Foros ›
¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 23:42
Asunto: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

me refiero a cuantos tenéis para competir,entrenar,etc...

En otros deportes, como por ejemplo fútbol, unas botas las sueles llevar para entrenar, para jugar, etc, y siempre se tiene la creencia que se debe jugar con las mismas con las que se entrena, por aquello de que están "amoldadas" al pie.

En el caso de las zapatillas de running, no sé si hay alguna "norma escrita" sobre si ha de emplearse el mismo par para entrenar y para competir. El caso es que, por ejemplo en el mío, empleo hasta 4 pares.

Adidas Adistar Cushion 6: rodajes largos y competición (tierra, asfalto + de 10 kms)

Adidas AdiZero Pro: competición (asfalto, 5-10 kms).

Adidas Response CSH 16 y Joma Hispalis: entrenamientos diarios (10-14 kms),las voy alternando, dependiendo también de si llueve,etc.

Hasta ahora esta combinación me ha dado buen resultado y no he sufrido problemas de importancia, tales como ampollas, etc.

Qué decís vosotros?

saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 11:23
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

Eu particularmente uso un soio par de zapatillas para todo,tanto para entrenar como para competir...............desde que as estreno ata que rompen. Guiño
xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 12:41
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

Eu uso as nike structure triax 11 para entrenar, teñen boa estabilidade e boa amortiguacion pero tamen bastante peso. Para as carreiras uso as nike zoom expolsion road 2 que son moi lixeiras pero tamen teñen algo de amortiguacion. Ademais teño unhas para o cross con clavos e teño dous ou tres pares de zapatillas de atletismo da gama mais economica que son os que uso a diario para traballar ou ben nalgun entreno si as de costume estan moi molladas

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 19:07
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

Moussambani escribió:

Adidas Adistar Cushion 6: rodajes largos y competición (tierra, asfalto + de 10 kms)

Adidas AdiZero Pro: competición (asfalto, 5-10 kms).

Adidas Response CSH 16 y Joma Hispalis: entrenamientos diarios (10-14 kms),las voy alternando, dependiendo también de si llueve,etc.

Hasta ahora esta combinación me ha dado buen resultado y no he sufrido problemas de importancia, tales como ampollas, etc.

saludos

Ayer compre unas Joma Hispalis para entrenar, que tal va con ellas Moussambani?
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2008, 11:50
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

eu son partidario de varios pares , pero teño que recoñecer que son desde os 80 (cas primeiras converse de basket) un pouco friky cas zapas.

para os trotes largos ou cortos: nb 1023 e nb 1060 (incluso si o terreo e accidentado ou con terra nas carreiras tamén as poño) son recomendadas para corredores de mais peso ca min pero eu doume ben con elas.

para as carreiras cortas ou algún duatlon (o meu nivel globero) : saucony sinister

hasta media marathon (tamén valen para marathon para o meu peso) saucony tangent 3 (unha pasada) teño tamén unhas nb 753 pero as pobriñas están casi lisas .

a min alternando zapas duranme bastante e sobre todo ando detras das ofertas ningún dos pares que mencionei pasaron dos 80 euros e o precio mais baixo 57. teño gañas de probar unhas zapas joma e asi recordar os 80 cunhas míticas grises e negras sin control de pronación nin gaitas pero como molaban ¡¡¡¡¡ Bailar

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2008, 16:17
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

Ian escribió:
Moussambani escribió:

Adidas Adistar Cushion 6: rodajes largos y competición (tierra, asfalto + de 10 kms)

Adidas AdiZero Pro: competición (asfalto, 5-10 kms).

Adidas Response CSH 16 y Joma Hispalis: entrenamientos diarios (10-14 kms),las voy alternando, dependiendo también de si llueve,etc.

Hasta ahora esta combinación me ha dado buen resultado y no he sufrido problemas de importancia, tales como ampollas, etc.

saludos

Ayer compre unas Joma Hispalis para entrenar, que tal va con ellas Moussambani?

Hola Ian,

yo las Joma Hispalis las tengo desde hace un mes, las compré porque me han dicho que son duraderas y que los materiales son bastante aceptables para el precio que tienen (45-50€).

Acostumbrado a las Adidas, ya sean las Adistar Cushion o las Response CSH16, he notado diferencia. Es como pasar de conducir un Mercedes a un Citroen, ambos te llevan igual, pero la diferencia en cuanto a "comfort" es evidente. Las Joma para mi gusto son un pelín "duras", me refiero a la suela, y en la "toebox" (digamos la zona delantera donde van los dedos del pie) no llegan a tener una sujeción muy buena. Es la diferencia más grande que veo con las Adidas, que mientras que éstas se ajustan al pie como un guante, las Joma no dan esa misma sensación.

Eso sí, no cabe duda que por los materiales que usa, las Joma tienen pinta de ser "indestructibles", y de momento para el tipo de entreno que hago con ellas, de entre 10-12 kms, estoy satisfecho con ellas.

saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2008, 17:04
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

Yo particularmente utilizo el mismo modelo de zapas desde hace bastante tiempo, 8 años para ser exactos, que utilizo las adidas response trail para los entrenos diarios, alterno 2 pares y asi la durabilidad es mayor; di con ellas por casualidad en la expo del Maraton de Nueva York en 2000 y desde alli son mis compañeras inseparables, tanto q en un par de ocasiones e cambiado por temas de marketing, moda y esas trapalladas y empiezan las molestias de fascia plantar en mi pie izquierdo. Si bien es cierto que desde el año pasado en que Adidas cambio las hormas (antes eran mas estrechas) he notado un pequeño cambio; es una putada porque a mi las antiguas me iban de vicio, pero entiendo que negocio es negocio y q se joda el pataruco, dirian ellos¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ jejejejeje. Luego para competir suelo utilizar unas mixtas, las Reebok Premier Lite, q creo que este año no las fabricaron asi que tendre que buscar una alternativa o mirar en internet si en algun sitio del globo tiene algo en stock. En fin, soy de los que piensa que si con algo te va bien, Para que cambiar ????

"CORRER ES VIVIR"
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2008, 18:47
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

Ok gracias Moussambani, las probe y clavaste la descripcion son para "luchar" Angel .
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 11:39
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

lestrove escribió:
Eu particularmente uso un soio par de zapatillas para todo,tanto para entrenar como para competir...............desde que as estreno ata que rompen. Guiño

+1 Moi feliz
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 22:37
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

Eu teño as Hispalis para adestrar e tamen adestro as veces cas jonar-3000 as alterno e nas carreira uso as r-3000 amin vanme ben as duas e levo case dous anos con estas zapas non cheguei a mercar ainda ningunha outra

You´ll never run alone
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2008, 0:22
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

Polo de agora...adestro e corro coas mesmas asics, que estamos en crise e non me da o sueldo para outro par Avergonzado . A ver se agora que se me acerca o cumpleanos teñen un detalliño na familia jeje. Saúdos!
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2008, 19:10
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

Eu son partidario de ter un par de zapatillas adecuado a cada tipo de situación. Esto non ter porque ser necesariamente máis caro que ter so un par para todo.

Explicome: Se un par de zapatillas dura 100, e durante o ano corres 300, vas ter que comprar 3 pares de zapatillas. Asi que sería o mesmo que facer 100 coas zapas de rodar, 100 coas de series e 100 coas de competir.

Agora mesmo estou gastando estas zapas:

Rodar: Mizuno precision 8
Mixtas Mizuno aero 3
Competicion: Saucony fastwitch Endurance/Brooks T5 racer
Clavos: Mizuno LD/New Balance rx 240
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2008, 21:56
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

Pois eu teño dous pares, unhas adidas exerta para todo uso, tiradas largas, rodaxes, series longas, ximnasio...son baratas e duran bastante, eso sí, como xa dixeron adidas cambiou a horma e estas xa non me quedan coma as anteriores, de feito quédanme máis grandes.
E logo teño unhas mizuno wave elixir 3 que uso para tódalas competicións e para as series curtas ou medias, de 400 m ata un 5000 por exemplo. Son moi lixeiras, rápidas, e bastante cómodas, iso si un pouco duras na parte dianteira do pé e caras quinindiós, pero en fin tamén son moi bonitas.

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Nov 2008, 13:44
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

carallo Raposo!! como te lo montas!!! Bailar Bailar es como tener 4 coches en el garaje!!
Pombo

Novo foreiro
Novo foreiro
3/04/06
0 Carreiras
1 Mensaxes
Noalla (Sanxenxo)
Respostar citando Envío Ven, 28 Nov 2008, 22:24
Asunto: Re: ¿Cuántos pares de zapatillas usáis normalmente?

Eu ata o dagora sempre competín e entrenei cas mesmas, unhas Adidas cushion e moi ben, tanto en terra como en asfalto.
Pero agora teño un pequeno problema e agradecense consellos. Estou en Finlandia e coa neve que ai non podo entrenar por fora, pero teñen unha pista cuberta que está moi ben e coas zapatillas que teño, aparte que xa van indo po retiro, non me encontro moi cómodo.
Se alguén sabe dalgunhas pa este tipo de chan que vaian ben???, eu non che son nada esperto





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos