Foros ›
10ª - SanSilvestre Castrelo de Miño
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2009, 15:59
Asunto: Re: 10ª - SanSilvestre Castrelo de Miño

JEFFXAVI escribió:
Boas:

www.quesedicede.es/our...atletismo/

jeje después de ver los resultados parece que voy mejorando y si la distancia es correcta (±300 metros sobre la anunciada) en breve dejaré de ser pastelero, peso plomo, poste, o como se le quiera llamar a esos paquetes. Lo dicho, en breve (eso espero) me salgo del club de los lentos Bailar

Saludos
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2009, 16:14

Xa dicía eu que Xavi non fallaría.
posto 23, non está nada mal, tendo en conta que o ano pasado fixera o 65, a progresión foi boa, o malo é que entonces na de 2009 tería que quedar de...hai que dor de patas!!

A todo esto, como xa dixen non eran 6km, según dicía o gps dalgún corredor, eran 5.4km máis ou menos.

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2009, 18:06

Herniado escribió:

...
A todo esto, como xa dixen non eran 6km, según dicía o gps dalgún corredor, eran 5.4km máis ou menos.

Ein ? Abraiado 5.4 Km ? Joer, menudo chasco me acabo de llevar Avergonzado

Estás seguro de que eran 5.4 Km ? Pensando Cómo pueden ser 5.4 Km si en la publicidad decían 6 Km ?

Saludos

Edito: pues sí, me acabo de dar cuenta que antes del mensaje de JEFFXAVI tenías tú otro en el que comentabas lo de 5.4 Km Avergoñado El caso es que fui antes al enlace de los tiempos y no terminé de leer el tuyo.
En fin, a seguir entrenando Silbar
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2009, 18:31

O ano pasado xa pasara o mesmo cos kms, e incluso o circuito era un pouco máis pequeno que o deste ano. A ver si se deciden a medilo un día destes, aínda que sexa pedindo un gps de prestado.

Efectivamente a seguir adestrando!!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2009, 20:46

que barrizal mimaaaaa. alí non se facía pe en ningunha curva. A saida rápida como toda carreira curta que se precie, e fago a primeira volta a tope para coller posicions, o malo era que no barro non era capaz de coller roda con nadie, pero sen embargo na zona de asfalto recuperaba o perdido, e coma non, Herniado dicindome que non vaia a tirons que non sei que que non sei cantos.... pero que lle vou facer, teño que aturalo sempre, xa non me dou despegado do tio nin pa dios, je,je,je..
A verdade e que me saiu unha carreira na que non gañei nin perdín nengunha posición, dende a terceira ou cuarta curva fun sempre no mesmo sitio, iso si que é regularidade eh.
Bueno agora recuperarse, que teño as pernas que non sei de quen son, e mirar se chegamos a Xinzo en boas condicións. Herniado case que é mellor que non veñas a Xinzo senon vamnos tomar por loucos xa que en todalas carreiras temos discusions.... e non pode ser eh¡¡¡¡¡, é broma, se podes vir non o penses que facemos grupeta.
Un saudo.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2009, 21:29

bla,bla,bla...cantas excusas!!!jejeje .

Deíxovos un video que subín a youtube de Eloy onde podedes ver ós amigos:
etuxia,esguellao,toxo y herniado

www.jeffxavi.blogspot.com
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2009, 21:37

Otro video mas de la carrera:

www.youtube.com/v/EV7UDdTxlrI
Laughman

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/08
0 Carreiras
29 Mensaxes
San Cibrao das Viñas (OUrense)
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 11:51

Hola,

¡¡Feliz ano novo a todos!! eu tamén a corrín e paseino coma un anano intentando manterme en pé naquel barrizal. Paseino moi ben e estou moi contento porque por fin parece que xa non teño molestias na rodilla, boteime unhas risas e o ano que ben espero voltar. O resultado, ó de menos (jejeje) cheguei de 235º e fixen 28:07, é dicir na cola. A partires de agora vou a comezar a adestrar diariamente e a ver do que son capaz.

Aburiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos