Foros ›
Que preferís ¿Correr sólo o acompañado?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2008, 18:59
Asunto: Re: Que preferís ¿Correr sólo o acompañado?

Hola!

Yo prefiero acompañado. Claro que solo te marcas tú mismo el ritmo, y que es imposible encontrar a quien, en todo momento, vaya como tú. Pero cediendo un poco de un lado y de otro, se puede llegar a un acuerdo razonable que, por lo menos a nivel de aficionado -mi caso- reporta más satisfacciones que inconvenientes.
Por cierto, un grupillo de habituales del Foro estamos quedando para correr, con bastante éxito, desde la zona de la Fuente de los Surfistas. Es una convocatoria muy abierta a todos y todas. Luego, en función de cómo corra cada uno, ya nos buscamos otros espacios para entrenamientos más específicos. Pero socializamos, corremos juntos, nos animamos y la experiencia merece la pena, sin más pretensiones.
Si alguien se anima, es bienvenido/a.
Nos comunicamos en el tema "Entrenar en Coruña".
Saludos,

Jose.

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
jorge

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/05
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2008, 19:12
Asunto: Re: Que preferís ¿Correr sólo o acompañado?

MKM escribio: No hay color, correr en grupo para los rodajes y para las series con alguien que tire un pelin de ti. SALUDOS A TODOS, cuando no nos dejas tirados en los rodajes y te marchas tu solito, yo prefiro rodar solo y como no hago series ....
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2008, 2:28
Asunto: Re: Que preferís ¿Correr sólo o acompañado?

Buen tema, acompañado y bien Guiño Guiño Guiño , no?

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 9:45
Asunto: Re: Que preferís ¿Correr sólo o acompañado?

En mis 22 años de atleta...........son miles y miles de entrenamientos en solitario.........vas por donde te apetece,escoges el recorrido,paras cuando quieres.!! Todo son ventajas !! Satisfecho
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 12:08
Asunto: Re: Que preferís ¿Correr sólo o acompañado?

Eu vou solo ou acompañado, depende do día. Moi feliz

O de ir solo ten a desventaxa de que se algún día che pasa algo e necesitas axuda igual se che complican as cousas.
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 17:58
Asunto: Re: Que preferís ¿Correr sólo o acompañado?

lestrove escribió:
En mis 22 años de atleta...........son miles y miles de entrenamientos en solitario.........vas por donde te apetece,escoges el recorrido,paras cuando quieres.!! Todo son ventajas !! Satisfecho
Ya . Vamos , que si te dice Maribel Verdú que si puede ir a hacer footing contigo , le dices que no. Andaaaaaaaaaaaaaaaa

Solo los genios somos modestos.
MAQUI

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/08
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 19:08
Asunto: Re: Que preferís ¿Correr sólo o acompañado?

Eu estu dacordo co que di lestrove, au tamen levo case trinta anos nesto e corro moitas veces acompañado, pero como ir solo non e, xa que escolles ritmos, circuitos, tempo, e fas o que che apetece, rapido, lento ou por sensacios, tampouco tes compromiso se quedas e despois por exemplo chove e eu non me apetece salir se vou solo xa non salo (por que eu coma lestrove o que quero e sol e calor) e se vas con outros non vai ser sempre o que tu queiras, e se non preparas nada en especial ainda con mais razon o de ir solo.
Un saudo a todos.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2008, 23:05
Asunto: Re: Que preferís ¿Correr sólo o acompañado?

eu teño algo de lobo solitario , con xente vou xenial, pero o 95 % das veces vou solo , tamén porque os meus horarios son draconianos. recomendo que todo o mundo probe a correr solo un dia que haxa partido da champions do madrid ou do barÇa , tranquilidade absoluta Bailar
entrenar en grupo faiche progesar mais , posiblemente , pero correr solo faiche mais forte mentalmente (e a miña opinión)

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
Marta

Novo foreiro
Novo foreiro
5/10/08
0 Carreiras
12 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 13:33
Asunto: Re: Que preferís ¿Correr sólo o acompañado?

yo siempre prefiero compañía, porque asi hay un mutuo animo, a ratos tiras del otro, a ratos tira el otro de ti.. En soledad no me gusta nada...
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2009, 11:08
Asunto: Re: Que preferís ¿Correr sólo o acompañado?

Yo entreno siempre solo, al principio rodaba con mi hermano, siempre en pista y a partir de la seis de la tarde, ahora he cambiado el horario por eso de que tengo que echar una mano en casa a mi mujer con la niña. Entreno a las tres de la tarde, después de trabajar y antes de comer, siempre por asfalto, dos días hago un circuito de doce km. cada día y otros dos o tres días un circuito de ocho km, cada día. Voy por sensaciones y nunca hago series, todavía.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2009, 16:33
Asunto: Re: Que preferís ¿Correr sólo o acompañado?

Ola,

eu a verdade é que prefiro correr acompañado, sobre todo en rodaxes largos, cando chegado un punto te sintes sen forzas e sobre todo só. Sen embargo, se levas a alguén cerca sempre podes sentir o seu esforzo e sacar forzas de onde non teñas para non deixalo tirado e seguir en boa armonía os dous. Eu creo que sempre é bo ir acompañado por unha ou dúas pernoas (non demasiadas tampouco), alternando quen marca o ritmo, e sempre que os ritmos sexan relativamente similares. Se alguén vai algo mellor que os demais e cuestión de que force un pouco menos.

Eu, en canto mellore un pouco o tempo, tamén adestrarei polo paseo marítimo de Coruña. Normalmente somos eu e máis un colega que comezamos na zona do centro de ocio, vamos ata o millenium e logo se quedan forzas volvemos e senón paramos en riazor. E un bo circuito para adestrar a Vig-Bay, non demasiado duro e senón fai vento podes ir bastante rápido.

Un saudo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos