Ven, 02 Xan 2009, 22:17
Asunto: Re: No hay carreras en enero y febrero?
Tartarugo escribió: |
008, podoche contar segun a web da federacion galega de atletismo que a fin de semana seguinte a Xinzo, o 18 de xaneiro, haberá carreira en Boborás (Ourense), polo que puiden leer da carreira do ano pasado é unha carreira que se fai por monte pero de algo menos de 9 kms........non sei se será do estilo da carreira da Escusa......alguén que participara algún ano (seguro que Jeffxavi ten informacion jajaja) que conte algo . E o fin de semana seguinte se te atreves cunha medio maraton tes unha a poucos kms da fronteira, en Viana do Castelo.....o día 25 de xaneiro......e xa tes un post aberto sobre o tema en "Carreiras fora de Galicia". Con respecto o mes de febreiro aparte de Porriño non che teño información de nada mais.
Un saúdo |
Amigo tartarugo!!!!Claro que estiven alí, e teño que decir que foi, posiblemente, a miña mellor carreira do ano xunto coa media de montaña de Luintra.Fíxate se o fixen ben de caraio que ate lle gañei a
etuxia
Son 8,8km de cross de montaña.O percorrido está marcado en Google Maps (xa o buscarei) e a descripción do mesmo sería:
*Saída:400m en baixada por asfalto
*Tomamos unha pista de terra e ate o km 1,5 imos picando hacía arriba
*Chega o primeiro tramo de subida forte: 1km
*Despois do primeiro esforzo, atopamos 500m de falso llano, pra xirar a esquerda y escomenzar o primeiro descenso vertixinoso.Coidadiño cando chegedes abaixo porque hai un xiro de 300º hacia a dereita bastante brusco.
*"Muro" por asfalto, cunha distancia de 200m
*De novo camiño de monte:Leve baixada y escomezamos a segunda subida: está xa se fai dura de caraio porque vimos coas pernas quentiñas do descenso anterior.
*Voltamos pola pista de terra na que fixéramos o principio da carreira:asi que primeiro levfe baixada e km final hacia arriba.Non se acaba na saída do colexio,senón que a meta está situada pola parte traseira do mesmo.
*Ó alcanzar a cima (despois dunha curva peraltada
Ò rematar a proba : camiseta, chocolate quentiño, fruta, bebidas....no pabillón ó carón da saída (auga quente asegurada pra todolos participantes, ainda que os vestiarios son pequenos)
Data: 18 de Xaneiro
Abro un post e xa vos irei informando da carreira
www.jeffxavi.blogspot.com