Foros ›
Autor
Mensaxe
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 07 Dec 2008, 20:28
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

Bueno ya estamos a menos de una semana y me acabo de inscribir. parece que soy el 101 que lo hace. Estoy seguro que seremos muchos más porque mucha gente deja estas cosas para los últimos días, ya sea por dejadez o por manía (es mi caso). Ánimo Óscar y demás miembros del foro.
atletismotui

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/09/08
0 Carreiras
107 Mensaxes
Tui
Respostar citando Envío Dom, 07 Dec 2008, 20:55

hola foreiros a organizacion da maraton, do baixo miño ,vai poñer as fotos da maraton nesta carreira- falando claro con oscar- e co seu permiso, asi todos que queirades fotos da maraton, ali estaran completamente de balde ,non deixedes de acudir a esta carreira. por ua boa causa ,e para meterlle o gusanillo a oscar, de organizador . para bens para el, e a miña enoraboa, un saudo tato
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 07 Dec 2008, 22:46

Eu acabo de inscribirme e facer a transferencia, Sempre detrás do meu compañeiro de circuito Beauvais Avergonzado .

Aproveito para felicitar a OscarPereiro polo seu esforzo e agradecerlle que se pase polo foro para "falar" con nós.
A miña admiración para él e tamén a PedroNimo que se relaciona eiqui cos que imos correndo moitos minutos atrás de él nas carreiras Disimulando Disimulando .
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4785 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 07 Dec 2008, 23:28

continuo lista:
Linkinpark
Safardatxo

Todos a Mos
E pola mañana o castro,se se comfirma,claro
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 07 Dec 2008, 23:32

Mais na lista:

Linkinpark
Safardatxo
Beauvais
Mincha

que da mais?

Sorriso Sorriso
Tonecho

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/07
0 Carreiras
36 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2008, 11:00

Ante todo dar las gracias a Oscar por organizar esta carrera y por dedicarla a una causa tan noble. También agradecer a Pedro Nimo su implicacion y participacion.

Desde Lugo, estamos intentando organizar la asistencia de un grupo de escolares junto a sus padres, mañana sabremos algo más, pero casi seguro que estaremos ahi aportando con nuestra participación.

Gracias Campeones
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2008, 15:28

Moitas gracias a Oscar Pereiro e a organización que hai detrás. Xa estou inscrito.

Imos ver o concepto de llano e fácil que ten no recorrido Silbar

Noraboa o campión do tour e varias veces top ten nesta carreira preciosa e infernal. Isto é facer canteira.

Serei capaz de que non me dobren ?? Ese é o meu reto.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2008, 21:16

Por suposto que ali estaremos, obxectivo similar ó de Chimpín, escapar da dobraxe de PedroNimo e demais ultracompetidores varios Rezar Rezar Rezar Rezar , apoiar esta boa causa (noraboa a Oscarpereiro, grande dentro e fóra da competición Satisfecho Satisfecho ), e pasalo ben mentras intentamos seguir mellorando algo neste deporte e perdendo kgs Mr. Green Mr. Green ....ah e tamén gardar algo de forzas para o día seguinte intentar o asalto a S.Cibrao Disimulando Disimulando que segundo parece vai ser rompepernas Muerto Muro Muerto

Linkinpark
Safardatxo
Beauvais
Mincha
Chimpin
Tartarugo

Se eu puiden, ti tamén...
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2008, 22:47

Pois eu tamén irei (grazas pola inscrición, chimpin...). O que non teño tan claro é que Mos sexa compatible coa Volta á Ría de Ferrol. Pero nada claro... Aumento a lista:

Linkinpark
Safardatxo
Beauvais
Mincha
Chimpin
Tartarugo
Cheetos

PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 0:56

Ya estoy de vuelta de Cantimpalos...con unos chorizos y una buena carrera en el bolsillo!, jejejejeje...
No voy a polemizar pues no tiene sentido ni sitio en una fiesta como la del próximo SÁBADO 13 EN MOS, yo estoy cada dia mejor y con muchas ganas e ilusión por correr... Estoy seguro que la carrera será todo un éxito y sobre todo, estoy seguro de que (conociendo a Oscar), habrá alguna sorpresa!!!, de eso no tengo dudas...
Puedo aseguraros que Oscar Pereiro es un enamorado de este deporte y una persona con muchísimos valores y una gran implicación social y deportiva, y que esto es solo una muestra más de ello...
¿Os habeis parado a pensar el lujo que es que Oscar este presente en este foro?... ¡es un crack de su deporte!, NO solo ha ganado el Tour, ha estado entre los 10 mejores varias veces y no ha sido olímpico por PURA Y DURA MALA SUERTE...
Tengo la suerte de que Oscar sea mi amigo, y creo que en domingo correré con una ilusión especial, con ganas y con tod mi cariño y agradecimiento... a Oscar y a todos los populares que tanto cariño me mostrais dia a dia...
Un fuerte abrazo y hasta el sábado en Mos... os aseguro que valdrá la pena, y no solo por la carrera, sino por las sorpresas... y os prometo que si nada malo ocurre... intentaré correr MUY MUY RÁPIDO para que disfruteis de Pedro Nimo a toda pastilla... soy un atleta humilde, pero que va a más y que disfruta como un niño... pues eso!, intentaré hacer diabluras Demo sorrindo ... ¡Oscar, voy a por ti!, si te saco + de 3 min... 100€ a la asociación de discapacitados de Mos... y si no te los saco... los pago yo!... ¿Que me dices?
oscarpereiro

Novo foreiro
Novo foreiro
5/12/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 8:45

Ok Pedro a la apuesta pero ..... creo que ya voy haciendo el ingreso de los 100 euros eh!!!! 3 minutos???? Es mu poco cabron!!!!!! Las cuentas no me dan: Yo como muy rapido puedo ir a 3,30 y tu a 3 vas con la minga;Resumen 7 kms a 3 minutos/km son 21 minutos y ...... 7 kms a 3,30 minutos/km son 24,30 creo no? Pues lo dicho que ya esta la donacion hecha por mi parte......je,je,je.
De todas formas sabes que me encantan los retos y ....... acepto!!!!!!!!! Porque no me costara pagar la apuesta la causa en buena,ehhh si fuera una cena ........ tambien la pagaria a gusto.Eres un crack Pedrito.
Un abrazo y mil gracias una vez mas por todo.
Nos vemos el sabado
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 9:26

Felicito a Oscarpereiro por la iniciativa de crear esta carrera y le deseo muchas ediciones mas, se lo difícil y complicado que es organizar una carrera y espero que todo le salga bien, gracias Oscar.

Aprovecho para actualizar la lista.

PedroNimo
Linkinpark
Safardatxo
Beauvais
Mincha
Chimpin
Tartarugo
Cheetos
Aguita

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
685 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 10:11

OSCAR PEREIRO si ves que non te atopas "super" e che apetece, cumple ordes de equipo e ven a axudar ao amigo NIKITO (Michi) nos ultimos kilometros. Foi unha honra ter un gregario de luxo coma ti en Cangas Silbar Silbar Mr. Green Non vou fallar nesta cita e a ver si coñezo persoalmente ao amigo PEDRO NIMO que ao final nunca podo falar con el...Un saudo e un prazer compartir un kms e unhas parrafadas contigo Oscar... Guiño
oscarpereiro

Novo foreiro
Novo foreiro
5/12/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 14:33

El placer es mio MICHI, no te imaginas que de vez en cuando la gente se olvide de si eres o no popular ó conocido y poder hacer algo como uno mas(Que al fin y al cabo es lo que soy).
Cada vez que la gente me saluda,me pide una foto o simplemente me felicita,es un gran orgullo para mi pero aparte de eso me gusta sentirme como uno mas. Mas aun en un deporte que tanto admiro como es el atletismo.
Ok para ser tu gregario el sabado pero...... intentare rodar cerca del 3,30m/k,si te animas por sin problem.
Conocer a Pedro? Facil,simplemente le saludas y veras otro crack en cuanto a humildad y respeto por los demas.
Ya somos 160 inscritos y todavia falta muxa gente que todavia no ha hecho la inscricion.A todos los que estais inscritos gracias y a los posibles ANIMAROS que lo vamos a pasar de puta madre.
Acabo de ver le prevision del tiempo y la lluvia creo que no nos va a estropear la fiesta.
Un abrazo
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 15:00

...pues eso mismo.....

...venga chic@s animaros !!!!!!!

.....no valen excusas...que si el Ferrol.....si la cena de empresa.....que si la previa del Barça-madrid.........

...nada de todo esto tiene comparacion con el hecho de hacer lo que mas nos gusta y por encima ayudar un poquito a quien lo necesita......

.....creo que mas no se puede pedir.......vamos a tener alrededor nuestra a personas ( y deportistas ) de gran categoria....y si ell@s ponen de su parte ,nosotr@s pongamos de la nuestra..........

......si l@s corredor@s destacamos por algo es por nuestra solidaridad en el esfuerzo....asi que una vez mas......TOD@S A MOS......

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos