Foros ›
TEMPORADA DE CROSS 2008-2009
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2008, 10:23
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

Moitas gracias Pedro, con iso ando: ximnasio, costas e algun rodaxe largo para facer pulmon. Espero que che vaia moi ben nesta tempada e que nos sigas deleitando coas túas actuacións e cos teus consellos. Moita sorte.

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.
fortis

Novo foreiro
Novo foreiro
14/02/07
0 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2008, 16:39
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

Bueno mañana empieza el cross con las pruebas de Atapuerca y el Cros del Aceite. En estas pruebas empezaremos a ver a los atletas que verdaderamente optan a su clasificación para el europeo de cross.
fortis

Novo foreiro
Novo foreiro
14/02/07
0 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 11:10
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

Hoy a las 3 de la tarde por teledeporte, retransmisión de las pruebas masculina y femenina del cross de Atapuerca :=D>

davidbarcia.blogspot.com/
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 22:01
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

Hola a tod@s, ya estoy en casita... cansado del viaje, pero contento, no fui a tope y el puesto lo doy por bueno, Guiño . Suso más tranquilo por unos problemas en la rodilla, se lo tomó con mucha calma y arreglado. Finalmente fuimos el 22 y 41 respectivamente, en el viaje,(que hicimos juntos), nos divertimos bastante y recordamos viejos tiempos... Unas risas!. Por otro lado deciros que Alexandra Aguilar muy bien y que Ruben Portela y Pousa, así como Rocío Rodriguez cumplieron con creces...
En breve a dormir, mañana a darle duro... y el próximo domingo... ¡A Ourense!, a ve que tal sale la cosa.
Un saludo, Pedro Nimo del Oro
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 16:06
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

Enhorabuena Pedro, ayer vi la carrera al completo, decirte q saliste bastante chupando camara aunque el comentarista no dijera ti nombre. vaya ritmo q llevais en el campo. el q gano corria de lujo. ya comentaras como la viste tu.
La verdad es q hubo mucho nivel y te vi bastante fino y comodo, siempre en la humilde opinion de un futbolero q no tiene mucha idea de atletismo.
el q gano era español o no, pq el comentarista recalcaba q si y salia la bandera de etiopia.
Ya contaras
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 20:26
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

Un nivelazo se vio en Atapuerca, Komon, Chelimo, Alves,Landassem, Sergio Sanchez, Javi Guerra...y el genial Bezabeth, un tipo que han nacionalizado español y que ya fue internacional en los JJOO, en el 5000, un verdadero crack del que se espera que bata todos las marcas españolas y que seguramente estará a un gran nivel en el mundial. El que quiera ver la carrera esta colgada en youtube
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 22:41
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

¿¿¿¡¡¡Que decir del etíope/español????!!!, es buenísimo, da gusto verlo correr!, se nota que entrena con Manuel Pascua... este entrenador te enseña a correr... si te fijas, la gente qu entrena con él corre con un estilo muy bueno... Andrés Diaz, Luismi Martín Berlanas, Maite Zúñiga, Alonso Valero... ¡Y tantos otros!.
A mi me parece una persona de otra galaxia... y una "putada" para nuestros chavales, como cada año nacionalicen a uno, no vamos a saber ni pronunciar los nombres de los atletas de nuestra selección... Ayad Landassem, Bezabeth Alemayeju... en fin, no voy a abrir yo otra polémica pero me parece muy triste hacer lo que tanto criticamos de los Franceses nacionalizando mil "marroquís"...
De todas formas, este destroza todos los record y marcas en dos años, de eso no me cabe la menor duda...

En lo que a mi carrera se refiere... como ya os comenté antes de correrla, no tenía pensado ir a tope, y eso fue lo que hice, quiero correr a tope en Ourense... aunque puede que después me salga una cagada de carrera, pero para ello, tengo que llegar fresco y con ganas... a ver que pasa!.

saludiños y hasta Ourense
xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2008, 16:49
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

Hola Pedro, vouche facer unha pregunta a ver si me resolves unhas dudas? O domingo debuto no cross (si se resolven os trámites da licencia), deobo afloxar estes días nos adestramentos ou sigo o msmo plan? e outra cousiña, hoxe tocame a segunda seion semanal de ximnasio. Farei a terceira o venres ou esta semana deixoo en duas sesions de pesas?
Gracias de anteman e sorte en Ourense.

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2008, 17:22
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

xoel17 escribió:
Hola Pedro, vouche facer unha pregunta a ver si me resolves unhas dudas? O domingo debuto no cross (si se resolven os trámites da licencia), deobo afloxar estes días nos adestramentos ou sigo o msmo plan? e outra cousiña, hoxe tocame a segunda seion semanal de ximnasio. Farei a terceira o venres ou esta semana deixoo en duas sesions de pesas?
Gracias de anteman e sorte en Ourense.

A mi mi entrenador nunca me deja hacer pesas la semana que compito (las pesas enlentecen).Aunque hago 3 sesiones de pesas todas las semanas,las dejo la semana de la competición (tanto cuando hacía fondo como ahora que hago velocidad). Pedro te contará lo que él hace,ya que supongo que cada entrenador tiene su libro.


Pedronimo,me alegra que te sientas satisfecho del cross de Atapuerca.Lamento no haberte visto.Espero verte este domingo en Ourense y animarte.
xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2008, 17:51
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

Gracias Elyana polo consello. Eu como non teño adestrador seguirei sendo pesado e preguntando aqui todas as miñas dudas. De todas formas o resultado do cross éme igual xa que so vou participar para recordar os vellos tempos de infantil sobre a terra eo barro, ademais pode servirme paracoller forza de cara a outras probas. Ademais segundo me vaia en proximas carreiras intentarei definir un pouquiño a tempada e non seguir dando paus de cego. Moitas gracias a todos os que coa vosa experiencia e coñecementos nos aconsellades aos novatos.

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2008, 1:58
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

XOEL, NO HAGAS LAS PESAS!!!. Yo no aflojo para los crosses, pero solo a los que voy solo "a cobrar", cuando quiero correr bien, desde el jueves bajo el pistón, el viernes hago 10 kms medios, el sábado 8 kms suaves con unas progresiones fuertes... ¡¡¡Y el domingo a tope!!!!.
Las pesas te harán el cross más duro y dificil, no tendrás esa fuerza que se necesita y notarás antes la fatiga... El cross ya es duro por si solo... como para meterle más carga!.
Gracias Elyana, en Ourense nos veremos... tenía una oferta del cross de Ajo, en Cantabria, pero ante el esfuerzo por premiar a los gallegos, me quedaré aquí, me parece lo menos por una carrera que cuenta con nosotros...
Por último Xoel, si quieres que te ayude aquí me tienes, pero no puedes ir entrenando " a salto de mata", la figura del entrenador es imprescindible, sea cual sea el nivel
xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2008, 18:47
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

Gracias por todo Pedro, As pesas deixareinas dentro do posible porque traballando nun almacen como traballo é complicado non forzar en ningun momento, jaja.
En canto ao cross, unha vez resoltos os problemas coa licencia, o domingo a dalo todo en terras asturianas. Son 7200 metros. A ver como se da. Xa comentarei.

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2008, 23:41
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

¡Sorte Xoel o domingo na miña terra! (son asturiana ainda ca miña licenza atlética sexa galega ) Agardo que nos contes coma te foi na tua debut no cross iste ano
xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 10:07
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

Pois chegou o dia, e tras costarme moitisimo madrugar (o sabado tiven unha boda) fixen viaxe cara Tineo. Ao chegar aló cos compañeiros, levamos a primeira gran sorpresa. O circuito estaba situado como nunha especie de ladeira de montaña e habia un desnivel impresionante. A carreira consistia en 8 voltas ao circuito co cal ese impresionante desnivel habia que salvalo 8 veces. A subida faciase en zig-zag con moitisimas curvas moi cerradas e a baixada era unha recta coa que nuns 12 segundos xa estabas outra vea abaixo. Consecuencia: UNha das carreiras mais duras da miña vida. Tempo final 31 minutos para 7.300 metros. Un desastre de carreira pero moitas gañas de afrontar a seguinte.

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.
xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 17:26
Asunto: Re: TEMPORADA DE CROSS 2008-2009

Deixo aqui un enlace a unhas galerias de picassa con fotos de atletismo, entre elas o cross de Atapuerca onde saen Pedro Nimo, Susu de la Fuente e Ruben Castro. Tamen hai unha galería do cross de tineo onde con dorsal número 25 podedes ver as miñas caras de "extremo sufrimento":
picasaweb.google.es/joslugarcia

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos