Foros ›
San Silvestre Viguesa Solidaria 2008
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 9:35
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

Bueno, eu tamén estiven en Castrelos o 31. Bo ambente, espero que bos donativos.

Tiven o pracer de despedir o ano con Banderas, Aguita, Linkinpark, Cheetos e Chimpin.

¿Canto medirá esta volta? 1600-1700??

E de remate, tocáronme 2 botellas de viño!! É a primeira vez que me toca algo!!
Gorka

Novo foreiro
Novo foreiro
9/04/08
0 Carreiras
25 Mensaxes
Panxón (Pontevedra)
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 11:07
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

Hola a todos!!!

Enhorabuena por la organización y el carácter popular de la carrera. Ánimo para años sucesivos, cojonuda la idea de la inscripción solidaria y por lo que veo, los regalos tuvieron buen nivel también.
un saludo y hasta dentro de dos años, que el 2009 toca correr fuera!!
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 12:05
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

Pero alguien ten as clasificacions, ou polo menos sabedes os primerios postos?
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 14:18
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

Brasillas escribió:
Pero alguien ten as clasificacions, ou polo menos sabedes os primerios postos?


....que cachondo..... Mr. Green ....clasificaciones de una carrera no competitiva............ Silbar
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 15:31
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

Brasillas, por si che vale de algo, o único que sabemos é que o 1º foi Oscar Fernandez.
Bareixa, cada volta media 1760m. mediuna Vidal (o que donou as camisetas) coa bicicleta.

Por outra banda, VERGOÑENTO o do Faro de ¿Donde? e o da Voz de ¿Que sitio?
Tentarei de poñelos a parir en outros medios que si se portaron , como (os que vin) ATLANTICO DIARIO e VIGOSPORT.COM - GRACIAS PO-LO MAGNÍFICO REPORTAXE DA QUE xa é A MÁIS NUMEROSA SAN SILVESTRE DE GALICIA
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 15:39
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

hola a todos y feliz año ,yo tengo una preguntita para toijodio el sorteo y los aperitivos es para quien se esfuerza se ensucia con el barro ,quien suda ,ect....? saluditos
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 15:51
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

Tara, por suposto que esa é a idea. Non sei ço que te refires, pero sabes que sempre hai quen tenta de aproveitarse, pero iso é inevitable.
De todo-los xeitos, non lle podes lle podes negar un Nº para o sorteo a quen fai unha doación.
Nós tampouco podemos controlar quen corre ou anda, e quen non, nin que vai come-lo chiculate con roscón. Por certo, eu nin o probei.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 16:05
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

lo comento porque cuando termino el sorteo nos fuimos para la chocolatada solo quedaban plátanos no protesto por mi si no por los niños, me imagino que quitaron las cintas antes de tiempo ,sin mas molestias mi enhorabuena por todo , me alegro de que participaran tantos amiguetes como chimpin ,chaly ,ect... a que os gusto el coche escoba jejeje saluditos asta otra
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 20:28
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

Sintoio Tara, pero como sabes, eu estiven no sorteo ata o fin, igual que a miña familia. Eu continuei alí recollendo cousas, i eles foron a chocolatada e tomaron tanto chocolate coma roscon, anque as miñas fillas dixeronme que o roscon xa non estaba nas mesas, pero si que o había donde daban o chiculate.
Xa sabes que pra botar unha placa, non aparece ninguen, pero pra comer ..........
Unha aperta e bó ano 2009.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 21:54
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

tara escribió:
lo comento porque cuando termino el sorteo nos fuimos para la chocolatada solo quedaban plátanos no protesto por mi si no por los niños, me imagino que quitaron las cintas antes de tiempo ,sin mas molestias mi enhorabuena por todo , me alegro de que participaran tantos amiguetes como chimpin ,chaly ,ect... a que os gusto el coche escoba jejeje saluditos asta otra

Dudo mucho que llegaras detrás de mí Mr. Green Los únicos que llegaron detrás fue un grupete que iba andando. Uno no da para más Avergoñado

Acerca del roscón, si no lo comiste fue porque no quisiste. Este año hubo abundancia. Había muchísimo. Yo comí un trocito y llegué a beber un zumo de naranja. Estuve un buen rato charlando por allí y, cuando me marché, no me fijé si todavía estaban con el interminable sorteo pero sí que todavía quedaba mucho roscón y plátanos. Quizá si se hiciera el sorteo mientras estamos con el roscón fuera más sencillo y se evitaría este problema.

El recorrido me encantó.

Linkin, Banderas, Agüita, ánimo con vuestras lesiones. Charly, siempre serás un crack y un referente en nuestro mundillo, aunque sigues siendo mejor persona que atleta (y no precisamente por ser mal atleta). Encantado de haber coincidido con vosotros, chavales Guiño


chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 03 Xan 2009, 13:32
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

A miña crónica.

Miña nai traballaba no hospital así que tocaba comida familiar de fin de ano ó mediodía.
Eu tiña na miña cabeza que a carreira era ás seis. E claro xa vos imaxinades. O cordeiro e mailo viño foron emulsionado e fixeron unha onda vital de enerxía que puxaba por saír por algún sitio do meu corpo. Así que baixei o ritmo para evitar un geiser en Castrelos.

NUNCA, repito NUNCA comer antes de 3 horas mínimo.

Saúdos a todos os foreiros que estivemos en directo.

P.D.: Pasamos de sorteo e deixámosllo todo a pilotincommand. E obviamente non probei roscón nin chocolate. O final cun pouquiño de repouso e unha coca cola a groliños a bola desfíxose.

Feliz ano a todos
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 19:43
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

Oe Chimpin eso si que son gañas de correr unha carreira, como pa darche un corte de dixestion en pleno apojeo. En cambio si arrias todo ese mundo de Dios que comestes, haber quen era o juapo que corria detras de ti, como pa darlle a noite a tua nai no hospital cos ingresos por intoxicación, jajaja.
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 20:03
Asunto: Re: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

toijodio escribió:
...
Por outra banda, VERGOÑENTO o do Faro de ¿Donde? e o da Voz de ¿Que sitio?...
En todos lados suele pasar cosas similares, una verdadera lastima. De los medios de comunicacion ya ni hablemos, todo eso me suena conocido, yo particularmente estoy esperando la respuesta de la peticion de exoneracion de impuestos y la AMBULANCIA de proteccion civil.

Pero ellos no saben con que TERCO Muro se han topado.
Muchos exitos y suerte en futuras ediciones.


PD: Genial esa idea de carrera ILegal.... :=D>

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos