Foros ›
Carreira Popular de Cangas 7 decembro 2008
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2008, 15:53
Asunto: Carreira Popular de Cangas 7 decembro 2008

Hola rapaces/zas:
Creo que lin por algures que a proxima carreira popular de Cangas vaise celebrar o vindeiro 23 de Novembro unha seman despois da San Martiño, prego que alguen me confirme esta data e tamen si pode ser o recorrido e distancia please Ríndose
Graciñas.

Última edición por xan o Lun, 24 Nov 2008, 11:42; editado 1 vez
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2008, 16:19
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CANGAS 2008 NOVEMBRO????

Data: 7 Decembro

Tendes o folleto informativo en:

www.cangasdeporte.com/...cs/283.pdf

www.jeffxavi.blogspot.com
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2008, 17:01

hi,
grazas gran jeffxavi, esta sempre na cresta da onda :=D> , eres un monstro Moi feliz no bo sentido da palabra.

saudiños
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 13:52

Por certo, vín no calendario que a carreira de Moañoa é o sábado 6 de Decembro!Pode ser???
De ser así, semella increíble que dous Concellos veciños celebren a súa popular o mesmo fin de semana.Ver pra creer!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2008, 8:29

hi,
si realmente é asi menudos veciños, ben peor seria que fose no mesmo día Silbar , pois esperaremos noticias.
sds
infmoaña

Novo foreiro
Novo foreiro
5/11/08
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2008, 22:13
Asunto: Re: Carreira Popular de Cangas 2008 Novembro????

A carreira de Moaña, celebrouse dende anos nas fechas dos festivos, e dicir sempre entre o día 6 e 9 de decembro, supostamente mala data, xa que moitos corredores estan de ponte.

A carreira de Cangas, sempre foi no mes de Novembro, casi sempre coincidindo no último fin de seman deste mes. O que pasa que este ano "coincide co Belarmino" polo que supostamente cambiarona.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Nov 2008, 11:40

hola,
sabese si a carreira e cronometrada por chip?

sds
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 26 Nov 2008, 9:18

xanciño escribió:
hola,
sabese si a carreira e cronometrada por chip?

sds

O ano pasado non foi por chip, había xuices controlando as voltas e os tempos. Se nunca a fixestes... un consello: ir mentalizados para dar 9 voltas a un circuito de 1km, porque se fan moi duros psicoloxicamente e con pouca partcipación como o ano pasado na absoluta, mais... un saudo.
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Nov 2008, 10:55
Asunto: Re: Carreira Popular de Cangas 7 decembro 2008

9 vueltas a un circuito de 1 Km??? Yo seguro que pierdo la cuenta
Juerr, qué mareo!!!
Hasta me pueden doblar dos o tres veces...
Pues va a ser que no...
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Xov, 27 Nov 2008, 12:06

Runnervago escribió:
9 vueltas a un circuito de 1 Km??? Yo seguro que pierdo la cuenta
Juerr, qué mareo!!!
Hasta me pueden doblar dos o tres veces...
Pues va a ser que no...

A min o ano pasado na metade da terceira volta xa me estaban doblando e ía a un ritmo de +-4´... Triste
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 18:50

Bueno que...!! acabome de inscribir ainda que o ano pasado o pasei moi mal con tantas voltas... espero que haxa mais incritos que o ano pasado para que a cousa sexa mais levadeira. Disimulando a ver si se comenta algo desta carreira.... Pensando
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 19:15

Pensade no positivo, sempre podemos fixarnos ma forma que teñen de correr os galgos, coa sua tecnica, e como son nove voltas aparte de correr a carreira tamen teremos a posibilidade de facer de espectadores da mesma.
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 20:17

La distancia es distinta para hombres y mujeres, tambien los mayores de 35 (ahi estoy yo) corren menos distancia. Yo es la primera vez que lo veo y no entiendo por qué. Se os ocurre algo ???
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 8:59

Bueno, pois este ano fixeron un cambio no circuito, alargando este 1/2 km mais, e dicir que pasou a ter 1.5kms, e non vexas como se agradeceu. Carreira bonita e moi espectacular para o público ainda que polas distintas categorias ao final para a absoluta volvemos a quedar uns 50 corredores, e menos mal que moitos veteranos se confundiron e correron nesta tanda que non lle correrspondía.
Particularmente fun moi ben de sensacións ata o 6.000 cousa que me aleda porque cada vez me atopo mellor correndo de mañan, para ir perdendo despois algus segundiños ainda que pouca cousa.... ah!! iso si na ultima volta tiven un gregario de luxo, o meu amigo OSCAR PEREIRO que xa fixera o seu traballo e me fixo compaña neste ultimo tramo, e ata fomos charlando un pouco sobre a sua carreira, sobre Pedro Nimo....
Finalmente creo que foron 9.700m e non os 9.000m que dician polo menos iso marcaba o polar e o fore de dous compañeiros. Tempo 38.50"e o mellor a isotónica e a tapa de polvo ao terminar en compaña da moza e dos colegas.... un saudo.
POR SI VEDES AS FOTOS DE XANDRA, SON O CALVO DE CAMISETA AZUL QUE VAI CON PEREIRO AO FINAL Guiño
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 10:48

Nesta non chovia, menos mal, ía co terceiro par e o único seco....

Retraso inmenso na saída, o quecemento non serve... e non moita xente a verdade.

A carreira foime aceptábel, e sobre todo seca!.

É preciso contar o que me ocorreu durante a carreira. Fun tirando máis da metade do 923, e como sospeitaba pasoume na última volta, mais non ocorreu o habitual, que che pasen e adeus. Deime pasar diante del nos últimos metros. Si señor, iso é deportividade e exemplo. Segundo el lle fixera a carreira, pois non me tería parecido mal que me pasase, pero o xesto é unha demostración do mellor espiritu deportivo.

Ao final fixen 36:17, que para 9000 é lentorro, será cousa do esforzo de Moaña...

Xa marchando coñecin a Lemond19, compoñente dos Athletics de Vigo, saúdos para el e Bareixa, e desexos para el de que poida durmir e volver á ruta canto antes.
Lemond 19 comentou que non lle pareceran 9000, que el pensaba que debia ser máis, e como vexo os GPS confirmaronno....

Mais 9700 a 36:17, me sae a 3:45 e me parece moi rápido. Algo menos será pero serán 200 mts arriba ou abaixo e iso para min está moi ben....

Última edición por Franki o Mar, 09 Dec 2008, 16:55; editado 2 veces

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos