Foros ›
CARRERA PEDESTRE “LA ESCUSA” - Monte Castrove (Meis Pontev.)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mymanwe

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/08
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 10:08
Asunto: Re: CARRERA PEDESTRE “LA ESCUSA” - Monte Castrove (Meis Pontev.)

Antes de nada, voume presentar que despois dunha boa tempada lendo o foro decidinme a escribir ;). Un saúdo a todos.

Estou apuntado para mañá e vai ser o meu debut atlético despois de moitos moitos anos. Non sei que me da que vou ser un duro aspirante ó último posto xDD. A ver se non chovese demasiado (e xa por pedir, coma dicían por aí arriba, que saia un chisquiño o sol)

Por certo, unha dúbida. Acabo de pagar na web de Cronotec e aínda non se actualizou a miña inscripción, sigo pendiente do pago. É normal que tarde un anaco, non?

Un saúdo,
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 12:25
Asunto: Re: CARRERA PEDESTRE “LA ESCUSA” - Monte Castrove (Meis

Facemos fotos de "equipasso"??: unha "antes de", limpos e juapiños; e outra "despois de"...embarrados hasta os michelíns (máis que nada para darlle logo envexa ós que non viñeron): Mr. Green Mr. Green

MapleLeafs (The Boss)
Aficionado
Aguita
Banderas
Bareixa
CACHOFOUCELLAS
Cheetos
Easywind
Fema
Franeiros (e esposa)
Gallego
Jeff
JeffXavi
keniatablanco
khene??
Lentoperosejuro
Linkinpark
Marcos ???
Marola
MrDixie
Mymanwe
Pilotincomand
Tartarugo
Telmocho
U
Urko
Vouamodo??
Xoixe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 15:02

Agora mesmo hai 150 persoas inscritas correctamente na páxina de Cronotec... non esta mal... sobre todo cando ata hai pouco máis de unha semana estabamos menos de 25 persoas.

MapleLeafs se finalmente estamos mañan alí enriba mási de 125 persoas xa te podes dar cun canto nos dentes porque por menos teñen comezado moitas carreiras... e dende logo moito máis accesibles (en diversos aspectos) que ésta. Se despois a organización responde a metade de ben do que moitas coido que mereces un monumento, rapaz.

¡¡Aló nos vemos mañan entón!! Guiño
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 17:13

banderas escribió:
.....Se despois a organización responde a metade de ben do que moitas coido que mereces un monumento, rapaz.

aaayyy.... no me metes tanta presion.... nos vemos !!
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 18:45

Unha derradeira consulta. Xa que aparcaremos co tempo xusto e algo lonxe da saída/meta (pilotincomand sae de traballar ás 9 da mañá...), ¿haberá algún posto para deixar as mochilas por aí? Máis que nada por se chove, poder ter algo de roupa seca...
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 19:21

Recogida de dorsales:

Imagino que cada uno ya conoce su numero de dorsal...., no? (En caso contrario tampoco pasa nada ya que tenemos nosotros listas para poder consultar).

1.)Al recoger el dorsal se os entrega el dorsal dentro de una bolsa. Esta bolsa contiene visiblemente un número que es identico al número del dorsal. Está bolsa os vale perfectamente para guardar vuestra sudadera y entregarla al servicio de guardarropa. Una vez finalizada la carrera (bueno, la vuestra, no cuando llega el último), podeis volver a recogerla enseñando simplemente vuestro dorsal. Así que... no sacarlo antes de recoger vuestras pertenencias !!! Por cierto, hemos acordado que el que quiera llevarse su dorsal como recuerdo lo puede hacer sin ningún problema una vez que haya entregado la pequeña antena que se encuentra pegada al mismo – en caso de dudas o ayuda dirigiros a CRONOTEC, que estan situados en la meta/salida.

2.)Además del dorsal, la bolsa contiene 4 imperdibles y la camiseta conmemorativa según vuestra talla.

3.)Ante cualquier duda – dirigiros a CRONOTEC o a la organización.
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 19:22

Duchas:

Con la colaboración del Concello de Meis podemos comunicar oficialmente que el Concejal de Deportes de Armenteira, Sr. D. Luis Pérez, pone a disposición de los participantes los vestuarios del Campo de Fútbol „O Leixo“ de Armenteira - de las 13:00 - 14:00 horas.

Este Campo de Fútbol queda mucho mas cerca que el lugar inicialmente elegido por lo que desde aquí le agradecemos al Concello de Armenteira su colaboración.

Como llegar:

Partiendo desde la salida/meta de la carrera volvemos hacía la rotonda del Campo de Golf, la cruzamos y seguimos recto (dejando a mano derecha el desvio a la sede del club). Después de unos 3-4 km llegamos a otra rotonda en la que tiramos hacía la izquierda (hay otra salida hacía la derecha que va en dirección Meis – pero esa NO la cogemos). A menos de 500 metros se encuentra el Campo de Fútbol "O LEIXO" a mano derecha.
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 19:26

Ultima hora

Muy buenas,

junto con JEFF estuve hoy en el Castrove para hacer lós últimos retoques en cuanto a señalización de circuito y marcaje de kilometros.

La verdad es que la lluvia de los últimos dos días ha dejado alguna huella por ahí en forma de 2-3 charcos a los que os enfrentareis en el circuito (sobre todo en la primera vuelta). Por lo menos hoy se pudo esquivar estos charcos (hasta 5 metros de longitud) sin grandes problemas... La lluvia tambien ha „borrado“ algo de la tierra lo que provocó que ahora quedaron más piedras a la vista y puede que el contacto con el pie se hace más duro (sobre todo en la segunda vuelta). De todas formas, en los laterales del camino forestal de la segunda vuelta todavía sigue bastante tierra por lo que os recomendaría usar uno de los laterales. A cambio, la subida a la cima se presentó hoy mucho más plana que otras veces y esto ayuda mucho a la hora de subir.

Bueno..... ya está casi todo hecho (Faltan los últimos detalles).

A ver si finalmente acompaña el día (parece que si) – y podemos disfrutar de la naturaleza practicando algo de deporte.....

Muchas gracias por todo el interés que habeis mostrado hacia la carrera – muchas gracias por todos estos mensajes de animo que me han llegado y muchas gracias tambien por toda la colaboración que me habéis brindado.

Nos vemos !!
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 19:33

mymanwe escribió:

Por certo, unha dúbida. Acabo de pagar na web de Cronotec e aínda non se actualizou a miña inscripción, sigo pendiente do pago. É normal que tarde un anaco, non?

Un saúdo,

Yo no tengo ningún acceso al portal de pagos ya que todo esto lleva CRONOTEC por lo que no te puedo decir nada en concreto. Hablé con ellos hace una hora y me comentaron que aún van a actualizar la lista durante la noche. Aun así me confirmaron que hay unos cuantos ingresos sin referencia por lo que tienen ciertos problemas para identificar las personas que realizaron estos ingresos. De todas formas, si te parece bien, mandame un mensaje privado (o un eMail a la dirección info @ laescusa.com) con tus datos personales (nombre, apellido, Fdn, talla camiseta, DNI) para que no haya problemas.

Muchas gracias.
Nemen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/08
0 Carreiras
74 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 20:14

Donde sera la foto de equipo??? puedo estar?? Avergoñado

Correr sabiendo haciendo donde...
mymanwe

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/08
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 20:16

MapleLeafs escribió:
mymanwe escribió:

Un saúdo,

Yo no tengo ningún acceso al portal de pagos ya que todo esto lleva CRONOTEC por lo que no te puedo decir nada en concreto. Hablé con ellos hace una hora y me comentaron que aún van a actualizar la lista durante la noche. Aun así me confirmaron que hay unos cuantos ingresos sin referencia por lo que tienen ciertos problemas para identificar las personas que realizaron estos ingresos. De todas formas, si te parece bien, mandame un mensaje privado (o un eMail a la dirección info @ laescusa.com) con tus datos personales (nombre, apellido, Fdn, talla camiseta, DNI) para que no haya problemas.

Muchas gracias.

Tes mail e mensaxe privada ;). Moitas gracias, mañá nos vemos!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 20:25

Bueno, sigo sin medio de transporte para mañana, asi que o se obra el milagro o me toca "joerme" y no poder ir...."cajonodemo" Demo sorrindo

www.jeffxavi.blogspot.com
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 20:29

eu podote levar dende santiago,si tes en q acercarte aqui,sinto pero mais non che podo facer
Nemen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/08
0 Carreiras
74 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 20:30

de donde eres jeff?? si sales de vigo o cerca, te puedo recoger.

Correr sabiendo haciendo donde...
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 20:41

gracias amigos....pero estoy en Ourense.La gente de por aquí se va mañana a una carrera de 7km al Barco de Valdeorras.
He visto anotados a gente de un club de Ourense, el ValdeRábade-Taboadela, pero no he conseguido contactar con ellos.
Disculpar que de la lata en el foro con el tema del transporte.

www.jeffxavi.blogspot.com

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos