Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Xan 2009, 23:24
Asunto: Re: II 10KM Vila Xinzo de Limia

tara escribió:
vale ,vale ,PESADO ,joer como sois los de orense ,no pasais ni una ,mejorate y cuidate que vas mayor y los excesos se pagan jejeje

y tanto que se pagan!!!!...nos vemos en Boborás. ahhh, por cierto: como va tu pique con tartarugo? es coñaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Guiño

www.jeffxavi.blogspot.com
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 11 Xan 2009, 23:38

jejeje,no trabajas mañana ,pues a dormir ,que haces a estas horas delante de la pantayita ,nos vemos ,a tartarugo solo me saca unos puntitos de nada que pienso recuperar ,chaito
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 0:01

Hola a todos y todas !!

Pues un nuevo día diez de carrera. Enhorabuena a una organización yo diría que perfecta, y también a todos los compis que nos volvimos a ver en Xinzo. Independientemente de las marcas personales, no cabe duda de que el día fue una fiesta.
Yo, en esta ocasión, no superé el objetivo previsto. Fueron 43'13'', en vez del sub41' previsto. Para empezar ni calentamos... Habrá que aprender de esta ocasión y seguir mejorando. Lois, a ver si en la próxima no te me escapas. Sorriso
Valió la pena la paliza de coche desde Coruña para compartir el día, tanto con los compañeros y amigos habituales de "Entrenar en Coruña" como con todos los que nos vamos viendo de carrera en carrera. Fue una verdadera alegría volver a estar ahí con vosotros Sorriso Bekele, un placer que nos acompañaras.
Un saludo cordial, una nueva felicitación y agradecimiento a la organización y... a seguir.
Próximas carreras: Viana do Castelo y, si hay posibilidad, el fin de semana que viene, Lugo.

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 1:09

pues la verdad es que lo pagué como vistes GALLEGO,no calenté e iva por encima de mis pulsaciones habituales y aguantaba,pero no iva cómodo y decidí descolagarme.Yo te digo si llego a salir con alguien de mi tiempo dedsde el principio hubiera hecho mejor tiempo,me queda la espinita Nono GRAN CARRERA tío de verdad!!y claro que me lo tomo bien Mr. Green tengo bsatante humor correlega y además se que tienes razón,corro como un futbolero porque era mi pasión, tengo manías de correr metiendo los codos para cubrirme y me falta técnica,pero haber si poco a poco... Disimulando ... Silbar CORVO como vais os ESCORNABOIS tambien,los ourensanos estáis hechos unos balitas o mejor dicho hombres cañón Mr. Green Satisfecho muy bien tíos en serio,yo estaría aorgulloso!!Y paulkoech como se lo pasa,yo tampoco sé quien eres,eres como WALLY, habrá que buscarte,en la próxima hacemos redada Ríndose saluda la próxima crack,seguro que hiciste un tiempazo :=D> y Bibi enhorabuena , mira que tienes regukaridad y ganas,eres la caña,sigue así, un saludo a todos los demás con lo que charle BEAUVAIS,LOIS,JEFFXAVI(vaya tiempo y vaya sprint para estar medio lesionado Bailar ),PRG menos PILOTIN,ANKARA,LENTOPERPSEJURO,LINKINPARK,FONVIGO(dale recuerdos a BILLA y que se cuide,ánimos),MINCHA, IRDAM,XANCIÑO,MOUSAMBANI,...muy buena compañía en esta carrera, un placer correlegas :=D> Satisfecho
crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 7:11

Hola, xa tedes as clasificacións en www.cronotec.es
Un saudo
Crono
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 8:42

Grimo escribió:
No, no, el anonimo soy yo y eso que llevo el nick puesto en la camiseta, que desastre.

yo te vi Satisfecho camiseta blanca larga y un gran Grimo detras, ya no eres el anonimo Sorriso
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 9:32

Os resultados das carreiras de Pitufos e Infantil, tédelas en www.limiactiva.com
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 9:53

Hola,

Primero, felicitar a Presy y demás personas de la organización por como se ha desarrollado el evento ayer, el único "pero" quizás fuera la temperatura del agua de las duchas.

Segundo, gracias a la gente que ha colgado las fotos con tanta celeridad, a mí personalmente me encanta tener un recuerdo de cada carrera.

Tercero y último, saludos a los foreros de Coruña que he conocido y a tantos otros que me quedan por conocer. Carreras tendremos para ello..

Saludos!
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 10:49

Ainda que está case todo dito, ai vamos:

Cousas positivas:
-Ver de novo os compas do PRG e demais foreiros (grande ambiente!!)
-O agardado frío que non o foi tanto nen moito menos (foi moito peor este ano en S.Cibrao ou na Escusa)
-Organización case perfecta con puntualidade, puntos km marcados, aparcamento, cronometraxe con chip, duchas de auga quente (na piscina polo menos Bailar ), as camisetas moi chulas, o avituallamento do final(que ricas todas as viandas, especialmente o xiculate!!!, os de Ourense si que sabedes, porque en S. Cibrao fixeron tamén o dos pinchos).
-Percorrido de verdade sen ningunha dificultade (ainda que se bota d menos algunha baixadiña.....jeje, por dicir algo Mr. Green , que me gustou moito a proba).
-Na carreira cumplin 3/4 dos obxectivos (rematar a 1º volta, que non me dobraran e rematar a proba) e sen ser a mellor das miñas tampouco foi tan mala, a fin de contas baixei a miña marca "oficial" dos 10000 en case 3 minutos (a referencia era a S.Martiño onde tivera un pajarón bestial Avergoñado )

Cousas negativas (poucas):
-Non conseguin o 4º obxectivo que era baixar de 1h nos 10km pero bueno, xa so me faltan menos de 3 minutos, e teño todo o ano por diante Pensando
-Despois de aguantar toda a carreira cunha "rival" uns cantos metros por detrás na última recta pasoume Chorando facendome perder unhas decimas para o circuito e ainda por riba tocalle premio no sorteo Confuso Muro
-Quitar a música cando fagades o sorteo/entrega de premios porque xa de por si a acústica do pavillón non era moi boa.
-A policia local as veces daba paso o tráfico por onde ainda estabamos correndo os ultimos, ainda que é certo que en ningun momento houbo situacións de perigo.
-Ós habitantes de Xinzo non os vin moi implicados coa carreira, os poucos que había polas rúas miraban con cara de "a onde iran estes tolos", pero bueno a desculpa pode ser que un domingo pola maña co fresquiño non apetece moito estar asi parado mirando pa uns tipos correndo, supoño.

En resumo, que se a vida mo permite o ano que ven voltarei para intentar sacarlle 5 minutiños ó crono, que a proba en si gustoume moito, felicidades Presy e resto de organización

PD1: Tara, a culpa foi miña, quen che ia dando a vara era eu a ti coas batallitas de abuelo cebolleta, certo que cando cambiei un pouco o ritmo e me marchei uns metros(porque me saca de quicio o ruido da ambulancia detras) iba ben pero na segunda volta paguei o osixeno que gastei nos dous primeiros km falando contigo....pero a culpa é so miña, por laretas Avergonzado

PD2: Jeffxavi, estás como un cencerro tio....a quen se lle ocurre correr tal e como estabas Abraiado ......a todo esto espero que agora si esteas descansando rapaz.....e por certo.......o pique con Tara d momento vai ben pero non me podo descuidar porque está co coitelo entre os dentes para cando me descoide pegarme unha pasada. Pero non che vou dar mais información porque seguro que andarás metido nalgunha lea de apostas a nosa conta Razz

Se eu puiden, ti tamén...
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 12:58

JEFFXAVI escribió:

Home, non ten moito merito, sempre andiven por debaixo de 12" nos 100m y en menos de 1´o 400m.De todas formas medín mal a distancia, faltáronme 20 metros pra pasar os amigos do burgas e a toño do pabillón.pressy, menudo caxondeo tiveron a conta miña e de etuxia: adestramos e imos a todalas carreiras xuntos e hoxe cando fixéstedes o sorteo saíron os nosos nomes de seguido: rodicio e dacosta,jejejeje....

Si haces los 100 mts en menos de 12" y los 400 mts en menos de 1' (pongamos 14" cada 100 mts), tendrías que hacer los 800 mts en 2'05" (15"62 cada 100 mts) y el Km en 2'40" (16" cada 100 mts), con lo que, por la regla del tres, tendrías que hacer los 10 Km en menos de 30'40" y por lo que se ve subes hasta los casi 40' Pensando

Saludos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 13:57

Northern escribió:
JEFFXAVI escribió:

Home, non ten moito merito, sempre andiven por debaixo de 12" nos 100m y en menos de 1´o 400m.De todas formas medín mal a distancia, faltáronme 20 metros pra pasar os amigos do burgas e a toño do pabillón.pressy, menudo caxondeo tiveron a conta miña e de etuxia: adestramos e imos a todalas carreiras xuntos e hoxe cando fixéstedes o sorteo saíron os nosos nomes de seguido: rodicio e dacosta,jejejeje....

Si haces los 100 mts en menos de 12" y los 400 mts en menos de 1' (pongamos 14" cada 100 mts), tendrías que hacer los 800 mts en 2'05" (15"62 cada 100 mts) y el Km en 2'40" (16" cada 100 mts), con lo que, por la regla del tres, tendrías que hacer los 10 Km en menos de 30'40" y por lo que se ve subes hasta los casi 40' Pensando

Saludos

eso es relativo amigo.Por esa regla de 3 Usain Bolt en cuanto tendría que correr un 10.000? Yo tengo facultades imnatas para la velocidad, pero lo que me gustan son las carreras de fondo.

Ah,por cierto,el tiempo del 800 casi lo clavas,jeje, tengo 2`06`` de marca personal, nada del otro mundo por otra parte.

Sin embargo a partir de un 1000 entro en problemas : no soy capaz de correr un 3000 por debajo de 10´30`` y un 5000 por debajo de 18´45´´....Como puedes observar cuanto mas crece la distancia peor voy.

Supongo a que se debe que no entreno series de 1000 en adelante.

De todas formas no me obsesiona que todo el mundo progrese menos yo.

Un saludo compañero

www.jeffxavi.blogspot.com
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 15:10

Primeiro Moitas Felicitacións a organización da carreira

A carreira:
Saudei a rafita e fapabe en carreira pero ían a un ritmo mais alto que o meu.

De todas formas iba ben e contento ...

¡¡¡¡PERO DE PRONTO!!!! entre o km 8 e 9 pola beira do río miro para o pulsómetro. PUM marca 228 e non se move (debería estar KO). Prácticamente paro asustado pero eu estaba ben. Tiña un ritmo moi bo e non entendía eses valores. Dinlle ó botón de cambiar modos e aparece un 164 que é mais normal.

Co acojone ía case parado pero colleume un señor (creo que Luciano) e díxome que tirara para adiante que non quedaba nada e fumos falando tranquilamente.
O final o tempo oficial foron 54:26 que para min e un marcón. O problema é que o ritmo que estaba creo que podía facer menos de 53 e algo menos tamén pero o parón foi brutal.

MORALEJA 1: En Xinzo hai un campo magnético estrano ou un frío atroz que afecta os pulsómetros baratos do decathlon.
MORALEJA 2: Safardatxo quedei coa tua cara e esto non me volve a pasar, eres o meu novo Némesis :). Trevinca parece outro rival a batir Sorriso
MORALEJA 3: Se o teu corpo dí que vai cansado pero ben o mais probable e que eso sexa o que pase. Vexo posible o asalto os 50 minutos no próximo ano.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 16:50

Yo estuve allí, si. Para mi desgracia ya que lo pasé fatal. La semana anterior había estado resfriado, pero como ya había quedado con los colegas para ir hacía tiempo, no quise faltar a esta prueba. Llegamos con tiempo calentamos tranquilamente y aquí ya empecé a toser. Nos colocamos para salir, y pamm¡¡¡ ritmo de 5´km tranquilo y buena letra hasta el km 3 en que tuve que parar por la tos, una cosa en la garganta que no salía y no salía. Volví a empezar a correr lentamente, más que nada por que había que llegar a donde tenía el coche y al llegar allí dije pues ahora continuo Silbar no va a ser este mi primer abandono. Terminar terminé por que soy un Muro , de tiempo ya ni hablemos Avergonzado y mi ego por los suelos. He aprendido una leccion y es que si estás mal o tocadillo es mejor quedarse en casa o ponerse bufanda y gorro y aplaudir desde la acera, te lo agradecerá más tu cuerpo y tambien los demás.¡¡¡ESO SI¡¡¡¡¡ Demo EL PROXIMO AÑO VUELVO¡¡¡¡¡ Demo
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 17:01

al final como quedo el tema? que ponga cada uno sus tiempos si acaso, a ver si te llevas el pleno "al 20" JEFFXAVI jejeje. Yo ya añado el mío

JEFFXAVI escribió:
Yo voy a realizar una porra con la clasificación entre los foreros (solo 20 puestos)

1º-paz
2º-guiller
3º-paulkoech
4º-keniatablanco
5º-terrachan
6º-etuxia
7º-esguellao
8º-vaiamais
9º-yonathan26
10º-gallego
11º-moussambani 38'11"
12º-bubela
13º-corvo
14º-nachos1600
15º-bekele
16º-domarco
17º-secrebob
18º-ezeq
19º-lois
20º-jeffxavi

....ya vereis como poco me confundiré Mr. Green

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 17:11

Moussambani escribió:
al final como quedo el tema? que ponga cada uno sus tiempos si acaso, a ver si te llevas el pleno "al 20" JEFFXAVI jejeje. Yo ya añado el mío

JEFFXAVI escribió:
Yo voy a realizar una porra con la clasificación entre los foreros (solo 20 puestos)

1º-paz
2º-guiller
3º-paulkoech
4º-keniatablanco
5º-terrachan
6º-etuxia
7º-esguellao
8º-vaiamais
9º-yonathan26-37'31"
10º-gallego
11º-moussambani 38'11"
12º-bubela
13º-corvo
14º-nachos1600
15º-bekele
16º-domarco
17º-secrebob
18º-ezeq
19º-lois
20º-jeffxavi

....ya vereis como poco me confundiré Mr. Green
sochas se metió por ahí que me parcece que le ganó a ezeq porque tambien tuvo molestias.Y gallego me gano como yo pensaba por dejarlo ir,que no tenia buenas sensaciones,hay días Nono a vaiamais le gané en el sprint,pero fui con el un cacho sin saber quien era,que le choqué la mano al llegar,gran corredor Satisfecho

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos