Foros ›
Autor
Mensaxe
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 20:12
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Moi boas, pois aquí estamos, un pouco máis descansado que pola mañá, polo menos con menos sono Muerto .
Como non me quería perder esta carreira nin de coña, pois hoxe fíxenlle a machada de vir case de reenganche, saín as 6:30 de traballar, durmín hora e media e ala pra Ourens a dalo todo. Por certo este ano había xente por un tubo, madre mía como estaba aquilo.
Despois de quentar case nada e sin estirar, etuxia e eu tiramos pra salida porque queríamos coller bo sitio, e así foi. Aínda así a min o de non quentar e o dos estiramentos sentoume coma unha patada nos huevos, e no primeiro km xa ía jodido quinindiós!!! Pero fiel a miña estratexia seguín ijual, e si rebento rebentei!! Fun a un par de segundos de etuxia case que toda a carreira, e a partires do km 3 xa ía mellor, peeeero o chegar o km 6, os meus xemelgos acordáronse da Behobia de fai unha semana e puxéronse duros coma o perpiaño, a verdade e que na zoa vella sufrín moito, xusto despois colleume Soledad Castro e tentei seguila pero non tiña cambio, pola contra etuxia si que puido seguila e ahí polo km 8 xa me descolguei un pouco del. O final apretei duro pra facer bo tempo e parei o crono en 37'04'' Bailar , aínda que o meu reloxio di que foron 37 xustos, tanto ten.
En resumo que me podo dar cun canto nos piños!!!! sen durmir e rebentado da behobia e fixen 37', non mo esperaba nin de coña, e xa me olvidaba, cunhas ganas de irme pola pata pra baixo toda a carreira que creo que me fixeron ir máis rápido...
Felicitar un millón de veces o chorón de etuxia, que o sábado me dicía que ir a polo 37' era demasiado, vas coma un foguete e eu detrás túa esperando a que rebentes je,je. A JeffXavi o mesmo, que pra estar de descanso menudo carrerón meu, creo que xa estás a coller un pouso que te fai estar ben de forma calquera día, e coma non felicitarvos a tod@s polas vosas carreiras. Foi un pracer coñecer a máis foreros hoxe, teño que dárvolas gracias o todos os que me felicitastes pola miña Behobia, non me esperaba tanta felicitación, moitas moitisimas gracias Avergoñado .
E nada agora a descansar unha semaniña polo menos e a prepararse para aseguinte, que será...

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 20:37
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

O meu primeiro San Martiño. O dia de hoxe foi especial, e vai quedar para a lembranza. Os nervios de onte pola noite xa o pronosticaban, esta foi a miña terceira carreira despois da vigo11 e a da escusa, e ainda que nesas tamen pasei algun que outro nervio nada que ver, onte non habia maneira de coller sono. Tiña escoitado falar moito desta carreira e non é para menos, unha afluencia abrumadora, nos primeiros km non habia forma de correr, a marea de xente iate arrastrando, o percorrido precioso, moitisimo público, os ánimos axudaban, vaia se axudaban, sobre todo os do meu tio Xabier que tendo corrido moitos san martiños este ano tivose que conformar con velo por mor dunha lesión, km tras km seguias rodeado de xente e cada vez máis público cando remata a rúa do paseo pasando por san lázaro, esprintas como se faltasen 100 mts, daba gusto, as leves subidas pasaban factura pero ias ten entretido vendo tantos corredores e disfrutando da cidade que non tiñas tempo a sufrir, unha pasada, e inda que cheguei tarde a mutua para a quedada na proxima cita non falto para ir coñecendo a máis xente deste foro no que sempre atopas consellos é ánimos que fan este deporte un pouco máis maravilloso, por ultimo decir que fixen un tempo de 44' 49", é que tomei a determinación de deixar de fumar Avergonzado moitas gracias a tod@s por facer de este un dia para o recordo. :=D>

roipic www.alassolidarias.org
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 20:43
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Non é por polemizar ainda máis co tema do reparto de presentes, pero iso non foi un reparto nin nada. Aquelo era unha masa humana tentando alcanzar uns mostradores onde se repartían cousas. O ano pasado o reparto se fixo en outro lugar e doutro xeito (ignoro se con máis ou con menos xente) pero dende logo moito mellor. Parece que andamos como o caranguexo... para un lado... porque eu non notei milloría ningunha na organización, senón todo o contrario. Así que pasei de pelexar con ninguén e e non pillei bebida nen barrita nen nada e tirei cara a saída, pero aquelo foron 20 minutos largos para coller unha camiseta. Non é por ser listo de máis, pero si as saídas están por tallas de camisetas penso que hai moita máis xente para a L e a M que para a XL ou a S e nembargantes había unha sóa saída por talla... con poner 2 para L e M xa se aceleraría moito máis ese funil humano... e menos mal que non chovía.

Non é por molestar, pero vendo cómo manexan na Behobia-San Sebastian a case 14.000 corredores chegados da que pensar das carreiras de Galicia onde amorean a menos de 3.000 ouvellas. Mirade a de xente que chega en non hai atasco... se chega a ser aquí... ¡¡¡¡miñanaiciñaquerida!!!!



Polo que á carreira se refire, fixen o que puiden, contando con que traía os xemelgos como croios xa de saída. Esta seman andiven de fisio en masaxista para ver de me relaxar algo as pernas, pero nin con esas. Cando menos aguantei máis ou menos un ritmo de 5'/km. que era o meu obxectivo... e así fixen 50'53'' en tempo bruto e 50' 06'' en tempo neto... se antes digo 50' Silbar

Case teño o mesmo problema que Gallego, que a saída adiante só para os primeiros 200 dorsais, pero como o meu era ir tranqui non tiven os efectos negativos eses que él comentou... eso é o bó de ser un Diesel Mr. Green

Saín con Khene, pero nun momento que fun saudar a unha coñecida do Monte Segade de Lugo coa que coincidin na Coruña 10 e máis na Behobia-San Sebastian, largóuseme para adiante e xa non fun quen de collelo. Tirei bastante ben ata o km. 4 e logo os xemelgos dixeron basta, así que baixei ritmo ata que me colleu Treboada (a do Monte Segade, que participa con ese nick noutro foro de atletismo) chegando case ao km. 5. De ahí en adiante fun con ela, tirando de cuádriceps en cada zancada e anulando o impulso da parte inferior das pernas porque non quería que se me subisen os xemelgos Muerto e ter que parar. De peito fun xenial, claro, pero as perniñas non estaban para festas, pero como tiña a promesa de ir a San Martiño ahí estiven, cumplindo como un campeón Avergonzado e entrando da man (evocando vellos recordos doutros foreiros/as coa miña nova lebre Mr. Green lucense)

Outras cousas, antes de esquecerme:

- Coñecin e saudei a Herniado despois de facer a foto (á que cheguei tarde por uns segundos pero logo fixeron máis).
- Saudei a unha morea de foreiros antes, durante e despois da carreira (cada día somos máis e xa non son quen de soltar o listado completo porque non quero esquecer a ninguén... cousas do Alzheimer Avergonzado )
- Dende aquí quere desexarlle un bos resultados a dous compañeiros do foro: Angel(Keniatablanco) por esa prova que facía hoxe se mal non recordo, e Carlos (Charly de Correr en Galicia Mr. Green ) pola súa volta ó circuito... e que sexa por moito tempo ainda que non poida forzar como antes... unha aperta moi especial para eles dous.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 21:03
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Ladrillo vai!

Pois eu tamén perdín hoxe a virxinidade nunha San Martiño. Se fai 6 meses hai un pitoniso que mo conta, escacho da risa... Dende a "malograda" Vig-Viver o que máis me está a chamar a atención é o ambiente que se respira nas carreiras (Coruña, Vigo+11 e sobre todo na Escusa). Espero que este romance Cheetos - Carreiras Populares non remate. Estamos empezando moi rápido, xa o sei, pero os románticos somos así... Mr. Green

Resumo do día: Marabilloso. Non entro a valorar esas críticas á organización, pois paréceme unha falta de respecto a un traballo seguro que bestial. Bueno si, unha crítica, quen carallo dixo que esta carreira tiña un perfil "suave"? Paseinas putas... Xa desde o primeiro km sabía que Pilotincomand era inalcanzable. Parabéns, Roi! Cando deixes de fumar vai ir adestrar contigo Rita... O día sería perfecto se non tivésemos que voltar a comer a casa e con prisas. Eses pulpeiros que había polo percorrido eran reais ou eran unha alucinación da fatiga?
Grazas públicas a Pedronimo polo espectáculo e por demostrarlle ós seareiros do peerrega que o grande esforzo económico que tivo que facer o clube non vai caer en saco roto... Realmente, grazas por parar de quentar para facer a foto.
Parabéns igualmente a Superchimpin (estás contento, eh...) e a Tartarugo (aínda non te coñezo, pero creo que non voltabas ledo para casa...). A ver cantos puntos sumamos no Circuito, pero menudo equipaso! (cunha marxe de mellora que non teñen os demáis...)

Por certo, que baixei dos 47'. Se aquel pitoniso fai esa predición alá pola primaveira, acaba cunha denuncia en comisaría por timador... E agora a buscarme nas fotos.
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 21:10
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Que puedo decir de esta carrera…que fue un tanto accidentada pero que la disfrute como ninguna.Por una parte llegamos con el tiempo muy limite y no encontrábamos donde aparcar,depues perdí totalmente a mi compi Dolores con la cual habia quedado pero no fui capaz de localizar y me tuve que ir corriendo para la linea de salida.que por cierto menudo lujo arropada con Vicky y Silvia y wottle .Dan la salida y yo solo pienso por favor que no me empiece el dolor( pues depues de la de santiago habia quedado muy tocada y arrastraba una bursitis en la cadera y mi fisio me repitió si hay dolor paras y listo)asi que mi objetivo era correr pero sin dolor..Y asi fue muchos animos cada vez que me sobrepasaban los foreros, Banderas,Khene…..comparti un ratito de carrera con Vilma para despues cada una seguir con su ritmo..una vez que llevaba 2 km empieza un leve molestia que seria lo que me acompañaria durante toda la carrera y lo que me permitia disfrutar en cada momento sin sufrir lo mas mínimo y asi cuando me di cuanta ya estaba pasando por el cartel de 7 km y claro iba feliz no me podia creer que solo podia sentir esa molestia y asi llegue a la meta con una sonrisa de oreja a oreja..OBJETIVO CUMPLIDO..llegue solo con esa molestia que despues de estirar casi habia desaparecido.
Ahora llega lo mejor..depues de hablar con varias de la chicas y chicos del foro, cuando ya estaba en dirección a las duchas me tropiezo con una señora que llevaba un perro en el colo,la cuestion es al pasar tan cerca de el le perro gruño y yo en plan coña me meto con el diminuto chucho,que tal fue el genio que tenia que casi me pega un mordisco y con el susto a toda leche retiro el brazo que fue a dar con no se que y que acabo con mi hombro fuera del sitio..jejejjeje,vamos de traca asi que ya me veis a mi y a santi pillado ambulancia y a visitar la sanidad publica de este pais,que por cierto fueron un encanto desde el celador ,la auxiliar ,los tecnicos como no los enfermeros y que decir del trauma que maniños tenia ese hombre..
Y una vez todo en su sitio para casiña que mas me valía..jijiji, por que no era cuestión de hacer otra hazaña por hoy.
un saludo
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 21:29
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Tranquilo cheetos que na próxima xa me pillas, pensoche roubar a carteira antes de sair para que corras con máis ganas Ríndose Dicir tamen que a organización non tivo a culpa de todolos males a chegada a meta, e que se fosemos máis civilizados e ordenados non haberia problemas, eu por si acaso o ano que ven corro máis rapido para que non me volva a pasar ter que agardar 45 min para devolver o chip nunha fila mentres a xente pasaba da fila e se ia colando por onde podia Enfadado e felicitar a todolos coredores/as e en especial a pedro nimo e a jeffxavi a quen tiven o pracer de coñecer hoxe e os que espero ver en moitas carreiras :=D> sobre todo a nimo para que nos puntue no equipo jeje todo conveniencia Razz en fin hox paseino en grande e por favor cheetos e chimpin seguide tirando por min cada tarde para irmos correr. Parabéns tamén a marta, compañeira do colexio, que gañou na categoria feminina e esta feita unha maquina, xa non escribo máis Moi feliz :=D> :=D> :=D>
CENTER

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
Villalba (Lugo)
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 21:42
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Este era mi segundo año en Orense, el primer año la disfrute a pesar del frio este año muy bien y baje un poco mi tiempo, el dia muy bueno. Me parece perfecto que se de cita tanta gente un domingo por la mañana para echarnos unas carreritas, ahora lo que haria falta es animar al publico para que participase de nuestras carreritas, y crear entre todos un ambiente festivo, por cierto felicitar a un superman disfrazado con el que me hice una foto.

Ourensan

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/08
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 21:42
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Tengo 37 tacos; llevo participando desde los doce años en la San Martiño, corriendo o colaborando con la organización, solo falte el año que murio mi abuela, y os puedo decir que siento verguenza de la falta de organización que hubo al terminar la carrera.
Os pido a todos que nos perdoneis, seguramente aprenderan de este error como el año pasado aprendieron en la salida de escolares, y no os desanimeis por quedaros congelados esperando la camiseta que Ourense es muy bonita y tiene una "popular" muy llevadera.
Coincido con los que decís que ál ser popular seria mejor no premiar tanto y si hacer mas sorteos o mas merchandinsing
CENTER

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
Villalba (Lugo)
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 21:47
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

A pesar de que hay intentar aprender de los errores... decir que solo los comete el que toma la iniciativa de organizar algo. Yo creo que en principio tenemos que estar agradecidos de que se organicen este tipo de actividades "gratuitas", asi que podemos comentar pero no cebarnos en criticas. Para el año volveremos
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 22:02
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

CENTER escribió:
A pesar de que hay intentar aprender de los errores... decir que solo los comete el que toma la iniciativa de organizar algo... asi que podemos comentar pero no cebarnos en criticas. Para el año volveremos

Totalmente de acordo. Eu non pretendía cebarme na crítica (digo eu porque fun dos que criticou). Se alguén pensou que me cebaba é que non me coñece... porque puiden ser bastante máis perverso Mr. Green

Penso que se non se fixeran críticas constructivas aportando ideas e comentando erros endexamáis se melloraría. Puxen o exemplo da Behobia porque me parece unha carreira cunha organización que xa quixeran moitas maratóns e que manexa moitísima xente cunha soltura pasmosa... e como queren mellorar van ver outras carreiras enormes para sacar detalles que lles pemitan ir a máis cada ano que pasa... iso é esforzarse por facer ben as cousas... e non deixarse levar pola corrente. Guiño
tricky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/09/08
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 22:13
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Esto es una carrera popular y no profesional, o federada, por lo tanto hay que cuidar los detalles para que los populares estén contentos. Los atletas profesionales ya tienen sus carreras federadas para lucrarse, pero en estas pruebas pedestres de caracter popular hay que premiar a los correderos ocasionales e invertir en que se vayan contentos. Ya que la organización desea que compita el mayor numero de gente, que menos que responderles agradeciendoles la participación en la carrera. Y a eso se llama invertir en el caracter organizativo. De nada nos sirve que el primero se lleve 3000 euros de premio si el que quedó el 1800 que es para quien se celebra esta competición se va descontento porque cogió frio en la cola para que le diesen una camiseta XL, de algodón y unos rotuladores.
Es la mejor prueba de Galicia, pero este año se ha fallado en muchos frentes.
Conclusión: utilizar mejor el presupuesto
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 22:13
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

eu corrin en 45.36 o que é amiña mellor marca nos dez mil, o malo e que durante uns minuts volveume a dor no xeonllo ainda que desapareceu por si solo.

sobre a aglomeracion da maeta, eu estiven 40 minutos para poder entregalo chip e recoller a camisola, hai que dicir duas cousas, a primeira e que seguro que as cousas non se fixern ben de todo porque o ano pasado tardei 3 mintos, e a segunda e que a xente e moi estupida e maleducada. eu so digo que nun momento apreceu unha avalancha de xente que literalmente aplastounos, e eu que fun directo a polas camisolas tiña diante a uns tipos que estaban comentando a carreira e que tardaran case unha hora, asi que ou se teletransportaron ou...
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 22:27
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Ola a todos! Chegada a Ourense e primeira dúbida, como os F1 coas rodas de mollado ou seco jeje: camiseta curta ou longa?. Ao final, optei pola longa e hale para a saída.Desta vez coloqueime máis ou menos pola metade, e creo que acertei no sitio. Boas sensacións durante os dous primeiros km ata que...unha alcantarilla que non vexo me fai torcer un pouco o tobillo, así que un par de km con molestias que foron pasando. A carreira pareceume moi boa, disfrutei moitísimo e moi animado. Ao final...47:09 polo meu crono, un minuto máis lento do meu obxectivo de 46:00, pero eu contentísimo de lograr a miña mellor marca nun 10.000. A ver se podo seguir baixándoa. O peor, quizáis a chegada con tanto atasco. Pero non o vou criticar. Só creo que a organización intentou poñer as cousas nun sitio novo para probar se funcionaba igual que outros anos,e fose máis cómodo, e se equivocou. Non lle demos máis importancia. Quizáis se se puxeran unhas vallas para regular que a xente non se colara, todo iría mellor. Así que pola miña parte, xenial a organización. E un aplauso para todos os voluntarios, que me nego a criticar como outro foreiro, pois o seu traballo é imprescindible. E sen enrollar máis, dicir que por suposto,volverei.

Un saúdo!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 23:01
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Un saúdo para os 2939 sufridores que rematáchedes a proba. Sobre o tema organizativo, está claro que é complicado organizar a entrega de agasallos con tanta xente, pero tamén é ben certo que é doado que a do vindeiro ano sexa mellor... Estou totalmente dacordo con flip: é unha carreira popular e hai que "mimar" aos "populares". Se ademais compiten fenómenos como Pedro Nimo moito mellor, pero os espírito debe ser coidar dos modestos. Non pode ser que no mes de novembro teñas que estar 40 minutos ao frío.
Persoalmente estou contento xa que batín a miña marca en un 10000 con crono oficial. É ben certo que non acadei os 45' que puxera como obxectivo e rematei en 46'05' pero non está mal xa que non me encontrei cómodo durante varios Km e non conseguía levar unha respiración cómoda.
Animarvos a que participedes na carreira do Baixo Miño. Se a semana vai normal espero facer a miña primeira media e se as forzas acompañan quen sabe se a maratón.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 23:08
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

hola:
pequena descripcion da miña primeira San Martiño, primeiro de todo ambientazo increible :=D> , e saudar de novo os foreiros que nos vimos na KDD sinto non acordarme dos nomes de todos Muro (Jose Luis, Jeffxavi, Yonathan 26, Poeta, etc...... ), todos boa xente o pouco tempo que estivemos falando, xa nos veremos en outras KDDs e xa podrei quedarme con mais nomes e pasar mais tempo con vos.
decir que cumprin co meu obxetivo de sub 48', tempo real 47'52" pero non estou moi contento Enfadado ben xa melloraremos en proximas edicions.
con respecto a organizacion todos sabemos que e dificil de organizar unha carreira deste nivel e con tanta participacion, creo que se deron moitas opinions de como mellorar o tema e todas son moi loables, supoño que tamen seria importante fixarse noutras carreiras que esten ben organizadas claro esta e quitar conclusions.
ben sinto polo toston, e non quero olvidarme de darlle nobaboa a Pedro Nimo eres un fenomeno.
Felicidades a todos e os que non conseguiron os seus obxetivos todavia quedan un monton de carreiras, animo.. :=D>

sds Bailar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos