Foros ›
carrerira pedestre do condado 4 enero
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 03 Xan 2009, 16:29
Asunto: Re: carrerira pedestre do condado 4 enero

......pues tambien me acercare.....si consigo encontrar el sitio.... Silbar
davidvanderbroucke

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Xan 2009, 18:02

Otro mas que se apunta a ir con ginoplas y domarco dos grandes correlegas, pero de relax total, que sean otros los que se maten que yo hasta xinzo descanso, que las fiestas pasan una buena factura al cuerpo
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 12:29

Carreira en familia e cun circuito rompepernas ao que había que dar 5 voltas. Total de 4,220 metros según o fore de Moussambani. Ambiente fresquiño con néboa pero que abriu para disputar a carreira.
Por fin coñecín aos compañeiros do equipo "tipos de Interés" Safardatxo e Moussambani e outros foreiros coma Guti290971 e Linkinpark.
En canto a miña carreira saín demasiado forte e aos 500 metros "xa marcaba a reserva o depósito" polo que baixei o ritmo intentando acompasar mellor a respiración. Ao final 19'08'' (4'32/Km) que tendo en conta o perfil da carreira e as marcas acadadas ata agora está bastante ben.
Noraboa aos organizadores da proba e que se animen a repetir o vindeiro ano.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 13:35

Un placer coñecer a xente do foro,a carreira estivo ben,boa organización para ser o 1º ano,xa podian aprender outras,digase Vig-viver,Subida o castro (e xa leva 3 anos),so lles faltou promocionar a carreira un pouco mais,circuito rompepernas,ainda que eu contaba con algunha volta mais,o final tiven que aguantar o bufon cos seus cascabeis toda a carreira,menos mal que tiña o meu Mycoach (ilegal nalgunhas carreiras,segun alguns)e puiden pasar do suplicio de escoitar os cascabeis.
Vemonos en Xinzo
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 13:36

Moi boa carreira. Totalmente dacordo contigo beauvais, un circuito rompepernas. O unico malo foi a zona embarrada, pero tamen lle deu mais diversion a proba. Estou bastante contento ca carreira que fixen. Pouco a pouco vou notando mellora gracias os entrenos. Uns meritorios 3´43/km se a distancia é 4,220, que foi o que me dixo un corredor na meta. Moi boa organización, impecable en todo. Haber se se anima máis xente para o ano q ven.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 13:43

A ver si el próximo año se anima más gente, la verdad es que la organización de la carrera estuvo bastante bien y ya que la primera edición salió perfectamente, de cara a próximas deberían anunciarla con más antelación o publicitarla de una manera más "proactiva".

En cuanto a la carrera, se anunciaban 5.000 metros, aunque realmente eran bastantes menos, 4.220 según mi fore, 4.200 a otro corredor...con lo que dando una vuelta más se hubieran realizado los 5.000

El circuito? durillo...eran unos 850 metros, con una subida de 200 metros bastante puñetera, y un tramo de tierra (más bien era barro) en semi bajada que era un poco peligroso, pero que al menos te permitía "descansar" algo las piernas. Se salió bastante rápido de salida, y es que a pesar de los pocos que éramos (calculo q seríamos unos 40-45), había gente de calidad también.

Ganó Manuel Martínez Márquez, del RC Celta Atletismo, aunque desconozco el tiempo marcado. Personalmente, hice 16'04", a 3:49 min/km y la posición fue la 8ª...

Nutrida presencia de foreros como beauvais (que va a batir marca personal de 10 km en Xinzo la próxima semana, y si no al tiempo), "todoterreno" linkinpark, IRDAM, guti290971...y safardatxo, haciendo un test pre-Xinzo del que creemos que todos hemos salido satisfechos.

Espero que la prueba se mantenga por muchos años y que vaya consolidándose poco a poco. Voluntad parece que hay!

saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
GINO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/12/08
0 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 14:05

Wena carrera la q he podido presenciar esta mañana en ponteareas.lastima q arrastraba unas molestias en el talon del pie izquierdo, por lo q no quise arriesgar a lesionarme mas.pero estuve apoyando al forero Domarco, q hizo una gran carrera terminando en 6ª posicion a 1 plaza del podio senior.cuidado con este chaval q va pisando fuerte, y no lleva ni 2 meses entrenando!!! La organizacion me parecio perfecta, y la puntualidad rusa. Ah!, y felicidades a tara (creo q eres tu la chica del citroen saxo) por el trofeo recibido.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 15:30

...pues esta carrera demuestra que a veces las cosas se pueden hacer bien sin demasiados " adornos ".....sencilla pero efectiva....

.....el circuito,de algo menos de 1 km como comentan los colegas.....bastante entretenido para lo cortito que era...habia casi de todo...subidas,bajadas,asfalto y tierra....

....la corta pero empinada cuestecilla tenia su trampa....las primeras 3 vueltas bien,pero ya luego se va haciendo mas jodidilla...pero vaya....era soportable......

...yo personalmente iba a probar mi rodilla tocada de Oporto,asi que mas bien me lo tome con cautela...aun asi el resultado fue satisfactorio..tome mal el tiempo y no lo tengo,pero supongo que unos 17 y pico mins.......incluso me tome el lujo de darme un sprint......y comento la anecdota :

....mas o menos al final de la 3ª vuelta engancho con un chico,desconozco su nombre,y hacemos practicamente el resto de carrera juntos...menos cuando faltaban unos 200 mts para meta en los que quise probarme y di un fuerte arreon.....mi compañero supongo que se quedaria pensando : " adonde va este pillao ".....pero bueno....que conste que mi intencion era solo la de probarme....

..lo mejor,como siempre,el reencuentro con los conocidos...moussambani,Irdam y la satisfaccion de ir conociendo nuevos.....guti290971,beauvais y safardatxo.........

.....espero que para el año que viene se anuncie un poco mas y la gente se anime.....no esta nada mal para soltar las piernas de primeros de año......aunque un recorrido algo mas largo estaria bien.......

....nos vemos en Xinzo la semana que viene !!!.......

....saludos... Guiño
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 15:46

Encantado de coñecer os foreiros :

Moussambani,Irdam,Beauvais,Safardatxo,Linkinkpark,....

A carreira saiume en 18:77, e se foron 4200 mts, saeme un ritmo de 4:30, que e o que usualmente fago.
Moi ben a organización para ser a primeira vez, e a ver se na próxima edición o anuncian en CORRER EN GALICIA para ter mais xente.

Eu a Xinzo non podo ir, pois traballo, pero irei a Boborás .
Vémonos aló.
davidvanderbroucke

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 15:59

Bueno yo finalmente no pude ir por problemas gastrointestinales, (diarrea diabólica hablando en plata), cosa que me fastidio bastante ya que estab muy ilusionado conla cita. Pero bueno ya me comento la cronica domarco y aun me dio más envida, y felicitarlo por su sexta posición en la general, y por la 4 en la categoría de seniors, un merecido premio a su dedicación y a sus entrenamientos, y a su sana obsesión por las populares.

Proxima cita en Xinzo.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 17:52

Moitas grazas polas túas palabras Moussambani. Sentan ben cando veñen de alguén que está por debaixo de 4.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 19:42

Vendo o acontecido hoxe,creo que me trabuquei de equipo,porque vendo que Moussambani anda nun nivel que xa quixera eu ( quedome coa palmada no cu que me deu cando me doblou) Ríndose Ríndose Ríndose e vendo a saida relampago que fixo beauvais,vexo que tereime que tomar mais en serio este ano e rendir o maximo,intentei pillar a Linkinpark na dichosa costa pero pouco a pouco foise indo a esperanza de pillar un ritmo decente e quedeime co dichoso bufon Muro Muro Muro Muro ,en parte quedei contento co meu resultado pero creo que a adaptacion as novas zapas vais ser mais largas do que pensaba,veremos en Xinzo que e chan que tal me vai todo
O que mais me gustou da carreira foi a entrega de premios,sinxela,rapida e eficaz, e tomando resultados a man,a vella usanza,nen chip nen dorsais magneticos que den problemas Ríndose Ríndose
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 19:54

Safardatxo pouco a pouco. Ademais que xa sabes que o importante é ser un "tipo de interés" Moi feliz Moi feliz Moi feliz
fonsoster

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/11/08
0 Carreiras
50 Mensaxes
O Grove
Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 19:56

Hola a tod@s
A carreira ben organizada, so botei en falta uns imperdibles pa suxetar o dorsal... que gracias a un rapás que tiña uns no seu coche puiden colocar o dorsal un minuto antes da saida!,jajajaja.Carreira rapida...so a min se me ocurre ir cos 5 de cabesa nos primeiros compases....loxicamente como ainda non teño base pa ajuantar a esos feras tiven q frear o meu ritmo senon fasía pofff, a parte de barro tiñalle un pouco de respeto( unha vez tiven un esguince por culpa de pisar mal nun bache...).
Esta carrera con mais publicidade e demais pode estar moi ben, agora a descansar e afinar un pouco o ritmo para Xinzo (meu primeiro Test de 10000, a ver si consigo baixar de 40min!, sería un record pa min cos poucos meses que levo entrenando)
Vémonos en Xinzo!!!
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2009, 20:01

Carallo baixar de 40 no teu 1º 10000,iso e ambicion,tades a punto de retirarme Muro

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos