Foros ›
I Carreira Popular OSCAR PEREIRO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Tonecho

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/07
0 Carreiras
36 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 21:58
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

Nosotros estamos intentando juntar unos 20 inscritos, gran parte de ellos niños, que en lo que a mi depende, pasaran por taquilla... no nos olvidemos de que es una carrera benefica....

Espero poder confirmar pronto todas las inscripciones para esta magnifica idea.

Un saludo
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 22:00

Ha Brasillas!... pues en respesta a tu pregunta te diré que depende del dia... por ejemplo, he hecho 38 kms en dos horas de tirada terminando el último 10 kms en 30´15"...
Calcula que cuando troto 30 kms lo hago en progresión, enmpiezo más tranqui y termino a 3´ pelados...
Te propongo una cosa... organiza ese trote que has dicho entre O Grove y... donde quieras!, puede ser divertido, y cuando tenga una tirada, lo hacemos, podemos buscar un fin benéfico o sino simplemete juntarnos unos pocos e ir unos corriendo, otros en bici...
Un abrazo y me alegra ver que os vas animando, yo os aseguro que voy a ir a tope!!!, los primeros metros NO, pero cuando me ponga... espero que disfruteis!.
Pedro Nimo del Oro
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1498 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 0:20

Pataruco
PedroNimo
Linkinpark
Safardatxo
Beauvais
Mincha
Chimpin
Tartarugo
Cheetos
Aguita
Easywind
Franjalago
NIKITO + 4COLEGAS
Moussambani

Uno más que se anima, ya hice el ingreso.
nos vemos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 0:31

Necesitabades unha motivación extra para participar nesta carreira Pregunta Pregunta Pois que tal sumar puntos para o CIRCUITO 08/09?? Bailar Bailar Bailar Acabo de ver que xa engadiron a carreira, asi que haberá que seguir sumando!!!!! Mr. Green Mr. Green

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 2:15

tanto pedirla que al final te sales com la tuya ,no vayas a pensar que te vas a librar de mi soy muy pesada ,nos vemos chaito
Frank

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/04/08
0 Carreiras
72 Mensaxes
Tui
Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 11:32

Pois eu tamen estarei ademais cerca de casa
Pataruco
PedroNimo
Linkinpark
Safardatxo
Beauvais
Mincha
Chimpin
Tartarugo
Cheetos
Aguita
Easywind
Franjalago
NIKITO + 4COLEGAS
Moussambani
frank

ademais poderei saudar a oscar ainda q falarei o venres con el e coñecer ao gran Pedro Nimo que ainda q falo de vez en cando con el por temas de entrevista para a radio todavia non o puiden coñercer en persoa e será un pracer pola miña parte

Vemonos o sábado ainda q eu irei en cola de peloton q so levo 2 semanas entrenando despois de 3 meses parado pero a causa vale a pena

Eu xa fixen o pago de maneira on-line ainda q non recibin todavía a notificación
liebre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/01/70
0 Carreiras
531 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 12:15

VAMOS,VAMOS....que xa queda menos , animadevos ...vai ser un evento espectacular seguro...eu tamen estarei por ali botando un cable e loqueando con algunha parrafada...

www.facebook.com/inter...ng/?ref=hl
GINO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/12/08
0 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 13:02

moi boas correlegas.decir q eu e mais dous colegas (todos de ourense)xa estamos inscritos nesta carreira.por certo espero poder sacarme unha foto con oscar pereiro e nada o meu unico obxetivo e darme un paseiño e estirar un pouco as pernas e a ver como me sinto para a carreira do domingo no poligono, e por suposto para contribuir nesta causa benefica.felicidades e gracias pola tua contribucion ao deporte oscar
oscarpereiro

Novo foreiro
Novo foreiro
5/12/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 15:34

Aunque no tengo muxo tiempo para estar en el foro con vosotros lo veo cada vez que puedo y la verdad agradezco muchisimo vuestro apoyo y vuestras felicitaciones por esta causa que tanto lo merece. Es un orgullo ver tanta gente que se solidariza con este tipo de eventos beneficos.
Todo esta preparado y mi objetivo seria poder llegar a los 400 participantes.ANIMAROS!!!!!!
Que sepais que estamos currando un huevo para que todo salga fenomenal y esperamos que sea del agrado de todos.Lo mejorcito del atletismo de Galicia ya estan confirmados y habra un gran duelo por la victoria. Y para nosotros el reto sera correr lo mas rapido posible o simplemente disfrutar del deporte y hacer un bien por quien lo necesita.
No os imaginais la ilusion de ASODIFISI por cada euro que reciban!!!!!
Esta ya esta casi preparada,pero ya estoypensando y trabajando de cara al año que viene montar una gorda.Os ire contando pero os aseguro que sera gorda,gorda.
Sin mas me voy a entrenar un rato que .... esto es mu duro.
Mil gracias de nuevo a todos
Saludos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 20:15

Pero pensabades que o gran "forrest jeffxavi" ía fallar!!! Nin de coñas!!!
Estou con lumbalxia,saerei o sábado de traballar as 14:00h, case non comerei...pero nin con esas!!!...Outro ourensán que se apunta!!!
Eso si, de paseo, que o día seguinte toca correr en SanCibrao

Pataruco
PedroNimo
Linkinpark
Safardatxo
Beauvais
Mincha
Chimpin
Tartarugo
Cheetos
Aguita
Easywind
Franjalago
NIKITO + 4COLEGAS
Moussambani
frank
jeffxavi

www.jeffxavi.blogspot.com
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 20:27

JEFFXAVI escribió:

Estou con lumbalxia,saerei o sábado de traballar as 14:00h, case non comerei...pero nin con esas!!!

.....tu tambien ??........ Disimulando

....yo.... con lumbalgia tambien,trabajo el sabado y estaremos en Mos aunque sea a rastras !!!!!!...... Satisfecho

......saludos...... Guiño
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 21:22

¡Que envidia me dais! Yo al final "me caigo del cartel". Las molestias que tenía no pasaban y después de ir al fisio se confirmó una tendinitis. Un percance dicen que nunca viene bien pero será mejor descansar unos días.
Óscar ojalá que consigas esos 400 inscritos. Decirte que en la San Martiño aparcaste la furgoneta muy cerca de mi coche y al cruzarme me dio reparo acercarme pero decirte que ahora que formas parte de la familia otro día si te veo te doy el toque (sin ser pesado, eh). Como estoy seguro de que el año que viene vuelve a haber una nueva edición ahí estaré.
A todo esto aprovechar correlegas para desbancarme del top ten de la clasificación.
Saludos.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4785 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 23:42

Ante noraboa a Oscar polo seu ultimo premio

www.lavozdegalicia.es/...382661.htm

Hoxe convencin a miña moza para que "corra" a carreira pero o importante e que sexamos moitos,creo q a dia de hoxe somos 300 inscritos,asi que o numero 400 non esta lonxe,por certo que esten Oscar e Pedro, pendente de inscricion e curioso Ríndose Ríndose Ríndose
Pareceume oir que antes ai carreira de ciclocross,asi que espero que o aparcamento sexa amplo.
Esperemos que po ano que ven a montes gorda,Oscar
Saudos
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Xov, 11 Dec 2008, 0:02

Hola, Polo de pronto eu xa me inscribin.
Chegarei o Sabado de viaxe, e si estou a tempo estarei en MOS. (e o domingo en San Cibrao-Ourense)

Saudos
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 11 Dec 2008, 1:23

Tras pensarmelo bien,van grandes atletas y deportitas, es para una causa benéfica y añguien más va desde Coruña,allí estaremos,perdonar por la tardanza,èro había que pensarlo mucho que al día siguiente la media de Ferrol Muerto :
Pataruco
PedroNimo
Linkinpark
Safardatxo
Beauvais
Mincha
Chimpin
Tartarugo
Cheetos
Aguita
Easywind
Franjalago
NIKITO + 4COLEGAS
Moussambani
frank
jeffxavi
yonathan26
Va ser una de las veces que más valor y más emotividad tenga una carrera,espero que esta sea el prinicio de muchas,ánimo OSCAR PEREIRO, un saludo y estamos atentos al reto que te lanzó PedroNimo de sacarte 3' Mr. Green Mr. Green

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos