Foros ›
Autor
Mensaxe
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 13:13
Asunto: Presentación

Ola a todos!! Levo tempo leendo este foro e agora que comezo a entrenar máis en serio decidín darme de alta e participar.
Teño 26 anos e levo 2 anos participando en carreiras populares aínda que este ano non fun a moitas.
Non entrenaba un carallo, agora tomeimo en serio para ver canto podo mellorar, ademais fixen unha aposta coa miña moza de que no prazo dun ano lle ganaba a unha rival (a rival sacoume 5min en Santiago así que xa podo darlle caña Avergonzado ).
Tamén teño algún colega ó que teño que arrancarlle as pegatinas. Ríndose

Suelo entrenar polo paseo marítimo da Coruña.

Comecei a entrenar en serio o 08/09/2008, botei un par de semanas relaxadas xa que viña dunha pequena lesión.
Así que levo mes e medio entrenando "duro" e participando nalgunhas carreiras.

Ritmos das carreiras que levo entrenando en serio:

1ª 6,7km - Ritmo 4'04''
2ª 10km - Ritmo 4'11''
3ª 7,5km - Ritmo 4'04''
4ª 12km - Ritmo 4'12''

Agora entreno uns 3 días á semana e vou outros tantos ó ximnasio, en caso de que os rivales me vaian sacando ventaxa teño pensado sacrificar ó ximnasio para poder entrenar mellor.

Si todo vai ben teño pensado baixar de 40' en Ourense, xa vos contarei.

Vémonos en Negreira. Moi feliz
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 13:23
Asunto: Re: Presentación

Outro novato dache a benvida, que teñas moita sorte nos teus entrenos.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 15:26
Asunto: Re: Presentación

bienvenido al club sochas!!pues nosostros estamso juntando un grupito poco a poco joseluis,repanocha,fapabe,..esta es la segunda semana que quedamos y decirte que es mucho mas llevadero para los rodajes hacerlos en grupo,asi que apúntate cuando quieras,estamos en entrenar en coruña,...y a mí me pasa igual que a ti,quiero baajr de los 40'en san martiño,en santiago hice 4:06'km y podía haberlo echo en 4'km sufriendo un poco, ánimo que cada día somos más en las carreras y con ganas y esfuerzo se llega a donde uno quiera,pero no te quemse,escucha al cuerpo y descansa cuando te lo pida, dijo PedroNimo.Saludos y suerte en san martiño!! Guiño
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 22:49
Asunto: Re: Presentación

Hola Sochas, bienvenido a este foro y al grupillo que se esta formando en coruña.

yo ahora mismo estoy de baja, pero por los tiempos que pones eres de mi ritmo, así que cuando se me pase mi pequeña lesión me reincorporo y ya nos conoceremos.

No sé en que condiciones volveré, ya que llevo una par de semanas parado, pero espero volver en esos tiempos que tu ya tienes, así que tanto en entrenamientos como en alguna carrera pondemos ir a la zaga.

Y te puedo "ayudar" a bajar de esos 40 min, en un 10000, que yo ya lo conseguí en la carrera de coruña del otro día Bailar Bailar
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 22:53
Asunto: Re: Presentación

Ah!, a lo de entrenar más días te diré que tres días es exactamente lo que entreno yo (mas 1 de gimnasio) y no hace falta más para mejorar.

Hay que hacer un entrenamiento de calida más que de cantidad, ya sabes.. lo de las series, el farlek... a veces hay que sufrir un poco, no todo va a ser rodajes suaves charlando con los amiguetes Satisfecho


Última edición por ezeq o Ven, 07 Nov 2008, 17:18; editado 1 vez
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 23:15
Asunto: Re: Presentación

Bienvenido sochas.
Seguro que algunos foreros nos habremos cruzado en alguna ocasión cuando entrenamos, pues, como tu, muchos entrenamos también por el paseo marítimo.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 11:41
Asunto: Re: Presentación

Ola a todos!! Vexo que somos moitos os que entrenamos polo paseo. Eu agora teño libres os Martes e Xoves a partir das 19:00 aínda que non vou sempre á mesma hora. Os domingos suelo ir a algunha carreira ou entrenar na Pobra do Caramiñal.

Tamén me gusta salir coa bici o que pasa que en inverno como que non acompaña o tempo e é un perigo porque as seis xa é de noite.

Un saúdo
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 11:51
Asunto: Re: Presentación

Hola!

Pues eso... que si te animas, un grupillo de personas, abierto a todos y todas, hemos empezado a juntarnos a veces para correr por el paseo, en un horario bastante variable y con más o menos quorum según el día. Podemos combinar rodajes más o menos suaves, según el ritmo de cada cual, con otras cosas más técnicas, como series o cuestas.
En el post "Entrenar en Coruña" solemos poner nuestra disponibilidad. La cosa es probar, conocernos y seguir adelante.
Yo también estaré en Negreira. A día de hoy no tengo ni idea todavía del circuito. ¿Sabes tú algo?
Saludos,

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 11:59
Asunto: Re: Presentación

Ola José Luis! Estarei atento ó post que me comentas.

En canto á carreira de Negreira podes ver no post que hai sobre a carreira o plano do circuito.

Eu corrín esta carreira fai dous anos e pareceume durilla, ten algunha que outra costa.

Foi a carreira coa que retomei o atletismo e sufrín bastante xa que non estaba nada entrenado.

Un saúdo
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 17:15
Asunto: Re: Presentación

Benvido sochas, aqui outro novato coma ti

Eu tamen fago os rodaxes polo paseo e tamen fago sesions de ximnasio pero non tantas coma ti, vese que lle das duro. Eu a ver si baixo de 50' en ourense.
aurame

Novo foreiro
Novo foreiro
28/10/08
0 Carreiras
8 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 19:21
Asunto: Re: Presentación

Bienvenido Sochas!, soy otra novata que además de darme envidia tu tiempo, quizás me da más envidia lo de entrenar por el paseo marítimo, pues soy una coruñesa que por trabajo y demás vive en Santiago!, así que ese paseo.....se añora!
Suerte en Orense y a ver si cumples tu objetivo, yo estaré también aunque mi objetivo será 43!.
Estuve también en Negreira y me pareció muy dura!
Creo que tres días de gimnasio son demasiados! yo sustituiría alguno por series (2 semanales)
Ánimo!
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 23:48
Asunto: Re: Presentación

Ok, Sochas. Gracias por la información del post sobre el circuito y a ver si te animas algún día a correr con nosotros.
Hoy en Negreira bastante bien para lo que tenía previsto.
Hasta cuando quieras!

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 11:51
Asunto: Re: Presentación

aurame escribió:
Bienvenido Sochas!, soy otra novata que además de darme envidia tu tiempo, quizás me da más envidia lo de entrenar por el paseo marítimo, pues soy una coruñesa que por trabajo y demás vive en Santiago!, así que ese paseo.....se añora!
Suerte en Orense y a ver si cumples tu objetivo, yo estaré también aunque mi objetivo será 43!.
Estuve también en Negreira y me pareció muy dura!
Creo que tres días de gimnasio son demasiados! yo sustituiría alguno por series (2 semanales)
Ánimo!

Si que é moi bonito entrenar polo paseo marítimo da Coruña.
O dos tempos das carreiras xa verás como pouco a pouco van mellorando.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 11:53
Asunto: Re: Presentación

joseluisquintelajulian escribió:
Ok, Sochas. Gracias por la información del post sobre el circuito y a ver si te animas algún día a correr con nosotros.
Hoy en Negreira bastante bien para lo que tenía previsto.
Hasta cuando quieras!

Jose

Si que me animo a entrenar con vos. Eu teño libres os Martes e Xoves a partir das 19:30.

Un saúdo
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 12:05
Asunto: Re: Presentación

Hola de nuevo:

Pues... cuando quieras.
Yo mañana a esa hora o un poco más tarde creo que podría. Si se animan los compañeros/as podríamos quedar sobre las 20:00 en la fuente de los surfistas si te va bien.
Voy a proponerlo en el post "Entrenar en Coruña". A ver qué cuentan...
Saludos,

J.L.

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos