Dom, 23 Nov 2008, 21:04
Asunto: Re: I Carreira Popular Mesoiro en Marcha (A Coruña)
Primeiro e por enriba de todo unha felicitación enorme á
organización (
novomesoiro e omena como representantes neste foro) porque estivo sensacional todo (alomenos dende o meu punto de vista). Bastante sitio para aparcar, moitisima xente participando e animando, entrega rápida de dorsais, puntualidade, tráfico controlado durante todo o percorrido, percorrido divertido con subida, baixada e chan alternandose, sensacional ó ánimo do público en toda a parte "habitada" do percorrido e fantástico o avituallamento (froita, auga, powerade e unhas viandas da pastelaría Horno SanBrandán que dende hoxe procurarei visitar cando me achegue pola Coruña ) e a camiseta (XL vermella moi chula) na chegada a meta. Sobre a entrega de premios e a post-carreira non podo opinar moito pois houbo que marchar pronto que ata O Porriño ainda quedaba unha boa tirada
En canto a miña carreira por fin podo dicir que rematei contento unha proba
........o tempo atmósferico para min perfecto (nin sol, nin chuvia e unha temperatura moi agradable para correr) e aínda que viña con certas dúbidas podo dicir que a carreira de Mesoiro pasa a ser a mellor das miñas e que repetirei sempre que poida. Rematei uns segundos por riba dos 48 minutos pero iso para min é sensacional se temos en conta que case 2 kms de toda a proba eran de subida e non precisamente sinxela, sobre todo na segunda volta custou e bastante. Iso quere dicir que nas partes de non subida conseguin ir a bastante menos de 6'km e iso para min é incrible
......e non so o ritmo senón a sensación de ir desfrutando da carreira
, sen "pajaras" e sendo capaz de manter un bo ritmo (para min) durante toda a proba. Hoxe por fin rematei satisfeito este ano unha carreira,
Mesoiro en marcha que a nivel persoal e organizativo pasa a ser unha das miñas favoritas
E para rematar un placer coñecer a
MrDixie (como tocades amigo!!!
) e saúdar a
Ojordo,
Picapiedra,
Jotaeme,
Elyana (gracias de novo polos consellos),
barrañan,
vicky e a algun mais que seguro que me olvido . Saúdos para todos
Se eu puiden, ti tamén...
Última edición por Tartarugo o Lun, 24 Nov 2008, 0:03; editado 1 vez