Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 20:04
Asunto: Re: VII Carreira Pedestre do Nadal

os do ADAS no provincial de cross de Ourense poden dar guerra ó OAAP. Hoxe faltaron do clube de Valdeorras, Gilberto (pedazo galgo) e Asensio.Ademais Victor Conde correu cás cores da atlética Allariz

www.jeffxavi.blogspot.com
San_Cibrao

Organización
Organización
5/12/07
0 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 20:32

Boas! ante todo darvos as grazas por participar na carreira. Sei que foron moitos os que non se puideron achegar por mor da neve.
A pesar de que o día non acompañou en absoluto a organización quedou moi satisfeita do ambiente e a gran participación que acadamos.
En canto ás camisetas técnicas, gustaríanos obsequiar a todos con unha, pero o presuposto é o que é, e non da para máis...
O número de atletas que chegaron á meta foi, en total, 575 polo que observamos unha acollida positiva da proba. Sen embargo agradecería o maior número de críticas (constructivas) para que poidamos seguir mellorando.
Próximamente tratarei de colgar os resultados, se os meus coñecementos informáticos mo permiten Guiño
Grazas novamente pola vosa participación e espero vervos a todos o ano que ven. Saúdos!

Última edición por San_Cibrao o Dom, 14 Dec 2008, 21:05; editado 1 vez
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 20:52

felicitar a bibi por ese puesto ,eres una tia cojonuda ,no pude acudir a este tan gran evento ,estaba en una cena de amigas entre chupito y chupito me suena el tef el peque malo con gastroenteritis ,joer que noche a las 8 suena el despertador y me dije lo siento por tartarugo no puedo con el culo ,otra vez sera lo dejamos para boiro saluditos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 20:55

eldoret escribió:
Boas! ante todo darvos as grazas por participar na carreira. Sei que foron moitos os que non se puideron achegar por mor da neve.
A pesar de que o día non acompañou en absoluto a organización quedou moi satisfeita do ambiente e a gran participación que acadamos.
En canto ás camisetas técnicas, gustaríanos obsequiar a todos con unha, pero o presuposto é o que é, e non da para máis...
O número de atletas que chegaron á meta foi, en total, 575 polo que observamos unha acollida positiva da proba. Sen embargo agradería o maior número de críticas (constructivas) para que poidamos seguir mellorando.
Próximamente tratarei de colgar os resultados, se os meus coñecementos informáticos mo permiten Guiño
Grazas novamente pola vosa participación e espero vervos a todos o ano que ven. Saúdos!

Pues pensando en los corredores que se desplazan desde lejos, habilitar las duchas del Campo de Fútbol del Polígono, para que así se puedan ir fresquitos y aseados para casa.

www.jeffxavi.blogspot.com
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 21:01

Los resultados están en www.ourenseatletismo.com (absoluta y menores).

Saludos
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 21:03

amigo nacho,tes un privado
Caellach

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
25 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 21:56

Boas, son de Ourense e novo nestes derroteiros, coido que ate hai un aniño nunca correra mais de 500m sen ser detras dun balon e non lle topaba moito sentido ao de correr por correr. So participei un duas probas, o San Martiño deste ano cunhos penosos 53 min (de tremenda resaca, case abandono no km3, nunca mais!!!) e nesta Pedreste de Nadal de San Cibrao onde fixen 43 min largos, pese os resultados, estou totalmente enganchado espero este ano ampliar a miña lista de participacions. Teño como obxectivo a VigBay pero todo dependera de como me vaia topando e de que consiga perder unhos cuantos quilos.

No referente a carreira de hoxe, encantoume, fun cun compñeiro de vagon de cola coma min ate o km 4 onde despois de que insistise funme e puden mellorar o meu ritmo e acabei con moi boas sensacions incluso coa sensacion de que tiña gasolina para mais.

Un saudo a todos/as.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 22:21

Primeiro de todo unha mensaxe para Tara, sinto moito que non puideras vir ó noso "pique" persoal Triste , xa me extrañou non verte, que todo sexa un sustiño e que teñamos un duelo ainda que sexa indirecto (se a climatoloxia non o impide espero estar na Monumental de Lugo) o proximo domingo (xa ves que JeffXavi nos cita nas suas cronicas, non sei se non andara metido nalgunha lea de apostas á nosa conta Demo sorrindo Demo sorrindo )

Segundo un aplauso enorme para todos os valentes que hoxe nos botamos á carreira, somos como os romanos de Asterix, uns autenticos tolos........cando pasei pola neve da Cañiza xa me temín o peor Abraiado ........e así foi.....meteorolóxicamente a carreira mais dura da miña vida Muerto .....que ainda non son moitas pero correr con neve, auganeve, chuvia e frio coma hoxe ningun dia (o mais parecido a LugoMonumental do ano pasado polo frio pero nin de lonxe o de hoxe..........un grande entreno-test para a Monumental deste ano)

En canto a carreira en si......persoalmente moi feliz Angel ......un traballado oitavo posto (pola cola, of course) que para o dia que estaba, a dureza do percorrido e sendo a segunda carreira da fin de semana despois da de onte en Mos está máis que ben.......e ademais cumplindo un dos meus obxectivos en todas as carreiras, o de facer menos do dobre do gañador. Sain no ultimo posto e o meu lado un rapaz me dixo "tu tranquilo Parar que ya veras como muchos de estos caen, que no saben lo que se les viene encima".....e asi foi, pouco a pouco fun adiantando algunha xente (lastima dos 3 postos que perdin no descenso final) e sobre todo concentrado no meu ritmo, sen parar en ningunha das multiples costas Molón , xa só por iso podo dicir que foi unha boa carreira Satisfecho . E na chegada pasoume algo curioso......logo de coller a camisola (chulisima Bailar !!!!) e un auga pensei para min "que avituallamento mais escaso" e fun coller un platano que tiña no coche......e ó volver foi cando me din conta do pedazo de avituallamento a cuberto que nos preparou a organización (unha nota altisima para vos, non me extraña a grande participacion Bailar Bailar Bailar ) con bica, viño, augas, isotonicas, bocatas, empanada....... guau Abraiado !!!!! Un luxazo!!! Disimulando Disimulando

E para rematar tamén contento porque tiven o foreiro Baoes a tiro durante case toda a carreira....ainda que o final se me escapou un chisco.....que saibas amigo que un dos meus obxectivos a curto prazo e aguantarche o ritmo ata o final nalgunha carreira Razz ........pero en plan sano, eh?? Silbar Silbar Silbar

Saudos para todos e perdon polo ladrillo Rezar Rezar

Se eu puiden, ti tamén...
filipides

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/08
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 22:25

Bonita carrera, aunque yo pensaba que la zona del polígono era llana!!!
No sé en dónde lo pasé peor, si en las subidas o en los rompepiernas de las bajadas.
Sólo una crítica, hay que ser muy escrupuloso con el corte del tráfico cuando hay críos corriendo. Por lo demás excelente carrera y mejor ambiente.
Caellach

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
25 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 22:57

Por certo, as fotos que ian sacando sabedes onde se poderan ver?
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 13:11

Yo también doy mis felicitaciones a los organizadores y al diseño de la carrera y como anécdota sólo comentar que de todas las carreras en las que he participado y que no son pocas, esta es la única en la que no he oido una sola palabra de los participantes durante el recorrido. Las cuestas y las bajadas no son aptas para tertulias Silbar

Saludos
davidvanderbroucke

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 15:23

Joder pues a mi se me hizo durisima la carrera esta el frio la lluvia el aguanieve..., yo estoy empezando en esto y es mi tercera popular, y me vi fatal, pensei que morria nas subidas, acabe muy decepcionado conmigo mismo de correr a 4.20 el km en la de expourense y mas o menos lo mismo en la carrera de Oscar Pereiro en Mos en esta un decepcionante 4.37, parece que en vez de progresar involuciono.
Encima me dijeron que despues de la carrera pusieron unos pinchos de puta madre y yo me los perdi, hasta la camiseta que cogi, una talla L me queda pequeña, joder no fue mi dia.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 18:07

Buenas,
hace tiempo que no escribo crónica.
Mientras calentaba un poquillo y mi compañero (es la primera carrera que voy acompañado) decía "a ver si aguanta sin llover" yo pensaba: a mi que llueva durante la carrera me da igual, pero que no llueva en la salida. Pues TOOOOMA lluvia en la salida, y el chubasquero de pro que me regaló mi novia en el maletero, a 500 m de la salida.
Para más inri llevaba mis adidas boston, que "respiran", como los geox, pero no tiene precisamente microperforaciones, sino macroagujeros. Así que el pié empapado nada más salir.
Salí atrasado, pero bien. La verdad es que no sufrí más que por el frío, pq no confiaba mucho en mi estado de forma y no apreté, por lo que terminé muy entero. Hasta que dejó de llover no pude sacar mi fore (que chupa tanta agua como las boston) y fui a ciegas, preguntando a cada km.
Camiseta muy chula (si te descuidabas y pedías la blanca... premio! no era técnica) y aquarius a la llegada, pero faltó algo de sólido.
Como crítica a la organización, por Dios, el hombre que nos daba el agua en el avituallamiento que la próxima vez no se perfume tan generosamente las manos!!
Sólo me encontré (conocido) con un tocado jeffjavi (o eso decía mientras corría su 29 popular del año), tb es cierto que marché escopetado al terminar la carrera que teníamos que llegar a comer a casa.
Por cierto, la talla L de la técnica es enana, ¿algún interesado en cambiarla por la XL?

Pirolazos.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 18:45

gracias tartarugo por echarme en falta ,nuestro pique por mi parte es sano y espero que si alguno anda apostando espero que pierda ,en mos estaba como hipnotizado pasa por la gente le saludas y el tio ni se entera (seria con el frio)jeje
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 18:47

P.D suerte en lugo ,saluditos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas