Lun, 27 Out 2008, 18:58 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
ok muy bien,pues habrà que hacer series de 1500 para mejorar la velocidad,aber si lopuedo hacer entre 5' ó 5:30 weno,pues ya mande los datos,me mandarán un email al correo paar saber que estoy y sino miarrè en las listas,gracias a ti,saludos!!
Millaurbanaordes
Novo foreiro
30/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes
Lun, 27 Out 2008, 20:18 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
A todo atleta que se inscriba, mandaráselle unha confirmación se no formulario de inscrición se nos proporciona o email.
Un saudo
Grazas de Anteman
yonathan
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Mér, 29 Out 2008, 11:01 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
al guien sabe cual es el mejor entrenamento para entrenar la milla?ah! y yo estoy inscrito pero no me llego la confirmacion ,mecachis pero ya me quedo tranquilo,saludos y allí estaré
yonathan
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Mér, 29 Out 2008, 11:07 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
ahh!acabo de ver a julián vernal en la lista,el MAESTRO,así que ay que apuntarse foreros que sólo es una milla,vamooos,esta lista tiene que crecer
Bekeleblanco
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes
Mér, 29 Out 2008, 14:23 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
Tambien esta en la lista que la he mirado ahora, el portugues Luis Sa y el gran Jose Manuel Corral Lopez subcampeon de España de 100 km
gefreiter
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4367 Mensaxes
Santiago
Mér, 29 Out 2008, 22:19 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
Nos meus tempos era mediofondista e as poucas veces que corría unha milla popular non tiña que adestrar ex-profeso. Xa como popular teño probado en ocasións un adestramento que non sei se será moi ortodoxo pero que deixo aquí por se alguén quere probalo. Consiste nunha especie de farlek que tenta reproducir o tipo de esforzo de resistencia á velocidade que se esixe nunha milla:
previo quencemento, faise un minuto forte e descánsase 1 minuto con trote cochineiro; logo 2 minutos forte e 2 de trote igualmente moi lento, a continuación 3 de novo fortes e 4 de trote e finalmente 4 minutos o máis forte que se poda onde xa se achega un ás sensacións que proporciona a milla, e se quedan folgos ata con sprint ó final de todo. Mellor acompañado para asegurar a motivación
yonathan
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Xov, 30 Out 2008, 0:27 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
muchas graciasserà mi primera milla y con mucahs ganas y curiosidad por ver que tal se me da,...y una cosa,saldremso por categorìs o todos juntos la absoluta?gracias
Bekeleblanco
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes
Xov, 30 Out 2008, 14:35 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
O entrenamento de gebreiter non me parece que estea mal, pero eu empezaria de 4 a 1 e decir a inversa, ou senon fas a serie de 3 min despois a de 1 min, despois a de 4 min e por ültimo a dia 2.
Animovos a todos que participedes nunha milla que e unha distancia moi bonita aunque eu non estarei por problemas físicos.
yonathan
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Ven, 31 Out 2008, 10:40 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
Gracias,tomo nota jeje pues probaré casi el de ir de menos a más que me parece casi más interesante porque vas más a el límite y aunque asi puede ser engañosa la marca,te adaptas más a el sufrimiento y coges más resistencia,...creo para la semana habrá que hacer entonces dos días series y otro cuestas para la de carral,.Un día haré los de los min. en progresivo cada vez más time pa ir calentando bien y otro día haré 4x1600,ya os contaré.Qué time hacéis más o menos en una milla?
yonathan
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Sáb, 01 Nov 2008, 21:12 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
Vamos a ber si se anima más gente abriendo lista jeje
Bekeleblanco
Craig
el_mejores
Franki??
gefreiter??
yonathan26
uy!que lista mas corta!!que gente más sosa jeje esèro que no haya mucha gente del grupo F aber si doy la sorpresa y me meto de 3º
Franki
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Lun, 03 Nov 2008, 11:57 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
Voume anotar mais non é certo. Non podo sabelo até o dia anterior, e irei desde Coruña. Deixo unha interrogación....
Bekeleblanco
Craig
el_mejores
Franki??
gefreiter??
yonathan26
Bekeleblanco
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes
Lun, 03 Nov 2008, 20:18 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
Comigo non contedes que estou lesionado, pero irei ver a carreira. Hay que darlle audiencia o atletismo
Bekeleblanco
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes
Mar, 04 Nov 2008, 22:13 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
Creo que tomes sorte e por o que estiven vendo dan bo tempo para o Sabado.
PITI
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes
Mér, 05 Nov 2008, 9:45 Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes
Hooola!!
Pues aunque soy lenta como una cucaracha,y aprovechando que iré de acompañante-animadora, a lo mejor me animo a inflar un poco las piernas en la milla....
De todas maneras, a animar voy fijo Si quieres triunfar, no te quedes mirando la escalera. Empieza a subir, escalón por escalón, hasta que llegues arriba.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos