re: CARREIRA PEDESTRE DE AMES-BERTAMIRANS

Tara, é que eu sonche moi galego......no sitio onde me tratan mal ó mellor no momento non protesto.....pero non volvo.....xa me entendes, non?? Guiño Guiño Guiño Guiño

E non digo que en si a Vigo+11 estea mal, iso de correr por Vigo sen coches está moi ben (ben, mentres a policia local non lle dea por abrir o tráfico en plena carreira, claro. Esta poli local de Vigo non che me da nada de confianza para as probas deportivas, senón que llo pregunten ós do triathlon do ano pasado), o percorrido é durillo (dende Balaidos ata Camelias sempre pica para arriba, e despois dende Colón ata o Paseo de Alfonso cos km que levas nas pernas a costa parece mais do que é, e a partir de ai co tute que xa levas ainda falta pi i margall, lopez mora e toda a Florida ... Muerto Muerto Muerto ) E despois está o desastroso sistema de inscrición que che obriga si ou si a ir o centro comercial (ese do que ninguén fala mal) e que fará que está proba nunca teña tirón para os de fora. E ademais o secretismo de que non se anuncie cando falta unha semana.....non sei....a min, como se me estreei o ano pasado, non che teño gañas de repetir. Ah!! e deste domingo en Bembrive pareceme demasiado dura para o meu estado de forma (creo que se sube ata o Meixoeiro Rezar Rezar ) asi que me vou a Coruña a probarme nunha carreira plana (iso din por ai...)

Un saúdo e xa faremos grupeto en Ames, non te preocupes Mr. Green Mr. Green

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2008, 13:23
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Ames-Bertamiráns

mucha suerte en CORUÑA me queda pena no ir ,te cuento que en la carrera que hicieron para las mujeres patrocinada por el corte 15 dias despues teniamos que ir a recojer la camiseta y este año creo que vigo +11 tambien hacen lo mismo lo dicho suerte y ogordo que vaje de la 1 h ,nos vemos en AMES ,saluditos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 14:47

Bueno, pues este servidor está planteándose la posibilidad de acercarme a tomar unas tortillas y unas birras Avergonzado , digooooo a correr, Sorriso

www.jeffxavi.blogspot.com
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 19:51

no me digas que a parada do sil se queda sin tu presencia saluditos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2008, 19:58

tara escribió:
no me digas que a parada do sil se queda sin tu presencia saluditos

Tara, te voy a nombrar mi manager personal,jeje!!!....Si solo voy a Ames por conocerte Silbar Silbar jeje

Ahora en serio, si lees mi blog sabrás porque no debo correr en el corazon de la Ribeira Sacra

tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2008, 18:31

aaaaaaaaaaaaaaa ,sin comentarios
piraguas2005

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/09/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Out 2008, 21:13

¿Se puede ver el recorrido en algún sitio?¿ Al final que son 8, 7 ó 6´5 km?
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Out 2008, 21:20

Bueno, me acabo de apuntar más que nada como entreno de la de Santiago . Además viviendo al lado sería imperdonable no acudir.
Por cierto ¿alguien sabe dónde está la Casa do Concello para la retirada del dorsal?
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 8:03

Runnervago escribió:
Bueno, me acabo de apuntar más que nada como entreno de la de Santiago . Además viviendo al lado sería imperdonable no acudir.
Por cierto ¿alguien sabe dónde está la Casa do Concello para la retirada del dorsal?

Entrando por la carretera de Santiago dirección Noia practicamente a la comienzo de Bertamiráns. Un buen sitio para dejar el coche es el aparcamiento de Carrefour, el Concello está al lado, se baja unas escaleras, se cruza la calle y voila.

Yo también me inscribí ayer, el domingo toca rodaje largo suave con unos minutos fuertes, que si estoy animada se pueden sustituir por los de la carrera. Por lo menos esa es la idea.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 19:55

Bueno, yo me inscribí por email pero "ni Dios" de la delegación de Santiago me ha contestado.Por favor, si alguién de la oraganización lee el foro y puede consultar la lista de inscritos, agradecería un montón si ve inscrito a un "tal" Gonzalez Rodicio.
Es que sinó tengo la seguridad de estar inscrito me quedo en el pueblo a echar un cable en la carrera de Parada do Sil.
Graciñas

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 21:46

joer, que rapidez, me acaban de confirmar por mail la inscripción!!! Este foro me pasa a la canciñon de "los chichos" : chopí-chopá-cada día me gustas mas-chopíchopí-chopíchopá........ Avergonzado

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2008, 12:51

Mañan pillo o r598 das 7 da maña.Despois xa me biscarei a vida pra acercarme a Ames.
Y é que estou co coche no taller e o meu irmán cá "burra" de concetración moteira.Cachis!!!! Muerto

efervescente

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/08
0 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2008, 19:38

Vou de cea esta noite, pero mañá estarei en Ames listo para a batalla. Espero facer os sete quilómetros en 28 minutos, esa é a miña ilusión, pero non sei se serei capaz. Imos ver.

Saudos.

www.dezarutas.wordpress.com
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2008, 15:49

Objetivo cumplido, entrenamiento del domingo hecho: 40 min de rodaje + el circuito de la carrera.

Se suponía que era un entrenamiento y que debía de rodar fuerte pero sin sufrir, pero la verdad es que invertí en esfuerzo más que eso y encima no lo pasé nada bien, me noté cansadísima, sin ir ni en las cuestas ni en llano, con puntos en el abdomen (esto lo llevo arrastrando toda la semana Triste ) y con pocas fuerzas. Resumiendo: un desastre... Avergoñado . Me apetecía estar bien para la Pedestre de Santiago pero tal como me veo no creo que mejore mucho con respecto al año pasado... a ver si con un poco de descanso recupero algo en esta próxima semana y consigo no sufrir demasiado el próximo domingo. Disimulando

Con respecto a la discusión sobre la distancia, según el díptico de la carrera son 7500, según el calendario del foro 7000 y según los diversos fores que por allí había 7300 (haciendo media Guiño ) de modo que hay para todos los gustos. Ríndose Ríndose Ríndose

Saludos a tod@s y nos vemos en la Pedestre. Guiño

PD. Una crítica: la hora de salida es demasiado tarde, el calor es excesivo si hace un buen día como el de hoy y las sorteos y recogidas de trofeo son interminables y obligan a la gente a irse tardísimo. Por lo demás todo muy bien.
elnitoxt

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/07
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2008, 17:10

Hay algun sitio donde se puedan ver los tiempos???

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos