Foros ›
Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Nimo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
adegus

Novo foreiro
Novo foreiro
29/08/08
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 22:49
Asunto: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Nimo

-------------De que estas feito Pedro!? de que estás feito?--------------------

Non son moi dado a escribir no foro, a pesar de que o sigo, pero Hoxe me vexo na obriga de facelo.

O domingo.... un dia para olvidar!

-o terrible frio e a choiva fixo que os meus acompañantes me deixaran tirado antes de sair polo que tiven que ir eu só a Vigo, cerca de 200km ida e volta para correr o meu primeiro cross serio.

-Antes de sair me percato de que desapareceron as unicas zapatillas de tacos que eu tiña , polo que ia ter que correr nun barrizal con zapatillas normales ¿vos imaginades en que se converteu aquelo?

- Chegando a Vigo uns homes vestidos de verde me rouban 100€ alegando que me pasaba 18km/h do limite permitido

-voto 48minutos buscando o lugar da carreira xa que as indicacions da organización eran...precarias, e incluso diria que.... erróneas

-Cando me acerco a recoller o dorsal me dou de conta de que o numeroso grupo de atletas que estaban arrancando a correr eran os da miña carreira, polo que sen dorsal nin quentar me meto no circuito e arranco 200m por detras do ultimo

-Sufro o indecible para ir collendo xente e non matarme nas zonas de barro

-Na chegada uns señores chamados xuices, moi serios eles, me din... que stou fora de toda clasificación por non levar dorsal,normal.

-Polo mesmo motivo non me dan ni un botellin de auga no avituallamento final.

É dicir !un dia de cans! con gañas de abandonar esto das carreiras por este ano.

Dentro de todo esto teño a suerte de poder dicir que coñecin un pouco mais de cerca , si non ó mellor, a un dos mellores atletas galegos de toda a historia! Pedro Nimo

Me sorprendeu como alguén coa sua clase como atleta se acercara a min duha forma tan amigable a tan paisana para preguntarme que tal me fora na carreira, xesto que para ser eu un "populacho" de 3:30 me sorprende e me enorgullece. Demostrando que inda por riba de ser o mais grande na carreira, tambén e grande como persoa.
Logo tivo un detallazo conmigo ofrecendome a sua axuda e incluso o seu propio material con tal de animarme a non abandoar e a seguir correndo, luchando e sufrindo por facer o que realmente me gusta,Correr en Galicia...jeje

GRAZAS Pedro, por ensinarnos a correr!
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 23:23
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

adegus, entón eras ti o de negro que corría sen dorsal? dixéronme que remontaches un montón de postos saíndo desde atrás e que remataches moi ben.

a verdade é que con todos eses incidentes previos á carreira non sei como inda che quedaron ganas de poñerte a correr. Noraboa pola carreira que fixeches.

E a verdade é que tal e como estaba onte o terreo mesmo con cravos a xente tiña bastantes problemas. Eu, como bo pasteleiro que son Bailar , corrín a proba cunhas "Uhlsport" de fútbol7 (multitaco) que facía 2 anos que non as levaba.

precioso o ambiente onte na proba...

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 9:37
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

O principio me chocou ver a un corredor que ía atras con ritmo dos de adiante, despois me empecei a imaxinar o que pasou e case o confirmei cando te vin falando cos xuices. Remontaches un sinfín de postos e de populacho xa tes pouco...xa quixera eu ir a 3.30" !!
Un dos xuices cando remataches de falar con eles, e te deches a volta sinaloulle ao outro para os teus pes...¡¡ ainda por riba con esas zapatillas!! debeu querer dicir... si señor!! A miña mais sincera noraboa ATLETA Guiño
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 9:45
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

Hola ADEGUS, gracias por tus palabras pero muchas de ellas... por ahora son inmerecidas, de todas formas me parece normal preguntar a la gente como ha ido la carrera y me gusta preocuparme por mis compañeros.
Como te comenté, cuando un dia es para olvidar... olvida lo que merece ser olvidado, pero siempre habrá algo que te haga subir el ánimo... yo he intentado hacerlo... NO todo es negro, te aseguro que yo en algun aspecto de mi vida he pasado de los peores momentos de mi vida... y he logrado aislar el atletismo de todo eso... aunque a veces no se logra!...
Mucho ánimo y cuenta conmigo... como todos podeis contar!, yo, en la edida de lo posible, estoy ahí para echar una mano a todos los que pueda. Espero que mi "pequeña contrubución" haya sido de tu agrado y ue la disfrutes... ¡Mucho ánimo!, y recuerda que en este deporte TODOS somos iguales y todos remamos en la misma dirección.
Saludiños y enhorabuena por esa carrera tan meritoria... ahora, a seguir peleando en este deporte y en la vida diaria... que ese si que es un deporte dificil!!!
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 19:53
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

A todo isto, por curiosidade... quen era Belarmino Alonso?? Alguen mo pode dicir?? Pregunta Pregunta
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 23:12
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

Pola miña parte, felicitarvos a todos os que correstedes baixo as terribles condicións meteorolóxicas (ainda que un cross e un cross), pero felicito especialmente os compoñentes do meu equipo, o club atletismo Milladoiro, que conseguiron un espectacular segundo posto (de cine), gracias a estes fenómenos, xa temos un equipiño xeitoso, e xa da un pouco de complexo correr o lado deles. Xa vexo que Piti tamén comenza a coller a forma. Un saudo a todos.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
martin_hibar

Novo foreiro
Novo foreiro
2/12/08
0 Carreiras
13 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 23:43
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

Hola buenas, primero saludar a todos los foreros. segundo enhorabuena a Pedro Nimo por ser un muy buen atleta y por el acercamiento que está teniendo al atletismo popular. Algunos ya lo conociamos del mundillo del atletismo (no en persona) pero está muy bien que acerque este deporte a aquellas personas que no han podido o querido dedicarse a ello por completo. Por otro lado felicitar a los responsables de la pagina web, todos los que de alguna manera tenemos algo qe ver con el atletismo la tenemos como un buen aporte y ayuda sobre las diferentes dudas que nos surjan referente a diferentes carreras. un saludo.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 03 Dec 2008, 20:01
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

Ánimo ADEGUS!!!eso se llama superación personal,vaya día de perros. Yo seguramente ya no hubiera salido y tu en cambio aún tuviste esa fuerza,sin dorsal ni nada,nunca pierdas esa ilusión oues se ve que la tienes,olvida con lo malo como te dicen y quédate co el apoyo de todos los populares y Pedro Nimo,que todos entendemos lo que pasaría por tu cabeza y nos ponemos en u lugar.Anímate,piensa en la gente que adelantaste y el ritmo que tienes,3:30 Abraiado semi-atleta Satisfecho todos sabemos lo que cuesta lllegar a esos tiempos y que te respeten las lesiones,sigue así y para adelante siempre,enhora buena Pedro por esa carreraza, espero que sigas así,en progresión y sigas consiguiendo grandes hazañas y premios Bailar un saludo!!
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 03 Dec 2008, 22:59
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

YONATHAN, mi mayor premio es el reconocimiento que dia a dia me prestais... soy uno de los populares más rápidos, pero te aseguro que el dia que pierda mi esencia de popular... dejaré de disfrutar... y por tanto dejaré el atletismo.
ÁNIMO y mis más sincero reconocimiento a todos los que dia a dia os superais, luchais contra el clima, el cansancio, la pereza... y llenais lascarreteras de zancadas e ilusión por mejorar en la próxima carrera... las carreteras no solo están llenas de cifras macabras, de accidentes y desgracias... en ellas también se forjan grandes campeones, muchos de ellos anónimos, y en las carreteras de toda España se pueden ver historias dignas de formar parte de un libro.
Ua vez más y nunca me cansaré de repetirlo, GRACIAS por todo vuestro cariño y apoyo incondicional... algún dia saldrán las cosas y os regalaré ese premio que mereceis todos en forma de medalla...
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2008, 2:09
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

¨Grandes palabras,si señor Satisfecho estoy de acuerdo contigo y tomo nota eh!no te vayas a ir de rositas Mr. Green Mr. Green queremos esa medalla Ríndose ya verás como si sigues así lo conseguirás,con esos resultados y disfrutando de cada carrera y del día a día.Todos estamos contigo pues eres un GRAN ATLETA y sobre todo porque tu base es ser una gran persona,cosa que te hace más grande, tu humildad, campechanía y ese respeto que tienes hacia nosotros,gracias por esos consejos que compartes en el foro, que todos valoramos ;)Y si te apoyamos también es,porque a muchos nos gustaraí haber conseguido lo que tu has hecho y llegar a esos ritmos y por encima con esa cercanía que transmites la gente esta contigo,eres el atleta del pueblo Mr. Green Hay otras personas que son semi-atletas y,en cambio,no entienden el sacrificio que puede exigir para algunos llegar a ritmos de 4:30 u el ritmo que sea paar sus condiciones,cada persona es un mundo.Para mí la auténtica superación personal,que hace más grande este deporte,es ir a las carreras a pesar de que sepas que vas a estar todo el rato en la cola,vas a estar sólo la mayoría de los tramos y sufriendo más que nadie,y aún así acaban la carrera.ESTE ES EL VERDADERO ESPÍRITU DEL DEPORTE Y AMOR HACIA ALGO ^Gente a lo mejor mayor,pesada,que nunca hizo deprote,..y en cambio, se pone las zapatillas y es capaz de superar todo esto psicológicamente y sufrir como el que más,yo me rindo a sus pies y para mi merecen :=D> :=D> todos estos anónimos.Yo para mí por ejemplo no tengo tanto mérito,pues toda mi vida jugué al futbol y soy delgado y tengo facultades,no sé si me entendéis el mensaje,espero que sí Guiño estoy orgulloso de muchos foreros/as Y de la gente que sale a correr cada día superando todos los obstáculos,ánimo!!un saludo
Tonecho

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/07
0 Carreiras
36 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2008, 17:28
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

Yo tambien quiero aportar mi felicitación y mi admiracion por Pedro Nimo. ¿ Qué otra cosas se puede decir, despues de verlo aplaudir a unos alevines de Lugo que le estaba animando, en plena carrera, al comenzar la ultima vuelta del circuito.?

Y después, al terminar, se acercó a ellos para darles la mano a todos y agradecer los animos...


Pedro, el domingo no sólo ganaste el cross, te ganaste el corazón de estos niños nunca olvidarán quien es Pedro Nimo.

Te puedo asegurar que los has dejado marcados...porque alguno es hijo mio. GRACIAS CAMPEÓN


Última edición por Tonecho o Xov, 04 Dec 2008, 21:44; editado 2 veces
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2008, 21:26
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

GRACIAS TONECHO, te aseguro que me has cargado las pilas para una temporada... me encantan los niños, y es por ellos por los que lucho y peleo, por que ellos lo tengan un poco más fácil que yo!!!.
Me acuerdo de esos chavales y estoy seguro de que en unos años, ellos serán los que ganen a Pedro Nimo, yo soy un atleta más, con carreras mejores y peores, pero ellos son el futuro!!!.
Una vez más, GRACIAS por tus palabras que, de corazón me han emocionado y me han llenado de orgullo... se que tengo muchas cosas que mejorar como atleta y como persona, pero estas cosas hacen que valga la pena y que los cambios tengan sentido.
Cuando pase por Lugo, (donde tengo buenos amigos), intentaré hacerles una visita a todos ellos pues se la merecen.
Un fuerte abrazo, Pedro Nimo del Oro.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 11:58
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

Yo estaba al lado de los niños, viendo y animando y uno me preguntó:
-¿ quien es el primero?, ese de azul que viene ahí, contesté
- ¿ ES el campeón del mundo? , no....es bueno pero no tanto!! respondí.
al menos por ahora... Espero no tener que volver a tener que decirle al niño que no eres el campeón del mundo, porque creo que se decepcionó un poco, así que ya sabes Pedro, aplicate y a ser el mejor... Silbar Silbar Guiño
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 15:26
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

... ¡Eso si es presión!... jejejejeje, yo entrenaré dia a dia... y ya se varé hasta donde puede llegar Pedro Nimo... por ahora solo puedo aseguraros que disfruto cada entreno, cada competición y tengo más ilusión, ganas y hambre que nunca... como ya he dicho varias veces, el mejor Pedro esta por llegar, eso seguro!.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 18:43
Asunto: Re: Memorial Belarmino Alonso de campo a través vs Pedro Ni

Pedro: O sábado pasado, aproveitando que estaba por Laredo, achegueime a ver o XXXVII Cross Costa Esmeralda. Gañou un compañeiro teu do Asefican Piélagos, Javier Crespo. O curioso é que según dixo o comentarista, o corredor que debía estar correndo o sábado era Iván Hierro, pero a última hora ó non poder acudir, decidiron chaman a outro corredor para que o clube estivese representado. Elexiron a Crespo....aínda que non me hubese importado que che hubesen mandado a ti!! Razz Razz
Por certo, atopábase facendo os honores, un vello coñecido da afición atlética, Fermín Cacho. Foi todo un pracer ver a todo un campeón olímpico departindo de forma tan campechana e amigable cos nenos, e con calquer aficionado que se lle achegaba!! Decateime que os campións tendes na vosa mán unha posibilidade moi importante para crear afición...!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos