El primer año que hacen una camiseta chula y técnica y ¡ponen a dos incompetentes a repartirlas!
Cojo un botellín de agua, me encuentro con mi cuñado (que ha hecho un tiempazo) y tratamos de ir hacia la catedral. El paso estaba cortado. La gente saltaba las vallas para poder salir de la zona donde nos habían encerrado. Pero, ¿no podían poner una pasarela elevada para que pudiéramos salir? Los de protección civil se rascaban los genitales mientras ironizaban sobre el asunto. Hablaban entre ellos por los walkies cachondeándose de la situación y nos decían que teníamos que protestar
. Al final saltamos como pudimos, me encontré con mi novia (a la que le regalé la camiseta) y marchamos para casa.
:=D> weno eseero conoceros en la pròxima,saldrè antes de cas prometido jeje | caracol escribió: | ||
Mi Fore, y el de mas gente que pregunté marcó 12.200, lo mismo que el año pasado |
| derek escribió: |
Lestrove sabe ben do que fala. Porque ademais de colaborar nas organizacións das carreiras, organiza unha proba directamente desde hai moitos anos. Repito que hai cousas que mellorar e moitas xa as apuntades aquí, pero calificar unha carreira desta índole porque non che den un auga, esperes por coller una camiseta... me parece un pouco pobre. En fin, miremos todo desde a globalidade e pensade que chegar no posto 2000 e ter que esperar e normal, non é ilóxico, porque tes 1999 persoas diante, e tes os mesmos dereitos que o primeiro; pero cando chega o primeiro a plaza está vacía; e por certo, que a nadie se lle olvide que hai xente que vai as carreiras a encher a nevera. |
que me presenta a unos cuantos compañeros del foro
, e intercambio unas palabras con Tartarugo
.
y a otro compañero
que no recuerdo el Nick (y que espero disculpe mi mala memoria
)
que me saluda cuando lo paso (perdona Tom, entre tanta ente no te distinguía
(no lo conocía) compartimos unos cuantos metros de carrera y ya bajando me tuve que conformar con seguir su estela
| Guengue escribió: |
| Gracias Bareixa e Nopudoser por contestar, tendo en conta que os dos exercito os adiantei cen metros despois da saida, calculo un pouco máis dun 1 min. de compensación co tempo de chegada. Se alguén saiu máis atras dos do exercito gustariame saber canto tardaron en pasar polo saida do (dos derradeiros de todo), mais que nada pra ser o máis preciso posible no meu tempo real. Por certo pareceme un pouco cutre que non puxesen control de tempo na saida, xa que so habia un punto de cronometraxe intermedio. Falando do das camisetas eu pedin unha M e dieronme que non había máis talla, e deronme unha L que por suposto quedame grande. Un saudo |
1´45´´ hasta la linea de salida. | Enrique escribió: |
| Lo que si me parece es una verguenza es que tengamos que esperar casi 48h para poder ver la clasificación y más teniendo en cuenta que se sabe de sobra que ya la tienen lista y que solo la demoran para poder vender algunos periodicos más. en fin,no pienso comprarlo y esperaré a que la saquen por internet |
Llegue por los pelos faltaban 3 minutos para dar la salida ... mi calentamiento fue desde Vite hasta la salida