Sánchez escribió: |
Ola amigos/as: Xa tedes os resultados da carreira de fin de ano 2008, na páxina da delegación ferrolana de atletismo, mercede o bo traballo dos nosos incansabeis xuices. Unha aperta a Eva e Paulino polo seu bo facer, sempre axudando. Grazas. Feliz ano. |
Sánchez escribió: |
Estimados foreiros e foreiras. Vexo os comentarios que estades a facer e antes de nada pídovos desculpas. De todas formas tentarei explicarvos o que acontece. Primeiro dicirvos que somos conscentes dos erros cometidos, dous que sabemos alomenos: o primeiro a recén estreada megafonía que deu fallos por descoñecemento do seu funcionamento en profundidade, e o segundo ten que ver cos duendes da informática que trocounos algúns dos campos na base de datos do arquivo de inscripcións e deu lugar a intercambio de nomes e incluso idades para gusto ou disgusto dalgúns de vós. Esto estou seguro que traducíuse en erros á hora de enviarvos a clasificación que estades a recibir xa que os xuíces fan un labor encomiable e que agradecemos profundamente. O tema de darvos os resultados e que parece chocar co espíritu da carreira non é máis que satisfacer dende hai dous anos, a proposta que moitos e moitas de vós nos tiñades feito como forma de coñecer os vosos resultados persoais sempre lonxe de ridiculizar ou elevar ós participantes, xa que nós cremos que damos o mesmo trato ó primeiro e ó último á hora de tomar parte na proba, e temos deixado moi claro que así seguirá sendo sempre. O feito de que na Delegación Ferrolana de Xuíces ninguén sexa profesional disto e que cada quen teña a súa vida, sumado ás datas nas que nos atopamos con múltiples compromisos, fai que Eva ( extraordinaria xuíz e axudante nosa)me teña enviado onte os douscentos primeiros clasificados e en vindeiros días mandará o resto como me dí no e-mail. Tranquilidade por favor, e comprensión. Para os que non demos chegado o seu nivel ou ás súas expectativas e teñámolos defraudado pedimos desculpas e tentaremos ir mellorando pero como o que somos. Sentímolo. Nada máis. Feliz Ano. |