Foros ›
Autor
Mensaxe
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2008, 16:14
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

ardillita escribió:
como se inscribe uno por cronotec ?

Pois entras en http://www.cronotec.es/inscripcion.php?id=38

Enches o formulario cos teus datos e xa estas preinscrito.
Logo terás que pagar os 3 € a traves da web de cronotec ou desplazándote a un banco e pagando no número de conta que che pon na web.

Espero que che sirva a información.
Saúdos
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2008, 16:26
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

me imagino que le habrá ocurrido a más gente, que habiendo hecho la inscripción y pagando los 3€, todavía aparezca como "Pendiente"...en mi caso pago hecho el 25/12, y todavía pendiente...

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
biclas

Novo foreiro
Novo foreiro
1/01/70
0 Carreiras
17 Mensaxes
Chaves
Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2008, 16:50
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

ola a todos.
eu ja fiz a inscricao mas para fazer o pagamento por cartao de credito nao da pois da erro.eu sei que da para fazer por transferencia bancaria mas eu nao tenho o numero de conta para transferencias internacionais.como poderei fazer a validar a minha inscricao de outra maneira.obrigado.
ja agora a s silvestre do porto esteve fantastica.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2008, 22:45
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

Pues uno que se va a apuntar a esta carrera. Me han hablado muy bien de la misma, Presy, entre ellos el homologador de la misma, y debe estar en los planes de cualquiera que desee batir su récord en 10000 metros. Así que, a animarnos todos a aprticiapar!!!!!!.
Biclas, aunque el reglamento pone que puedes inscribirte allí antes de la carrera, existe un código internacional para las transferencias que debes de solicitar en el banco; se llama código swift-bic, o algo así Disimulando .

Un saludo y ánimo con esa organización, PRESY. Nos vemos el 11 en Xinzo

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Grimo

Montañés
Montañés
13/01/08
38 Carreiras
238 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2008, 23:12
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

Ya me estoy matando para apuntarme, espero que correrla no sea tan complicao, nos vemos en Xinzo. Un abrazo.

Mi blog hoyempiezoacorrer.blogspot.com/
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2008, 23:45
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

Gustaríame que me dixérades que problemas estades tendo para inscribiros, así comentareillos ó responsable de Cronotec, para que os solucione.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 0:08
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

Como a inscripción individual non ía, utilicei como se aconsellou nesta páxina a inscripción de grupo e como a grande maioría aparecemos pendentes de confirmar a inscripción. Imaxino que será un problema técnico que se arranxará pronto. :=D> :=D> :=D>
crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 7:01
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

Hola, non vos preocupedes pola confirmación do pago da inscripción, pero estos días son de moito traballo para min, e ata que non pase este fin de ano non poderei poñer a o día as inscripcións.
O venres están todas confirmadas.
Disculpade as molestias
Un saudo
Crono
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 9:29
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

PRESY habría alguna forma de salir delante,como va eso,es demostrando marca o como...?porque esto de salir siempre atrás..se pierde mucho tiempo,gracias y allí nos veremos con muchas ganas,un saludo!!
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 10:45
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

Por megafonía se anunciará, que los que tengan mejor marca se pongan delante en la salida.
De todas formas, creo que sereis como unos 450 atletas y la salida es bastante ancha, con una recta de 300 para coger posiciones.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 13:07
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

Yo no entiendo porque hay tantos problemas con la inscripción. Creo que es muy sencillo realizarla y a mi no me ha dado ningún problema; rellenar un formulario y dándole a enviar.
El tema del pago, pues haciendo lo que indica en la propia página no tienes problema. Yo pagaré en el banco directamente y llevaré el justificante el día de la prueba por si hay algún problema, que no lo va a haber (lo digo por otras veces que me he inscrito por esta empresa).

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2009, 21:45
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

Gracias PRESY,espero que la gente no se apunte toda a ir delante como pasa en tantas carreras al decir por megafonía los de mejor marca Ríndose allí estaremos,habrá que apretar los entrenos estos días porque con las fiestas es difícil entrenar bien Muro y coincido en que no hay problema para inscribirse,a mi me fue bien,es fácil.
Una cosa más,en la carrera del año pasado cayó una buena noo? porque vi los tiempos y parece que algo raro pasó,tuvo que granizar y hace un día de perros Abraiado espero que tengamos más suerte este año,un saludo
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 12:29
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

hola,
yonathan xa estas na elite que tes que sair diante Mr. Green Mr. Green Mr. Green , tes que usar os codos senon teran que pagarche como os profesionais Silbar .

sds
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 23:11
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

quien me diera eastar en la élite Ríndose como popular no voy mal,pero a nivel de clasificación en carreras me queda mucho por mejorar Muerto y según tengo entendido bajando de 40' en un 10000 ya sales delante y esa marca entrenando sobre 4 días semana se consigue bien Guiño además en esta carrera van todos los equipos parece y hay que limar puestos jejje Demo sorrindo Mr. Green un saludo correlega
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 23:47
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

Nada, yonathan26. teras que entrenar 5 dias a semán Nono .

É coña meu. A verdade, tes bastante razón, queiras que non cada un de nos vai as carreiras non para ser da élite, senón con ansia de mellora competindo cun mesmo... eu penso que ninguen o debe tomar como falla de humildade ou de presuntuoso. Pensando

Simplemente que saindo ordeados segun o ritmo de cada un, nin os rapidos se ven estorbados por outros correlegas de ritmos mais baixos, nin estes outros se ven perxudicados en absoluto. Guiño

De todolos xeitos, os relámpagos xa tedes puntos dabondo, asi que se acaso teriades que sair dende o fondo Ríndose (ou casi ó fondo)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos